quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
We zitten weer eens bij Stairway. Fokkers zijn niet origineel
Hoe is het met de bouwput?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
En wat wil je hiermee concluderen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er overkomen jou, naar het schijnt, wel buitensporig veel onrechtmatigheden, in je werk.
Weet je zeker dat die prijsopgaaf van de wijnproeverij geen verantwoording naar de bedrijfspot was?
Het wordt zo onderhand wel een vreemd verhaal. Men moet jou wel hebben, zeg. Toen al bij de nootjesfabriek die jou bespioneerde met camera's, en nu weer met lastige collega's, veeleisende nieuwkomers en nu dít weer!!
Heb je het wel leuk daar? Is het druk?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
Tip: NIVEA! (NIet Invullen Voor Een Ander). Je weet helemaal niet wat ze denkt..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zal het wel verpesten voor haar omdat ik iets anders vraag terwijl zij iets haar best heeft gedaan maar ik wil wel graag naar het afscheid.
Dat je missschien eens aan zelfreflectie kan doen, aangezien de bedrijfstoestanden de spuigaten uitlopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee concluderen?
Ehm.. rijst koken en marineren volgens de verpakking. Verse vis snijden, komkommer, avocado, lenteuitjes, wortel enz in luciferhoutjes. Norivel met een klein beetje rijst bedekken en dan wat je lekker vindt er op (niet te veel) en rollen maar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh nice zelf sushi maken! Zou ik ook wel eens willen proberen. Heb je een succesrecept?
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. rijst koken en marineren volgens de verpakking. Verse vis snijden, komkommer, avocado, lenteuitjes, wortel enz in luciferhoutjes. Norivel met een klein beetje rijst bedekken en dan wat je lekker vindt er op (niet te veel) en rollen maar.
Hu? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
JaIk ben dus bang dat mijn rijst uit elkaar knalt
Dat kun je aardig verbergenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Strandjurk besteld.
Ben al maanden zwanger van zoiets maar geeeeeen idee of zoiets me ook staat.
Zo ja is het leuk voor vakantie en hete zomers
Zo nee, had een code voor gratis bezorgen en gratis terugsturen
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef AnneX het volgende:
Wat een leuke samenwerking trouwens Sun, met zo'n berg sushi maken.
Oh leuk die boxquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef AnneX het volgende:
Kijk Bloes...dit zit in de box die ik heb besteld![]()
http://www.gekruid.com/kardamom.html
Komt Broer nog wel eens logeren bij jullie?
Of is hij nu écht "op zijn eigen" .
Je vertelde daar leuk én trots over in het verleden...is mij bijgebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |