Sterker nog: hij wilde gister na de feestelijkheden rondom de woongroep niet mee naar het ouderlijk huis om de verjaardag van zijn moeder te vierenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef AnneX het volgende:
Komt Broer nog wel eens logeren bij jullie?
Of is hij nu écht "op zijn eigen" .
Je vertelde daar leuk én trots over in het verleden...is mij bijgebleven.
Wende is leuk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef golfer het volgende:
Het programma van ons OLT wordt nog steeds uitgebreid. Vandaag zijn Wende Snijders en Sandra van Nieuwland erbij gekomen.
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doetquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef golfer het volgende:
Het programma van ons OLT wordt nog steeds uitgebreid. Vandaag zijn Wende Snijders en Sandra van Nieuwland erbij gekomen.
Ach je moet maar zo denken; er zijn altijd mensen met lelijkere onderbenenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Ja en het camoufleert die lilleke onderbenen van me.
Ik wil gewoon niet meer in korte broeken/jurken lopen namelijk
Je hebt plakrijst nodig en ik wil een manier vinden om rijst te laten plakken net als bij nigiri sushi's.quote:
Leuke site! Ben benieuwd of je het wat vindquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef AnneX het volgende:
Zojuist deze box besteld East meets West https://www.foodwelove.nl(...)ove-box-van-november
Over 2-4 dagen weet ik meer.![]()
Als de besteller hier de brug overrijdt, denk ik gelijk heel hard na of ík iets besteld heb![]()
Wat een leuke samenwerking trouwens Sun, met zo'n berg sushi maken.
Nou als je sushirijst neemt plakt dat als een malle..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Je hebt plakrijst nodig en ik wil een manier vinden om rijst te laten plakken net als bij nigiri sushi's.
Alles valt of staat met de viskeuze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankje Sun! Ik ga dit zeker proberen want ben benieuwd hoe zelfgemaakte sushi smaakt.
Die komt nou net in de enige week dat wij geen optredens kunnen zien omdat we dan in Puglia zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doet
Wat goed zegquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Sterker nog: hij wilde gister na de feestelijkheden rondom de woongroep niet mee naar het ouderlijk huis om de verjaardag van zijn moeder te vieren![]()
Hij is daar echt helemaal 100% 'thuis'. Zo fijn om te zien
Eh neequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach je moet maar zo denken; er zijn altijd mensen met lelijkere onderbenen.
M.a.w. als je graag een korter jurkje/broek aan wilt; doe het gewoon
Toch iets teveel van het goeiequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
Dat fietsen is allemaal best leuk, maar ik ben me al twee dagen moe johVandaag ook bijna niets gedaan. Gewoon geen puf
^^ dat!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doet
Eigenlijk is het voor de eerste keer het handigst om het samen met iemand te maken die ooit al eerder sushi heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankje Sun! Ik ga dit zeker proberen want ben benieuwd hoe zelfgemaakte sushi smaakt.
Eenschquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is het voor de eerste keer het handigst om het samen met iemand te maken die ooit al eerder sushi heeft gemaakt.
Wel nee, gewoon doorfietsen zeg, je bent geen mietje ( no offence).quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch iets teveel van het goeie
Mss opbouwen, of gewoon om de dag fietsen?
Overigens wordt er vanaf maandag regen voorspeld
Check. Opbouwen heet dat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon doorfietsen zeg, je bent geen mietje ( no offence).
Je zei dat fietsen steeds makkelijker ging![]()
Anders valt er niks te liken![]()
Mijn vaste fiets rondje gaat ook steeds makkelijker en sneller.
Morgen maar eens uitbreiden richting Varsity
Check! Maandag weer! Ik ga wel zorgen voor meer slaap.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon doorfietsen zeg, je bent geen mietje ( no offence).
Je zei dat fietsen steeds makkelijker ging![]()
Anders valt er niks te liken![]()
Mijn vaste fiets rondje gaat ook steeds makkelijker en sneller.
Morgen maar eens uitbreiden richting Varsity
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! Maandag weer! Ik ga wel zorgen voor meer slaap.
Ze vliegen de grond uit, betaalde vorige week nog 15 euro voor 3 kilo, vandaag 10.quote:
In de AH betaal je 5,99 per 500 gram.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze vliegen de grond uit, betaalde vorige week nog 15 euro voor 3 kilo, vandaag 10.
Bij de Aldi 2 euro minder en dan zijn ze al geschild.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
In de AH betaal je 5,99 per 500 gram.
Even snel, want via mobiel: http://justhungry.com/han(...)-great-japanese-ricequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja maar van de schillen kan je juist heerlijke soep makenquote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij de Aldi 2 euro minder en dan zijn ze al geschild.
Bij de Hema zag ik ze ook geschild en wel liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |