Men vraagt er soms bespottelijke prijzen voor, zeker in de biologische winkels waar ze het zilversteel noemen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker. Wel prijzig, maar zeker de moeite waard.
waar kan ik aanschuiven?quote:
Heerlijk! Zal eens bij de groenteboer kijken van de week of hij het weer heeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Men vraagt er soms bespottelijke prijzen voor, zeker in de biologische winkels waar ze het zilversteel noemen.
Maar, het is erg lekker
Toekomstige minister.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef borisz het volgende:
Zo. De verkiezingen geëvalueerd. We zijn ruim binnen budget gebleven.
Oh en ik word de nieuwe afdelingsvoorzitter.:) Mits de ALV dat goed vindt uiteraard.
Daar is op dit moment potdorie nog weinig van te merken, zo op de fiets.. Zelfs de vogels slapen nog!quote:
Wat gaaf!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef borisz het volgende:
Oh en ik word de nieuwe afdelingsvoorzitter.:) Mits de ALV dat goed vindt uiteraard.
Feliquote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef borisz het volgende:
en de koelere temperaturen. Ik doe het niet zo goed >25 graden.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:02 schreef AnneX het volgende:
Hi JT...weer terug naar schone zweedse luchten![]()
Was de reis wat je verwachtte ?
Cultureshock?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
en de koelere temperaturen. Ik doe het niet zo goed >25 graden.
De reis was gedeeltelijk wel en gedeeltelijk niet wat ik ervan verwachte. Ik vond het vooral moeilijk, en moet nog maar eens soulsearchen of ik hier verder mee wil gaan.
Wat golfer zegt...en tja...reizen cq werken en het onderwerp in je uppie in een dergelijk arm land lijkt mij zwaar om te handelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en de koelere temperaturen. Ik doe het niet zo goed >25 graden.
De reis was gedeeltelijk wel en gedeeltelijk niet wat ik ervan verwachte. Ik vond het vooral moeilijk, en moet nog maar eens soulsearchen of ik hier verder mee wil gaan.
ik heb vrijwel dagelijks contact gehad met de duutser, gelukkig.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat golfer zegt...en tja...reizen cq werken en het onderwerp in je uppie in een dergelijk arm land lijkt mij zwaar om te handelen.
In Zweden vond ik het al heavy.
Had je nog wel contact met het thuisfront.?
nee, absoluut niet. Ik denk dat mensen zelfs meer op me pasten, door dat ik vrouw ben. Zeker in het noord oosten. Maar, ik val dan natuurlijk ook heel erg op door hoe ik er uit zie.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:31 schreef golfer het volgende:
Had je ook het gevoel dat je als vrouw nog meer beperkingen qua vrijheid en reizen had in dat land, JT?
Voor hun een soort wereldwonder, zo'n reuzin?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:32 schreef Jagärtrut het volgende:
nee, absoluut niet. Ik denk dat mensen zelfs meer op me pasten, door dat ik vrouw ben. Zeker in het noord oosten. Maar, ik val dan natuurlijk ook heel erg op door hoe ik er uit zie.
Ook lekker. Ik doe het puur raapstelen met aardappel en dan sucadelapjes met jus er bij. Heeeeerlijk ouderwetschquote:Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef golfer het volgende:
Tandarts weer overleefd.
Alweer nieuwe opbouw in elkaar geknutseld door hem. Hopelijk blijft deze wel wat langer zitten.
Op de terugweg even bij de groentenjuwilier langs gegaan en bosje raapstelen (99 cent per 100 gram...) aangeschaft, samen met wat pastinaak. Wordt dus een pastinaak/aardappel, raapstelen stamppot vanavond met een op de huid gebakken zeebaarsfilet erbij.
Wordt het een kroon? of brug volgend jaar?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef golfer het volgende:
Tandarts weer overleefd.
Alweer nieuwe opbouw in elkaar geknutseld door hem. Hopelijk blijft deze wel wat langer zitten.
Op de terugweg even bij de groentenjuwilier langs gegaan en bosje raapstelen (99 cent per 100 gram...) aangeschaft, samen met wat pastinaak. Wordt dus een pastinaak/aardappel, raapstelen stamppot vanavond met een op de huid gebakken zeebaarsfilet erbij.
Ross loopt al in korte broekquote:Op donderdag 3 april 2014 12:20 schreef AnneX het volgende:
Nog even en het wordt ook nog korte broek. In april!
Het is hopelijk voorlopig wel weer in orde. Hij heeft een soort namaakkies geboetseerd en op de schroef die al in de kaak aanwezig was sinds 2009 na een wortelkanaalbehandeling gebouwd.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:40 schreef AnneX het volgende:
Wordt het een kroon? of brug volgend jaar?
Zo klinkt het alsof de pottenbakker in je mond is bezig geweestquote:Op donderdag 3 april 2014 17:18 schreef golfer het volgende:
Het is hopelijk voorlopig wel weer in orde. Hij heeft een soort namaakkies geboetseerd en op de schroef die al in de kaak aanwezig was sinds 2009 na een wortelkanaalbehandeling gebouwd.
Mijn tandarts is wel een soort knutselaar. Hij doet dingen graag zelf voordat ie ze uitbesteedt aan kronenmakers of tandtechnische laboratoria.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Zo klinkt het alsof de pottenbakker in je mond is bezig geweestIs dit een tijdelijke oplossing? (omdat je 'voorlopig' zegt)
Ik heb dat in het verleden ook wel eens gehad. Heel weekend erna nog kapot.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:34 schreef TAV74 het volgende:
Pfff, slopend zo'n 24 uurs sessie (ofwel bijeenkomst van 15 uur tot 15 uur met overnachting), vooral als iemand op het geweldige idee gekomen is een fles slobberwhisky mee te nemen waardoor je tot een uur of 4 blijft zitten3 uurtjes slaap gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |