Ja was gezelligquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je het wel leuk daar? Is het druk?
En dan is het nog kutkwaliteit ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
In de AH betaal je 5,99 per 500 gram.
Jep, daar gaan wij vanavond van genieten, aspergesoep.quote:Op zondag 6 april 2014 01:38 schreef golfer het volgende:
Schillen en kontjes. Yummie soep materiaal.
quote:Op zondag 6 april 2014 02:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja was gezellig. We waren met z'n elven.
We hebben tussen 15 en 17u gebowld. Daarna Stairway een drankje gedaan en we hebben uiteindelijk bij De Oude Muntkelder wezen eten.
Wie waren er allemaal?quote:Op zondag 6 april 2014 02:19 schreef borisz het volgende:
Oh en Bloes nog de groeten van Eend.
/vier op een rij
Een elftal van FOK!sportquote:
Buiten FOK! ken ik alleen boriszquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef AnneX het volgende:
Jeetje, golfer via de Motlink, kwam ik op je laatste Blog, over Zus Bloes en de confrontatie
voor jou en gezondheid.
Yup, doe ik ook, en als je ze zelf die avond eet hebben ze vaak nog een schilmachientje ook... (of mag dat niet van de foodies? )quote:Op zondag 6 april 2014 09:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan is het nog kutkwaliteit ook.
Gewoon bij de boer kopen, zijn ze vers.
De nag was wel rustig hier. Alleen vond Brownie het nodig om een kwartier voor de wekker keihard in mijn oor te gaan miauwen en mijn buik te gebruiken als kussen. Had nog wel ff verder kunnen slapen eigenlijkquote:
Ik gebruik een dunschillerquote:Op zondag 6 april 2014 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yup, doe ik ook, en als je ze zelf die avond eet hebben ze vaak nog een schilmachientje ook... (of mag dat niet van de foodies? )
Veel goedkoper en meestal de beste kwaliteit (en die heeft AH sowieso nooit)
quote:Op maandag 7 april 2014 06:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De nag was wel rustig hier. Alleen vond Brownie het nodig om een kwartier voor de wekker keihard in mijn oor te gaan miauwen en mijn buik te gebruiken als kussen. Had nog wel ff verder kunnen slapen eigenlijk
quote:Op maandag 7 april 2014 07:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
X had gisteren een slechte dag. Zag er bescheten uit at niks en sliep alleen maar. Vanochtend leek ze weer fit en fruitig en was weer onhandig aanwezig
Wowquote:Op maandag 7 april 2014 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als het bij af en toe blijft moet het goed gaan he
Uiteindelijk, na veel twijfelen, toch maar op de fiets gegaanHeen ging supersnel iig....nog 30 seconden sneller dan vrijdag
Nu afwachten wat het vanmiddag doet
Tss ik ben gewoon gaan fietsen hoorquote:Op maandag 7 april 2014 06:36 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen
Gezien de weerberichten vandaag maar niet fietsen. Geen zin in hagel en onweer op mijn kopHet moet wel leuk blijven he
Bink # 2 !quote:Op maandag 7 april 2014 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tss ik ben gewoon gaan fietsen hoor
Oh wacht. Goed zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |