Men vraagt er soms bespottelijke prijzen voor, zeker in de biologische winkels waar ze het zilversteel noemen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker. Wel prijzig, maar zeker de moeite waard.
waar kan ik aanschuiven?quote:
Heerlijk! Zal eens bij de groenteboer kijken van de week of hij het weer heeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Men vraagt er soms bespottelijke prijzen voor, zeker in de biologische winkels waar ze het zilversteel noemen.
Maar, het is erg lekker
Toekomstige minister.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef borisz het volgende:
Zo. De verkiezingen geëvalueerd. We zijn ruim binnen budget gebleven.
Oh en ik word de nieuwe afdelingsvoorzitter.:) Mits de ALV dat goed vindt uiteraard.
Daar is op dit moment potdorie nog weinig van te merken, zo op de fiets.. Zelfs de vogels slapen nog!quote:
Wat gaaf!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef borisz het volgende:
Oh en ik word de nieuwe afdelingsvoorzitter.:) Mits de ALV dat goed vindt uiteraard.
Feliquote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef borisz het volgende:
en de koelere temperaturen. Ik doe het niet zo goed >25 graden.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:02 schreef AnneX het volgende:
Hi JT...weer terug naar schone zweedse luchten![]()
Was de reis wat je verwachtte ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |