Ja, dat is het zeker.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Mooi hoor dat je van een hoopje ellende dat nu waarschijnlijk al lang dood was geweest een leuke, levendige en gezonde hond hebt kunnen makenDat moet een heel dankbaar gevoel zijn.
Ik had hier nog niets over gehoord, maar het zal je kind maar wezen die daar zo hartverscheurend staat te huilen. Lekker dan, denk je dat je kind in goede handen isquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik heb het filmpje ook bekeken
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)Uz5gGSeHJhY.facebook
Ik zou het iets anders aangepakt hebben qua schreeuwen op het eind vh filmpje en die reakties zijn ook vreselijk
Maar het is wel erg om te zien dat die kindjes gewoon buitengesloten worden
Ik durf het niet eens te kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had hier nog niets over gehoord, maar het zal je kind maar wezen die daar zo hartverscheurend staat te huilen. Lekker dan, denk je dat je kind in goede handen is
Haha, goed zo!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik net boven bezig met stofzuigen e.d. kom ik beneden ligt er een halve vogel op de mat
I know!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijktip voor Mini: http://www.vpro.nl/lees/tv/2014/maartens-moestuin.html
quote:
We duimen!quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:48 schreef morgane het volgende:
Jammer Vork! Ben benieuwd of er nog iets uit de andere opties komt.
Ik heb net gesolliciteerd als freelance vertaler bij Booking.com, ben benieuwd of daar nog iets uit komt.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:45 schreef Vork het volgende:
...en ik hoor vandaag als het goed is ook of een losse ontwerpklus door gaat
Op haar paspoort staat ook Titaquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Steeds denk ik aan:
[ afbeelding ]![]()
Hoe lang is ze nou bij je geweest? En word je op de hoogte gehouden van hoe het met haar gaat?
Dank je! Twee weken geledenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:45 schreef minilot het volgende:
[..]
We duimen!
Wanneer stop je bij de bakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister tijdens de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ze hier net 2 weken was en ik haar zachtjes riep:
Onzeker dierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit dan, de enige foto uit Spanje.
Dobby-hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.![]()
nog niet en grafisch, maar wel voor web.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:50 schreef minilot het volgende:
Al wat gehoord?
Enneh, wat voor soort ontwerp? Grafisch? Webdesign? Iets anders?
Ik vi
nd het verder niet zo erg hoor van die baan. Ik zit meer met wat vervelend familienieuws...
En Isa, je bent welkom hoor.![]()
Dat klinkt niet goed, VorkSlecht familienieuws zet dingen als een baan zoeken altijd wel in perspectief. Ik hoop dat het goed komt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef Lonaa het volgende:
Dit was vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister tijdens de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ze hier net 2 weken was en ik haar zachtjes riep:
Onzeker dierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit dan, de enige foto uit Spanje.
Dobby-hond.“If you pick up a starving dog and make him prosperous he will not bite you. This is the principal difference between a dog and man.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mark TwainIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
“If you pick up a starving dog and make him prosperous he will not bite you. This is the principal difference between a dog and man.”
Mark Twain
Sterkheidsbaas van alles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: