En de peulenquote:Op maandag 7 april 2014 14:03 schreef AnneX het volgende:
Nog een stuk of twintig moppies te gaan.
Volgens mij is de poedersuiker het geheim van het succes.
Mocht je (net als ik) lactose-intolerant zijn dan ga ik nu even reclame maken voor een fantastisch pilletje dat ik inneem als ik lactose-houdende zooi heb gegeten of weet dat ik die ga eten. 1 extra forte-pil is genoeg voor een hele dag geen last:quote:Op maandag 7 april 2014 13:13 schreef Lonaa het volgende:
Oke, morgen even de dokter bellen. Kwark is fantastisch, maar lactose-intolerantie niet zo.
Ik had een tijdje zo'n vermoeden, maar at wel alles en had dan 's nachts wat rommels in de buik.
Zaterdag op zondag heb ik 3 uur lang liggen creperen 's nachts. Had toen de avond ervoor pasta met room gehad en chocolademelk.
En nu dus ook buikpijn.Misschien toch maar laten testen dan.
in het noorden van europa regent het al de hele dag!quote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef AnneX het volgende:
Slechts eén pakje![]()
Net nog een paar mopjes aan de jarige buurvrouw gegeven![]()
In het Baktopic worden ook mopjes gebakken. Haha
In het midden van het land betrekt de lucht en vallen al spetters...
Thanks!quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht je (net als ik) lactose-intolerant zijn dan ga ik nu even reclame maken voor een fantastisch pilletje dat ik inneem als ik lactose-houdende zooi heb gegeten of weet dat ik die ga eten. 1 extra forte-pil is genoeg voor een hele dag geen last:
http://www.disolut.com/
Joh, ben je weer thuis ?quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in het noorden van europa regent het al de hele dag!
ik had vandaag een keilekkere (thuis) lunch: avocado geprakt met citroen, peper en zout, met wat mais-chips. Een paar stukjes gerookte zalmmoot. Wortel met zelfgemaakte knoflookyoghurt dip, en een gekookt eitje.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek trouwens nog gezonde lunchgerechten. Iemand ideeen?
Qua avondeten is de inspiratie nog steeds ver te zoeken. Vanavond wordt het een ciabatta met zalm en komkommer. Morgen stamppot steeltjes.. Woensdag brood met gebakken ei, donderdag stamppot rucola.
Vrijdag ga ik wel opnieuw brainstormen.
ha, ik heb die gister herlezen! Tis gek om weer in Zweden te zijn. Het is zo'n andere wereld hier. Wel fijn om weer bij de duutser te zijn, en ik heb ook weer zin om m'n gewone werk op te pakken. Dus, al met al niet verkeerd.quote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Joh, ben je weer thuis ?
Hoe ging het acclimatiseren...
Afgelopen weekend nog eens je Zimbabwe avontuur herlezen![]()
KAA / Blondine verhuist naar Zimbabwe, wie helpt?
Klinkt best lekker.quote:Op maandag 7 april 2014 15:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik had vandaag een keilekkere (thuis) lunch: avocado geprakt met citroen, peper en zout, met wat mais-chips. Een paar stukjes gerookte zalmmoot. Wortel met zelfgemaakte knoflookyoghurt dip, en een gekookt eitje.
zo kan ik elke dag wel lunchen. Helaas op kantoor niet echt te doen.
dit was geen puree, maar gewoon geprakt met een vork. key voor mij is lekker veel citroensap.quote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klinkt best lekker.
Ik heb 1x eerder avocadopuree gemaakt en dat vond ik niet te nassen, maar misschien moet ik het een nieuwe kans geven.
Vraag een verwijzing voor een H2-ademtest.quote:Op maandag 7 april 2014 15:22 schreef Lonaa het volgende:
Thanks!
Er is zoveel dat wijst op lactose-intolerantie. Meh.
Dat had ik op internet gelezen ja.quote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Vraag een verwijzing voor een H2-ademtest.
Ik ga het eens proberen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit was geen puree, maar gewoon geprakt met een vork. key voor mij is lekker veel citroensap.
Mocht je die ademtest gaan doen, zorg dat je voldoende verschoningen bij je hebt of in ieder geval tussendoor op een paar meter van een toilet bent.quote:Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Dat had ik op internet gelezen ja.Morgen even bellen.
Oh jezus.quote:Op maandag 7 april 2014 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht je die ademtest gaan doen, zorg dat je voldoende verschoningen bij je hebt of in ieder geval tussendoor op een paar meter van een toilet bent.
Die vond ik nou juist verslavend lekkerquote:Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Helaas hebben ze tegenwoordig de frambozen cheesecake kwark
Het is hier weer een beetje over. Droog en de wind is ook gaan liggen.quote:Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef golfer het volgende:
Hier is het ook losgebarsten. Harde wind en stortregen.
Oh, Jag! Dm'en lukt me niet (door het trema?), maar ik wilde je iets vragen. Cul-gerelateerd ook nog.quote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit was geen puree, maar gewoon geprakt met een vork. key voor mij is lekker veel citroensap.
Ik hoop dat het hier ook zo ver komt om de druk uit de lucht te krijgen. Maar als ik naar de radar krijg betwijfel ik of dat gaat gebeuren..quote:Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef golfer het volgende:
Hier is het ook losgebarsten. Harde wind en stortregen.
Ik gebruik een goede kaasschaaf... maar ben ook lui, dus dan maar geen soepquote:Op maandag 7 april 2014 06:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gebruik een dunschiller
[ afbeelding ]
Van de schillen en de kontjes trek ik een bouillon waar de asperges in gekookt worden. Na gebruik vries ik die in en gebruik die een keer of wat om er dan een supersoep van te maken.
Ik gok een overdosis.quote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Lees zojuist dat de 25-jarige dochter van Bob Geldof (Peaches) is overleden. Doodsoorzaak nog onbekend.
Sperciebonen zijn ook lekker! Maar apserges vind ik wel lekkerder. Sowieso is de bereiding meestal belangrijker dan de groente.quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Zou kunnen.
Haar moeder is overleden aan een overdosis.
Ik heb nog geen asperges gegeten. Vind ze wel lekker maar niet onwijs bijzonder. Sperzieboontjes bv vind ik net zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |