Ojee! Halfjaar lenzen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben een lens kwijt
Zat gister zomaar niet meer in mijn oog..
Ik vind mensen met zo'n grote sterkte altijd heel schattig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ojee! Halfjaar lenzen?
Is precies de reden dat ik altijd goedkope maandlezen heb, ik raak ze aan de lopende band kwijt.![]()
(En ik heb momenteel -6 op links en -6,5 aan rechteroog dus ik zie zonder lenzen of bril écht geen klap!)
Ik vind er niets schattigs aan, dat je geen reet kan zien en alles omver loopt zonder bril.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind mensen met zo'n grote sterkte altijd heel schattig.
Uilenbril als ukkie, sinds mijn zesde:quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind mensen met zo'n grote sterkte altijd heel schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Ai, da's rottig!quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee gewoon harde lenzen.. Ging al járen goed..
Misschien is het ook wel de hulpeloosheid, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind er niets schattigs aan, dat je geen reet kan zien en alles omver loopt zonder bril.
Hier viel het denk ik wel meequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier viel 9 liter per vierkante meter volgens mijn regenmeter
Das hier ook inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier viel het denk ik wel meeDe garages hebben geen zwembad op het dak (mijn graadmeter
) Maar het heeft wel lekker geregend en nu ziet de tuin er weer lekker fris uit.
Tof!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:32 schreef Lonaa het volgende:
1 van mijn lievelingsrestaurtants heeft een vacature.
Klinkt niet als een hele leuke start van de dag mini.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:56 schreef minilot het volgende:
Blèèh.. Superdruk op werk, en tegelijkertijd Eftelinggerelateerd gedoe in de hand houden. Meh! En dat zo vroeg op de ochtend!
Nou ja, tijd gaat lekker snel, dat wel. En op zich heb ik het graag druk! Alleen ben ik niet zo'n ochtendmens en hoe vaak ik ook om 06:45 op kantoor moet zitten, wennen doet het nooit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klinkt niet als een hele leuke start van de dag mini.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |