Garantie-regeling.quote:
Allemachtig, wat een bedrag zegquote:Op woensdag 2 april 2014 12:24 schreef Lonaa het volgende:
Succes Golfer!
Ik heb net het prijskaartje voor het kunstgebit vanbinnengekregen. 1000 euro betalen we zelf. Jippie.
Vrijwel geen enkele tandartsverzekering verzekert boven een bepaald bedrag en als ze dat wel doen, dan moet je eerst goed gekeurd worden wat eigenlijk inhoudt dat er niets mis mag zijn met je gebit.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Pfff Lonaa, zit het niet in de verzekering?
Totale kosten waren iets van 2250 euro.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Pfff Lonaa, zit het niet in de verzekering?
Heerlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Verder heb ik net bijna 5 km met de honden gelopen in de zon en nu zijn we allemaal lui.
Nicequote:Op woensdag 2 april 2014 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heerlijk.Ik ben heen en terug gefietst naar mijn werk en net maar even mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht. Bandjes zijn wat versleten, achterlicht was er af gevallen en het was tijd voor een beurt. Dus meteen maar even doorpakken zodat ik volgende week ook weer lekker kan fietsen
![]()
Toch maar even 19km aangetikt vandaag
quote:
Gaat al veel beter.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met de kunstknagers van je lief? Al een beetje van het vloeibare voedsel af?
http://delicious.com/ en dan via de handige "voeg link toe"-knop in mijn browser.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaat al veel beter.Wel nog veel kwark en rundvleessalade, maar ook af en toe een banaan. Stamppot, aardappelpuree en dingen uit blik gaan ook prima, net als lasagne.
Ik heb nog wel een vraagje voor je: waar sla jij je recepten online ook al weer op?
Yes, thanks! Ik was het vergeten.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef minilot het volgende:
[..]
http://delicious.com/ en dan via de handige "voeg link toe"-knop in mijn browser.
Ja maar het scheelt dat ik niet voor de klas sta.. kan redelijk rustig aan doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceToch maar wel? Je had er toch een hekel aan om bezweet aan te komen?
Ik heb overigens bedacht dat ik wel een beetje door, maar niet helemaal lens, trap. Gewoon rustig tempo. Dat is ook vol te houden met tegenwind
Wat is een garantie regeling?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Garantie-regeling.
Kan morgenmiddag gelukkig al terecht.
Pieterbaas, ik beschik tegenwoordig niet alleen over een tuin maar sinds afgelopen weekend ook over een ruime barbecue (eentje zonder deksel).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |