Ehm.. rijst koken en marineren volgens de verpakking. Verse vis snijden, komkommer, avocado, lenteuitjes, wortel enz in luciferhoutjes. Norivel met een klein beetje rijst bedekken en dan wat je lekker vindt er op (niet te veel) en rollen maar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh nice zelf sushi maken! Zou ik ook wel eens willen proberen. Heb je een succesrecept?
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. rijst koken en marineren volgens de verpakking. Verse vis snijden, komkommer, avocado, lenteuitjes, wortel enz in luciferhoutjes. Norivel met een klein beetje rijst bedekken en dan wat je lekker vindt er op (niet te veel) en rollen maar.
Hu? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
JaIk ben dus bang dat mijn rijst uit elkaar knalt
Dat kun je aardig verbergenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Strandjurk besteld.
Ben al maanden zwanger van zoiets maar geeeeeen idee of zoiets me ook staat.
Zo ja is het leuk voor vakantie en hete zomers
Zo nee, had een code voor gratis bezorgen en gratis terugsturen
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef AnneX het volgende:
Wat een leuke samenwerking trouwens Sun, met zo'n berg sushi maken.
Oh leuk die boxquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef AnneX het volgende:
Kijk Bloes...dit zit in de box die ik heb besteld![]()
http://www.gekruid.com/kardamom.html
Komt Broer nog wel eens logeren bij jullie?
Of is hij nu écht "op zijn eigen" .
Je vertelde daar leuk én trots over in het verleden...is mij bijgebleven.
Sterker nog: hij wilde gister na de feestelijkheden rondom de woongroep niet mee naar het ouderlijk huis om de verjaardag van zijn moeder te vierenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef AnneX het volgende:
Komt Broer nog wel eens logeren bij jullie?
Of is hij nu écht "op zijn eigen" .
Je vertelde daar leuk én trots over in het verleden...is mij bijgebleven.
Wende is leuk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef golfer het volgende:
Het programma van ons OLT wordt nog steeds uitgebreid. Vandaag zijn Wende Snijders en Sandra van Nieuwland erbij gekomen.
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doetquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef golfer het volgende:
Het programma van ons OLT wordt nog steeds uitgebreid. Vandaag zijn Wende Snijders en Sandra van Nieuwland erbij gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |