abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138529223
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En?

Wij zitten met tussenpozen aan The godfather part III
Eindelijk kijk ik ze eens redelijk achter elkaar.
Was leuk :Y) Beter dan Thor 2 moet ik zeggen. En Scarlet Johansson is altijd leuk om te zien in een film *)

Godfather-serie vind ik echt _O_ Met name deel 3. Ben niet zo weg van deel 2.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 5 april 2014 @ 01:53:54 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138530806
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:46 schreef PdeHoog het volgende:

Godfather-serie vind ik echt _O_ Met name deel 3. Ben niet zo weg van deel 2.
Voor mij is er maar 1 echte Godfather en dat is deel 1 met Marlon Brando. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138531845
Ik vond alleen deel 1 van The Godfather ontzettend goed en de rest niet te vergelijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138531848
En FFT, ik vind 40 euro ook echt te gek :D Doet me denken aan al die vrijgezellenfeestjes waar ze gerust dingen gaan doen die je meer dqn 100 euro gaan kosten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138531888
Wat vreemd...wordt er verwacht dat fft zélf (mee) betaalt aan een feestelijk afscheid ? _O_
van iemand die vertrekt ( en die je nooit? meer gaat tegenkomen...)

Zo'n afscheid regelt én betaalt het bedrijf tóch O-) :? :X

Tenminste, dat begrijp ik nu uit de overige reacties.

Ik dacht, dat fft op de hoogte werd gebracht van de begroting van de afscheidsreceptie.
Zoiets is toch gebruikelijk in de horeca: 2 uur- x aantal personen - geen buitenlandse likeuren - kost 40 euro .
Wat nog een belachelijk bedrag is o|O

Ik denk, dat ik een andere verplichting zou plannen: thuis of met familie.
Bekijk het maar. w/
pi_138532313
Zo, goedemorgen!
Lekker op tijd wel, hierzo. Wel weer bar slecht geslapen vannacht, net als gisterennacht. Oh, en om half 3 opgeschrikt worden door een hele harde BOEM. En om kwart over 3 nog een keer. Geen idee wat het was.

P, feli voor je vaste contract, fijn gevoel is dat he?
FFT, ik vind dat best veel geld voor de omstandigheden. Gewoon iets van zeggen.
Isa, ik heb komende zomer een vrijgezellenfeest waarvoor ze 100 euro pp willen hebben want grootse plannen, terwijl dat van de bruid helemaal niet hoeft en er al mensen dingen over gezegd hebben. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:19:06 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138532512
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je zegt over katten. Ik probeer ook mijn honden met mij te laten leven. Ze luisteren, maar zijn wel vrij in hun alles. Hun zelfstandigheid maakt dat ook mogelijk.

Wat betreft contact weet ik het niet zo goed. Foto's, mailtjes en een belletje zijn altijd tof, maar ik kan ook met hun wandelen omdat ze om de hoek wonen, maar wat ik daar van vind weet ik niet. De tijd zal het leren. :)
Honden zijn tof, mits goed opgevoed. Veel mensen doen dat niet, vaak hebben ze dan agressieve krengen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138532532
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Honden zijn tof, mits goed opgevoed. Veel mensen doen dat niet, vaak hebben ze dan agressieve krengen
Honden zijn tof, maar dat maakt mij nog steeds geen echt hondenmens.

Ik heb geen agressieve hond, wel 1 met gebruiksaanwijzing die een hoop kabaal maakt maar niet bijt bij het tegenkomen van andere honden. Hier train ik wel superhard aan en het gaat steeds beter (we kunnen inmiddels honden die aan de overkant van de straat lopen gewoon passeren. *O* ) en ik zorg dat andere mensen er geen last van hebben. Vind ik ook altijd wel belangrijk.

Ik denk dat ik zo hondjelief meeneem naar de markt. Even lekker samen dingen doen. O+
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:30:34 #59
45206 Pietverdriet
pi_138532626
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Honden zijn tof, maar dat maakt mij nog steeds geen echt hondenmens.

Ik heb geen agressieve hond, wel 1 met gebruiksaanwijzing die een hoop kabaal maakt maar niet bijt bij het tegenkomen van andere honden. Hier train ik wel superhard aan en het gaat steeds beter (we kunnen inmiddels honden die aan de overkant van de straat lopen gewoon passeren. *O* ) en ik zorg dat andere mensen er geen last van hebben. Vind ik ook altijd wel belangrijk.

Ik denk dat ik zo hondjelief meeneem naar de markt. Even lekker samen dingen doen. O+
Als hij dat doet, op zijn zij leggen en hem plat leggen en hem daar houden, bestraffend toespreken. Jij bent de alfa, jij blaft, niet hij.
pi_138532671
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als hij dat doet, op zijn zij leggen en hem plat leggen en hem daar houden, bestraffend toespreken. Jij bent de alfa, jij blaft, niet hij.
Correct. Ik blaf, ik verdedig, hond hoeft dat niet te doen.
Op z'n zij leggen is voor een Podenco een te grote correctie, het zijn gevoelige honden die je daarmee niet alleen corrigeert, maar ook "van je af drijft" zeg maar. Nadeel is dat Sally een kruising is. :')

Tegenhouden/blokkeren en bestraffend toespreken is hier voldoende. :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 april 2014 @ 10:04:14 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138533050
Mogge :W

Vanmiddag Fok!kers ontmoeten :o.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:13:14 #62
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_138533157
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond alleen deel 1 van The Godfather ontzettend goed en de rest niet te vergelijken.
Ik vind deel twee is net zo geniaal als de eerste. Geweldig opgebouwde film. Deel drie is wel wat minder maar een waardige afsluiter imo
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:20:54 #63
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_138533246
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Correct. Ik blaf, ik verdedig, hond hoeft dat niet te doen.
Op z'n zij leggen is voor een Podenco een te grote correctie, het zijn gevoelige honden die je daarmee niet alleen corrigeert, maar ook "van je af drijft" zeg maar. Nadeel is dat Sally een kruising is. :')

Tegenhouden/blokkeren en bestraffend toespreken is hier voldoende. :)
Geldt voor veel honden. De roedel theorie waar veel mensen zich op beroepen bij het opvoeden van honden is allang achterhaald door intensief wetenschappelijk onderzoek.

[ Bericht 1% gewijzigd door TAV74 op 05-04-2014 10:26:42 ]
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:09:42 #64
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_138533967
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 06:49 schreef Isabeau het volgende:
En FFT, ik vind 40 euro ook echt te gek :D Doet me denken aan al die vrijgezellenfeestjes waar ze gerust dingen gaan doen die je meer dqn 100 euro gaan kosten.
40 euro voor een afscheidsborrel van het werk vind ik absurd en ik weet inderdaad niet anders dan dat het bedrijf die kosten op zich neemt. (Maar ik weet ook niet anders dan dat ik per maand één euro in de personeelspot stop voor dat soort zaken ;) )

Had toevallig laatst een vrijgezellenfeest dat op 150 pp kwam. Maar dat was van te voren uitvoerig besproken en achteraf gezien zeker het geld waard *O*
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:18:18 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138535259
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:04 schreef borisz het volgende:

Oeh, wat eng.
Waar?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 april 2014 @ 12:35:41 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138535601
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Oeh, wat eng.
Waar?
Bloestreg. :+. Met de mensen van FOK!sport.

Oa Rubbereend ;)
pi_138535658
Doe ze de groetjes! En muh opgebroken ouwe stadsjie ook ;)
  zaterdag 5 april 2014 @ 14:18:09 #68
45206 Pietverdriet
pi_138537761
What It’s Like to Work as a Professional Frozen Food Taster
Erg leuk stukje, over hoe het is voor je werk in een proefpanel te zitten voor de diepvriesvoer industrie
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:10:49 #69
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_138538761
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:04 schreef borisz het volgende:

Fokmeets zijn leuk!! Ik zou best een CUL slowchat fokmeet willen :D
pi_138538855
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
What It’s Like to Work as a Professional Frozen Food Taster
Erg leuk stukje, over hoe het is voor je werk in een proefpanel te zitten voor de diepvriesvoer industrie
Interessant :Y En creepy tegelijkertijd.
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:41:21 #71
45206 Pietverdriet
pi_138539279
Ik zou het niet kunnen, bliksoep kan ik bv niet eten, veel te zout
pi_138539350
Kijk s wat ik vond op straat:
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:46:39 #73
45206 Pietverdriet
pi_138539382
Mogen ze op de bank? Oeh das hier streng verboden
pi_138539499
Ja, hond mag op de bank. :)
Weliswaar als IK wil zitten waar zij zit, heeft ze op te donderen en dat doet ze dan ook. :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:54:36 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138539569
Wat is dat toch met Fok! en waarom krijg ik toch steeds deze banner te zien?

:')
Poef.....gone! ©golfer
pi_138539603
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Minder op chubby-vrouwtjes googlen. :9
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:57:05 #77
45206 Pietverdriet
pi_138539625
quote:
[ link | afbeelding ]
Ik krijg advertenties voor vegan eten en moslimvrouwen trouwen

LOL
googleadfaal
pi_138539683
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
De Unox tomatensoep zit anders vol suiker i.p.v. zout. Echt te zoete soep helaas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_138539695
Ik krijg heel veel ads voor mobieletelefoonabonnementen, maar die heb ik nog nooit gehad en wens ik ook niet. Mijn interesse in mobieltjes is ook niet aanwezig.
pi_138539757
En gelukkig dat jullie het ook te gek vinden die 40 euro. Ik vind het idd stom dat de directie niet betaald en ik betaal 3 euro per maand in de personeelspot terwijl er al 1,5 jaar niks meer is gedaan.
Het gaat mij er voornamelijk om dat ze wel iets anders kan kiezen wat goedkoper is. Zo'n wijnproeverij is leuk als je van wijn houdt. Ik zal er maandag wat van zeggen.
pi_138540072
Ik zit een vrij heftige docu te kijken. 2Doc: "Beer is cheaper than therapy" over soldaten met PTSD
pi_138540116
Ja gewoon zeggen dat een afscheid door het bedrijf moet worden geregeld en betaald en niet door de werknemers.
Punt :)
En ook meteen vragen wat er met het geld vd personeelspot wordt gedaan ?

Bij ons is het een euro in de maand en worden er kadootjes cq bonnenvan gekocht als je jarig bent en kaartjes voor zieken en baby's etc.
Voor mij hoeft dat verjaardagsgedoe niet, maar het wordt wel goed bijgehouden.
pi_138540287
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is het nadeel van betaalde panelleden... maarehm, bliksoep is echt niets vergeleken met klinische voeding, of hypo-allergene babymelk... urgh!
Whatever...
pi_138540324
quote:
[ link | afbeelding ]
Ik krijg steeds thaise vrouwtjes.. en daar houd ik dus niet eens van... Blijkabar zijn fokkers nogal wanhopig?

Ik krijg ook steeds ads voor goedkope tweedehands auto's en keukenspullen (ok, die laatste klopt prima).
Whatever...
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:28:26 #85
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_138540360
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja gewoon zeggen dat een afscheid door het bedrijf moet worden geregeld en betaald en niet door de werknemers.
Punt :)
Dat ligt er aan waar het initiatief vandaan komt om überhaupt een afscheid te organiseren lijkt me. Als de collega's dat onderling besloten hebben is het wel wat anders dan wanneer het van de directie/werkgever komt.
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:41:28 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138540683
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef TAV74 het volgende:

Dat ligt er aan waar het initiatief vandaan komt om überhaupt een afscheid te organiseren lijkt me. Als de collega's dat onderling besloten hebben is het wel wat anders dan wanneer het van de directie/werkgever komt.
Als de collega's het besloten hebben lijkt mij overleg over locatie en prijs wel gewenst en is het nog steeds belachelijk om naar een wijnbar te gaan en om 40 euro te vragen aan iemand die geen alcohol drinkt.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:47:25 #87
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_138540839
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Als de collega's het besloten hebben lijkt mij overleg over locatie en prijs wel gewenst en is het nog steeds belachelijk om naar een wijnbar te gaan en om 40 euro te vragen aan iemand die geen alcohol drinkt.
Daar reageerde ik dan ook niet op.
pi_138541163
Initiatief komt van een collega die de personeelsuitjes organiseert (waarvan 1,5 jaar geleden de laatste was). Geen idee of ze aan de directie heeft gevraagd om een bijdrage, lijkt me handig van wel.

Ik zal het wel verpesten voor haar omdat ik iets anders vraag terwijl zij iets haar best heeft gedaan maar ik wil wel graag naar het afscheid.
pi_138541342
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef TAV74 het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Initiatief komt van een collega die de personeelsuitjes organiseert (waarvan 1,5 jaar geleden de laatste was). Geen idee of ze aan de directie heeft gevraagd om een bijdrage, lijkt me handig van wel.

Ik zal het wel verpesten voor haar omdat ik iets anders vraag terwijl zij iets haar best heeft gedaan maar ik wil wel graag naar het afscheid.
Oh dus het initiatief kwam van een collega.... nou ja dan is het wel handig een bijdrage van het bedrijf te vragen idd.
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:09:51 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138541391
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
En gelukkig dat jullie het ook te gek vinden die 40 euro. Ik vind het idd stom dat de directie niet betaald en ik betaal 3 euro per maand in de personeelspot terwijl er al 1,5 jaar niks meer is gedaan.
Het gaat mij er voornamelijk om dat ze wel iets anders kan kiezen wat goedkoper is. Zo'n wijnproeverij is leuk als je van wijn houdt. Ik zal er maandag wat van zeggen.
Er overkomen jou, naar het schijnt, wel buitensporig veel onrechtmatigheden, in je werk.
Weet je zeker dat die prijsopgaaf van de wijnproeverij geen verantwoording naar de bedrijfspot was?

Het wordt zo onderhand wel een vreemd verhaal. Men moet jou wel hebben, zeg. Toen al bij de nootjesfabriek die jou bespioneerde met camera's, en nu weer met lastige collega's, veeleisende nieuwkomers en nu dít weer!! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 april 2014 @ 17:12:42 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138541474
We zitten weer eens bij Stairway. Fokkers zijn niet origineel :P
pi_138541492
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
:D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138541671
quote:
Hoe is het met de bouwput? :W
pi_138541982
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Er overkomen jou, naar het schijnt, wel buitensporig veel onrechtmatigheden, in je werk.
Weet je zeker dat die prijsopgaaf van de wijnproeverij geen verantwoording naar de bedrijfspot was?

Het wordt zo onderhand wel een vreemd verhaal. Men moet jou wel hebben, zeg. Toen al bij de nootjesfabriek die jou bespioneerde met camera's, en nu weer met lastige collega's, veeleisende nieuwkomers en nu dít weer!! :o
En wat wil je hiermee concluderen?
pi_138541994
quote:
Heb je het wel leuk daar? Is het druk?
pi_138542083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Tip: NIVEA! (NIet Invullen Voor Een Ander). Je weet helemaal niet wat ze denkt.. ;)
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:34:36 #97
45206 Pietverdriet
pi_138542087
Keuken van kant gemaakt en ga nu asperges schillen, weer drie kilo gekocht. Dat wordt vanavond smullen en morgen soep. Heb aspergebouillon waar nu een keer of vier asperges en schillen zijn gekookt voor de basis.
Morgenochtend asperge met ham (Pok) bij het ontbijt
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:38:42 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138542205
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

En wat wil je hiermee concluderen?
Dat je missschien eens aan zelfreflectie kan doen, aangezien de bedrijfstoestanden de spuigaten uitlopen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_138542231
Overigens gister met mijn zussen en hun vriendjes en nog een vriendinnetje van mijn zusje een heerlijke maaltijd gemaakt. Avocadosoep, salades en heel er veel en lekkere sushi. Was erg leuk om dat zo met z'n allen te doen O+
pi_138542453
Ooh nice zelf sushi maken! Zou ik ook wel eens willen proberen. Heb je een succesrecept? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')