..dat meen je niet!quote:Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef golfer het volgende:
Op de terugweg even bij de groentenjuwilier langs gegaan en bosje raapstelen (99 cent per 100 gram...)
Hoe calculeer je vooraf een cultuurshock in, vraag ik me af? Nou ja, je bent natuurlijk nogal bereisd, dus dat kun je dan vast wel een beetjequote:Op donderdag 3 april 2014 12:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb vrijwel dagelijks contact gehad met de duutser, gelukkig.
Natuurlijk had ik last van cultuurschock, maar die had ik ingecalculeerd. Waar ik meer last van had was het alleen reizen, en hoe moeilijk het is in sommige gebieden om je te verplaatsen. Daar waar ik was komen vrij weinig westerse toeristen, en de infrastructuur is niet goed. Er zijn weinig rikschaws, en ik was altijd afhankelijk van anderen om ergens te komen. Tel daarbij de talloze avonden in m'n eentje in een hotelkamer op, en dat maakt dat ik het moeilijk vond. Wel heel mooi trouwens.
Hier in Delhi kan ik me makkelijk verplaatsen met de metro, en dat maakt dat ik onafhankelijk ben, waar ik me veel fijner bij voel.
Foto's volgen als ik weer terug ben in het land van snel internet.
Ja, gebeurt mij ook niet voor het eerst... Neem me ook altijd voor dit keer wel op tijd te gaan slapen...quote:Op donderdag 3 april 2014 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb dat in het verleden ook wel eens gehad. Heel weekend erna nog kapot.
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:06 schreef Lonaa het volgende:
Opvangertje Tika gaat morgen verhuizen en ik moet er heel erg om huilen.
Ik had hem gezegd dat hij ff mocht bukken en de raapstel gepootquote:Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef golfer het volgende:
.
Op de terugweg even bij de groentenjuwilier langs gegaan en bosje raapstelen (99 cent per 100 gram...)
Ach gossie. Maar ze komt vast heel goed terecht, toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:06 schreef Lonaa het volgende:
Opvangertje Tika gaat morgen verhuizen en ik moet er heel erg om huilen.
Het was een zij. Maar verder maakt dat voor die handeling niet veel uit.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik had hem gezegd dat hij ff mocht bukken en de raapstel gepoot
Jawel hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was een zij. Maar verder maakt dat voor die handeling niet veel uit.
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie. Maar ze komt vast heel goed terecht, toch?
Helaas, ze hebben niet voor mij gekozen, al was ik wel een van de drie waar ze nog even tussen hebben getwijfeld. Ik vind het prima, ik ga me lekker voorbereiden op de baan bij de boekwinkel, al heb ik nog wel wat andere opties lopen en ik hoor vandaag als het goed is ook of een losse ontwerpklus door gaat. Er zit ineens weer een hoop in het vat. Behalve bier, want dat heb ik gisterenavond allemaal (ongeveer 5,5 krat) gebotteld. Ik ben erg benieuwd...quote:Op maandag 31 maart 2014 17:27 schreef Vork het volgende:
Hallo. Dat ging best goed eigenlijk. De functie ligt me wat minder, maargoed het is ook maar tijdelijk en dat scheelt. Morgen hoor ik meer, maar de uitslag maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Het was een goede training voor andere sollicitaties.
Jammer Vork! Maar als je merkt dat de banenmarkt iets aantrekt dan hoop ik dat je snel een leuke baan gaat vinden. En ik moet eens een biertje komen drinkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:45 schreef Vork het volgende:
Helaas, ze hebben niet voor mij gekozen, al was ik wel een van de drie waar ze nog even tussen hebben getwijfeld. Ik vind het prima, ik ga me lekker voorbereiden op de baan bij de boekwinkel, al heb ik nog wel wat andere opties lopen en ik hoor vandaag als het goed is ook of een losse ontwerpklus door gaat. Er zit ineens weer een hoop in het vat. Behalve bier, want dat heb ik gisterenavond allemaal (ongeveer 5,5 krat) gebotteld. Ik ben erg benieuwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |