Was leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En?
Wij zitten met tussenpozen aan The godfather part III
Eindelijk kijk ik ze eens redelijk achter elkaar.
Voor mij is er maar 1 echte Godfather en dat is deel 1 met Marlon Brando.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:46 schreef PdeHoog het volgende:
Godfather-serie vind ik echtMet name deel 3. Ben niet zo weg van deel 2.
Honden zijn tof, mits goed opgevoed. Veel mensen doen dat niet, vaak hebben ze dan agressieve krengenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je zegt over katten. Ik probeer ook mijn honden met mij te laten leven. Ze luisteren, maar zijn wel vrij in hun alles. Hun zelfstandigheid maakt dat ook mogelijk.
Wat betreft contact weet ik het niet zo goed. Foto's, mailtjes en een belletje zijn altijd tof, maar ik kan ook met hun wandelen omdat ze om de hoek wonen, maar wat ik daar van vind weet ik niet. De tijd zal het leren.
Honden zijn tof, maar dat maakt mij nog steeds geen echt hondenmens.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Honden zijn tof, mits goed opgevoed. Veel mensen doen dat niet, vaak hebben ze dan agressieve krengen
Als hij dat doet, op zijn zij leggen en hem plat leggen en hem daar houden, bestraffend toespreken. Jij bent de alfa, jij blaft, niet hij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Honden zijn tof, maar dat maakt mij nog steeds geen echt hondenmens.
Ik heb geen agressieve hond, wel 1 met gebruiksaanwijzing die een hoop kabaal maakt maar niet bijt bij het tegenkomen van andere honden. Hier train ik wel superhard aan en het gaat steeds beter (we kunnen inmiddels honden die aan de overkant van de straat lopen gewoon passeren.) en ik zorg dat andere mensen er geen last van hebben. Vind ik ook altijd wel belangrijk.
Ik denk dat ik zo hondjelief meeneem naar de markt. Even lekker samen dingen doen.
Correct. Ik blaf, ik verdedig, hond hoeft dat niet te doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als hij dat doet, op zijn zij leggen en hem plat leggen en hem daar houden, bestraffend toespreken. Jij bent de alfa, jij blaft, niet hij.
Ik vind deel twee is net zo geniaal als de eerste. Geweldig opgebouwde film. Deel drie is wel wat minder maar een waardige afsluiter imoquote:Op zaterdag 5 april 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond alleen deel 1 van The Godfather ontzettend goed en de rest niet te vergelijken.
Geldt voor veel honden. De roedel theorie waar veel mensen zich op beroepen bij het opvoeden van honden is allang achterhaald door intensief wetenschappelijk onderzoek.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Correct. Ik blaf, ik verdedig, hond hoeft dat niet te doen.
Op z'n zij leggen is voor een Podenco een te grote correctie, het zijn gevoelige honden die je daarmee niet alleen corrigeert, maar ook "van je af drijft" zeg maar. Nadeel is dat Sally een kruising is.
Tegenhouden/blokkeren en bestraffend toespreken is hier voldoende.
40 euro voor een afscheidsborrel van het werk vind ik absurd en ik weet inderdaad niet anders dan dat het bedrijf die kosten op zich neemt. (Maar ik weet ook niet anders dan dat ik per maand één euro in de personeelspot stop voor dat soort zakenquote:Op zaterdag 5 april 2014 06:49 schreef Isabeau het volgende:
En FFT, ik vind 40 euro ook echt te gekDoet me denken aan al die vrijgezellenfeestjes waar ze gerust dingen gaan doen die je meer dqn 100 euro gaan kosten.
Oeh, wat eng.quote:
Interessantquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
What It’s Like to Work as a Professional Frozen Food Taster
Erg leuk stukje, over hoe het is voor je werk in een proefpanel te zitten voor de diepvriesvoer industrie
Minder op chubby-vrouwtjes googlen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
Wat is dat toch met Fok! en waarom krijg ik toch steeds deze banner te zien?
[ link | afbeelding ]
Ik krijg advertenties voor vegan eten en moslimvrouwen trouwenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Unox tomatensoep zit anders vol suiker i.p.v. zout. Echt te zoete soep helaas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou het niet kunnen, bliksoep kan ik bv niet eten, veel te zout
Dat is het nadeel van betaalde panelleden... maarehm, bliksoep is echt niets vergeleken met klinische voeding, of hypo-allergene babymelk... urgh!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou het niet kunnen, bliksoep kan ik bv niet eten, veel te zout
Ik krijg steeds thaise vrouwtjes.. en daar houd ik dus niet eens van... Blijkabar zijn fokkers nogal wanhopig?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat ligt er aan waar het initiatief vandaan komt om überhaupt een afscheid te organiseren lijkt me. Als de collega's dat onderling besloten hebben is het wel wat anders dan wanneer het van de directie/werkgever komt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja gewoon zeggen dat een afscheid door het bedrijf moet worden geregeld en betaald en niet door de werknemers.
Punt
Als de collega's het besloten hebben lijkt mij overleg over locatie en prijs wel gewenst en is het nog steeds belachelijk om naar een wijnbar te gaan en om 40 euro te vragen aan iemand die geen alcohol drinkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef TAV74 het volgende:
Dat ligt er aan waar het initiatief vandaan komt om überhaupt een afscheid te organiseren lijkt me. Als de collega's dat onderling besloten hebben is het wel wat anders dan wanneer het van de directie/werkgever komt.
Daar reageerde ik dan ook niet op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Als de collega's het besloten hebben lijkt mij overleg over locatie en prijs wel gewenst en is het nog steeds belachelijk om naar een wijnbar te gaan en om 40 euro te vragen aan iemand die geen alcohol drinkt.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef TAV74 het volgende:
Dat ligt er aan waar het initiatief vandaan komt om überhaupt een afscheid te organiseren lijkt me. Als de collega's dat onderling besloten hebben is het wel wat anders dan wanneer het van de directie/werkgever komt.
Oh dus het initiatief kwam van een collega.... nou ja dan is het wel handig een bijdrage van het bedrijf te vragen idd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Initiatief komt van een collega die de personeelsuitjes organiseert (waarvan 1,5 jaar geleden de laatste was). Geen idee of ze aan de directie heeft gevraagd om een bijdrage, lijkt me handig van wel.
Ik zal het wel verpesten voor haar omdat ik iets anders vraag terwijl zij iets haar best heeft gedaan maar ik wil wel graag naar het afscheid.
Er overkomen jou, naar het schijnt, wel buitensporig veel onrechtmatigheden, in je werk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
En gelukkig dat jullie het ook te gek vinden die 40 euro. Ik vind het idd stom dat de directie niet betaald en ik betaal 3 euro per maand in de personeelspot terwijl er al 1,5 jaar niks meer is gedaan.
Het gaat mij er voornamelijk om dat ze wel iets anders kan kiezen wat goedkoper is. Zo'n wijnproeverij is leuk als je van wijn houdt. Ik zal er maandag wat van zeggen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
We zitten weer eens bij Stairway. Fokkers zijn niet origineel
Hoe is het met de bouwput?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
En wat wil je hiermee concluderen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er overkomen jou, naar het schijnt, wel buitensporig veel onrechtmatigheden, in je werk.
Weet je zeker dat die prijsopgaaf van de wijnproeverij geen verantwoording naar de bedrijfspot was?
Het wordt zo onderhand wel een vreemd verhaal. Men moet jou wel hebben, zeg. Toen al bij de nootjesfabriek die jou bespioneerde met camera's, en nu weer met lastige collega's, veeleisende nieuwkomers en nu dít weer!!
Heb je het wel leuk daar? Is het druk?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
Tip: NIVEA! (NIet Invullen Voor Een Ander). Je weet helemaal niet wat ze denkt..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zal het wel verpesten voor haar omdat ik iets anders vraag terwijl zij iets haar best heeft gedaan maar ik wil wel graag naar het afscheid.
Dat je missschien eens aan zelfreflectie kan doen, aangezien de bedrijfstoestanden de spuigaten uitlopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee concluderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |