Ik doe niet moeilijk, ik koop de beste steaks die ik kan vinden, zout en peper ze, laat ze op kamertemp komen en grill ze.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Pieterbaas, ik beschik tegenwoordig niet alleen over een tuin maar sinds afgelopen weekend ook over een ruime barbecue (eentje zonder deksel).
Wat is nu jouw ultieme barbecue-recept?
Dat dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik doe niet moeilijk, ik koop de beste steaks die ik kan vinden, zout en peper ze, laat ze op kamertemp komen en grill ze.
Ik grill sardientjes gewoon met wat zout
Ik marineer kippendijenfilet in knoflook, laos, trassi, gember, citroensap en wat soy en rijg er sateh van.
Ok!quote:Op woensdag 2 april 2014 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk, ik koop de beste steaks die ik kan vinden, zout en peper ze, laat ze op kamertemp komen en grill ze.
Ik grill sardientjes gewoon met wat zout, ook inktvis.
Ik marineer kippendijenfilet in knoflook, laos, trassi, gember, citroensap en wat soy en rijg er sateh van, doe hetzelfde met varkensschouder.
ik sta geen urenlang pulled pork te maken of 48 uurs spareribs.
Jawel, koop de beste steak die je kan vinden.quote:
Daar heb je een punt. Nou ja, groothandelpasjes helpen wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jawel, koop de beste steak die je kan vinden.
Das nog best zoeken
Yepquote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Nou ja, groothandelpasjes helpen wel.
jaa dat moet ik ook eens gaan doen, dankjequote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef minilot het volgende:
[..]
http://delicious.com/ en dan via de handige "voeg link toe"-knop in mijn browser.
Heb een cheapass barbeque zonder deksel, dus dat gaat denk ik niet. Pulled pork in de oven gaat gelukkig ook gewoon prima.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar pulled pork van de bbq is wel briljant lekker
Ja maar mist dan wel net dat extra'squote:Op woensdag 2 april 2014 17:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb een cheapass barbeque zonder deksel, dus dat gaat denk ik niet. Pulled pork in de oven gaat gelukkig ook gewoon prima.
Ik snap de context niet. Beetje te idioot om echt te zijn.quote:
Golfer haalde mijn pok weg toen hij me quote. Vandaar, no pok.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap de context niet. Beetje te idioot om echt te zijn.
Een 8 tot 12 weken gerijpte ribeye die zo gemarmerd is dat hij rose lijkt, das meer mijn dingquote:Op woensdag 2 april 2014 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar pulled pork van de bbq is wel briljant lekker
Golfer doet niet aan pokquote:Op woensdag 2 april 2014 17:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer haalde mijn pok weg toen hij me quote. Vandaar, no pok.
Clip was een paar jaar geleden een hype
Zeer zelden wel hoor.quote:
Oeh, een heel speenvarken met knapperzwoerdquote:
Als je gaat kano-en?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je gaat kano-en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Nooit gezien en zo te zien niet veel aan gemist.quote:
Klassieker van de filmgeschiedenis.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit gezien en zo te zien niet veel aan gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |