SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
dat was in seizoen 2 en van dat hysterische was niets meer van te zien in seizoen 3. wat dat betreft is ze sterk ontwikkeldquote:
Weggeven is vanzelfsprekend geen enkel probleem als dat mij een WW-membership oplevert, maar nu het máken van dat zoontje nogquote:Op vrijdag 4 april 2014 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je daar je eerstgeboren zoon voor over?
Tyrion lijkt mij eigenlijk het meest geschikt als koning, maar als het gaat om degenen die op dit moment daadwerkelijk een gooi naar de troon doen, ben ik (vooralsnog) ook Team Daenerys/Team draken.quote:
Tyrion is mijn fave uit de serie, maar in de strijd om "the most uncomfortable chair in the Seven Kingdoms" is hij niet een van de spelers, medunkt. Ik sluit mij dus bij jou aanquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Tyrion lijkt mij eigenlijk het meest geschikt als koning, maar als het gaat om degenen die op dit moment daadwerkelijk een gooi naar de troon doen, ben ik (vooralsnog) ook Team Daenerys/Team draken.
Tyrion is ook mijn favoriet, maar hij lijkt mij ook echt geschikt als koning. Maar nee, hij "is not in the running". Wie zijn dat -in directe zin- op dit moment eigenlijk allemaal wel... alleen Joffrey c.s., Stannis c.s. en Daenerys c.s?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tyrion is mijn fave uit de serie, maar in de strijd om "the most uncomfortable chair in the Seven Kingdoms" is hij niet een van de spelers, medunkt. Ik sluit mij dus bij jou aan
V.
vroeg of laatquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef NDAsilenced het volgende:
Hopelijk krijgen we dit seizoen wraak te zien op de Freys
Op zich eens, qua WW hebben we idd wel het meest aan Team lekker wijfquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die likable characters op de troon willen.
Alsof de white walkers daar rekening mee gaan houden...
Als je op de troon wil zitten kan je maar beter draken hebben.
Wie gaat er anders al die wights (nog eens) dood maken?
Kill them with fire!
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef Forbry het volgende:
Overigens, "the most uncomfortable chair in the Seven Kingdoms"...![]()
Heb ik iets gemist, komt dat uit de boeken, of...?
Ah... zag hem voorbij komen, maar had 'm nog niet gekeken...quote:
Ja, die analogie was mij ook opgevallenquote:
dat leek me wel een typische foreshadowing jaquote:
He bah, het was net zo gezellig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef Franknfurter het volgende:
Ik meld me ook weer, zo vlak voor het begin van het nieuwe seizoen
White walkersquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die likable characters op de troon willen.
Alsof de white walkers daar rekening mee gaan houden...
Als je op de troon wil zitten kan je maar beter draken hebben.
Wie gaat er anders al die wights (nog eens) dood maken?
Kill them with fire!
JIj weet niks jij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef JonSnow het volgende:
[..]
White walkersDie lach ik gewoon recht in het gezicht uit.
Draken
Go back to transsexual Transsylvaniaquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef Franknfurter het volgende:
Je bent bekend met RHPSquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Go back to transsexual Transsylvania
V.
Opgelost. Slotje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:41 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh nouja maar beter ook want ik hou niet zo van piemels.
Zal ik 'em inkoppen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Weggeven is vanzelfsprekend geen enkel probleem als dat mij een WW-membership oplevert, maar nu het máken van dat zoontje nog
Niet iedereen heeft het geluk om genegeerd te worden en toevallig ook nog dragonglass bij zich te hebben. Volgens mij is dragonglass vrijwel nergens te krijgen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:15 schreef VeX- het volgende:
Sinds ik die plofkop Sam Whitewalkers zag afmaken heeft hun hype een hoop voor me afgedaan.
Episch, wat een serie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Misschien aardig als recap voor degenen die dat nog even nodig hebben, de beste scène per aflevering van ieder seizoen (volgens deze YouTube-gebruiker):
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef Franknfurter het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Dracarys niet de naam van een draak was, maar gewoon een aangeleerd commando om een willekeurige draak te laten vuurspuwen.
En dat heeft een UI van #TeamDaenerysquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Dracarys niet de naam van een draak was, maar gewoon een aangeleerd commando om een willekeurige draak te laten vuurspuwen.
De namen van die beesten zijn nog niet genoemd in de serie maar heten blijkbaar zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tien keer meer respect voor Jorah dan voor Daenerysquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
En dat heeft een UI van #TeamDaenerys
V.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ah, een mannen-man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb tien keer meer respect voor Jorah dan voor Daenerys![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De namen van die beesten zijn nog niet genoemd in de serie maar heten blijkbaar zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb tien keer meer respect voor Jorah dan voor Daenerys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jorah is loyaal, een beetje Ned Stark-achtig. Daenerys behandelt iedereen als haar mattie, behalve Jorah, die behandelt ze als vuil, en negeert al zijn adviezen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, een mannen-man.
Maar serieus... gebaseerd op...?
V.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee
[..]
Jorah is loyaal, een beetje Ned Stark-achtig. Daenerys behandelt iedereen als haar mattie, behalve Jorah, die behandelt ze als vuil, en negeert al zijn adviezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij hebt dus 10x meer waardering voor een vent die over zich heen laat lopen door een wijf waar jij geen achting voor hebt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee
[..]
Jorah is loyaal, een beetje Ned Stark-achtig. Daenerys behandelt iedereen als haar mattie, behalve Jorah, die behandelt ze als vuil, en negeert al zijn adviezen.
Eens.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Alsjeblieft geen boekenspoilers onder de spoilertags zetten, want ik ga er toch weer op klikken en heb er straks nog spijt van...
Ik geef geen spoilers wegquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Alsjeblieft geen boekenspoilers onder de spoilertags zetten, want ik ga er toch weer op klikken en heb er straks nog spijt van...
jorah de rat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik heb tien keer meer respect voor Jorah dan voor Daenerys![]()
Ach welnee. Hij had een geweldig sarcastische blik over zich. Vond ik wel stoer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Michiel Huisman wekt wel gelijk een boel meer sympathie op dan die gladjanus die hem eerst speelde. Dat leek wel een kinderlokker
Vind het ook een betere casting. Bij die andere gast irriteerde het al om naar te kijken, gladjakkerquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Michiel Huisman wekt wel gelijk een boel meer sympathie op dan die gladjanus die hem eerst speelde. Dat leek wel een kinderlokker
Whahaha, doet me denken aan dit:quote:
Volgens mij zie je zie vliegen Khaleesitje!quote:
Daarna wel in ieder geval. Maar ja, boeien, ik mag die kerel gewoon wel door zijn charisma ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:27 schreef Franknfurter het volgende:
Het was zo loyaal dat Jorah ervoor zorgde dat Robert wist waar Daenerys was zodat hij opdracht kon geven Daenerys te vermoorden.
Nice artikeltje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:40 schreef Slayage het volgende:
Machiavelli with magic and dragons: The allure of Game of Thrones
Saturday 05 April 2014
Game of Thrones is no hokey fantasy. It’s the most trenchant, brave and brutal examination of power on television
Early in Game of Thrones’ second series, a scheming courtier called Littlefinger issues a thinly veiled threat to the Queen, Cersei Lannister, who is widely known to be conducting an incestuous affair. “Sometimes, I’ve heard even brothers and sisters develop certain affections,” he suggests, as the pair walk through a balmy courtyard accompanied by four royal guards. “Prominent families often forget a simple truth, I’ve found... knowledge is power.” He gives a punchable little smirk. And this is where many dramas would cut, content to move on to the next beat with this Machiavellian insight intact.
Voor mij is en blijft het Lord Friendzonequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Daarna wel in ieder geval. Maar ja, boeien, ik mag die kerel gewoon wel door zijn charisma ofzo.Nee, ik ben geen homo.
Ik vond hem ook erg gedenkwaardigquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:20 schreef Verbal het volgende:
Ach welnee. Hij had een geweldig sarcastische blik over zich. Vond ik wel stoer.
V.
In de serie is de Red Wedding ook 10x spectaculairderquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:25 schreef Verbal het volgende:
Nog even genieten van de reacties op de RW:
En ja, ik zat ook zo...![]()
Maar nu loop ik ietsiepietsie voor op de serie kwa lezen.
V.
Oh wat leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik zat ook te gillenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:25 schreef Verbal het volgende:
Nog even genieten van de reacties op de RW:
En ja, ik zat ook zo...![]()
Maar nu loop ik ietsiepietsie voor op de serie kwa lezen.
V.
Als je het leest zonder dat je het weet, is het echt misdadig. Maar dat had ik al toen Ned dood ging. Ik heb het boek nog net niet door de kamer gegooid toen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In de serie is de Red Wedding ook 10x spectaculairder![]()
Daarna pas gelezen, viel me toch wat tegen..
Ik heb het na die ene keer nooit weer kunnen zien. Als ik een 'best scenes of...' youtube filmpje oid kijk, dan klik ik die scene wegquote:
Neger asjeblieft....quote:Op zondag 6 april 2014 09:57 schreef Verbal het volgende:
Iron Price of Honor. Koop hem volgend jaar op dvd, maar ga niet zo lang wachten. Heb de boeken, drie dvd-boxen. Ze verdienen genoeg aan mij.
V.
check, en HBO is een van de weinige netwerken die het begrip downloaden wel begrijpt, die weten dat een hype zo veel makkelijker gemaakt wordt zodat de inkomsten een stuk hoger liggen dan van een gemiddeld netwerkquote:Op zondag 6 april 2014 09:57 schreef Verbal het volgende:
Iron Price of Honor. Koop hem volgend jaar op dvd, maar ga niet zo lang wachten. Heb de boeken, drie dvd-boxen. Ze verdienen genoeg aan mij.
V.
me too, hbo abbo is niets voor mij, tv kijk ik nagenoeg niet, heb de blu rays en ben ook bezig met de boeken, maar ik ga niet een jaar wachten! dus morgen vroeg the iron price dan maarquote:Op zondag 6 april 2014 09:57 schreef Verbal het volgende:
V.
dat achter elkaar kijken van eps is toch een hele andere (mindere) kijkervaring dan wekelijks een serie kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 01:35 schreef Hitomi het volgende:
Ik meld me hier ook maar, lijkt me wel leuk om mee te praten over de serie!Vorig jaar het GoT-bordspel gekregen en daar werd uiteraard door alle serie-kijkers uitgebreid gekletst over welke houses nu wel en niet goed waren. Ik snapte er geen drol van, dus ben de serie maar gaan kijken en was anderhalve dag later bij (toen S3E3 geloof ik).
En daarom stapelt ze waarschijnlijk geen afleveringen op, maar kijkt ze sinds s3e3 gewoon wekelijks.quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat achter elkaar kijken van eps is toch een hele andere (mindere) kijkervaring dan wekelijks een serie kijken
quote:Op zondag 6 april 2014 12:01 schreef Slayage het volgende:
mooie hand krijgt the kingslayer![]()
http://instagram.com/p/mavKgVMbJo/#
Tuurlijk piraten. Ga niet dubbel dokken. Maar dokken doe ik.quote:Op zondag 6 april 2014 10:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Neger asjeblieft....
[ afbeelding ]
Gewoon piraten dus.![]()
![]()
quote:
Klopt! Je moet toch wat als je de eerste 2 seizoenen nog niet had gezien?quote:Op zondag 6 april 2014 11:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En daarom stapelt ze waarschijnlijk geen afleveringen op, maar kijkt ze sinds s3e3 gewoon wekelijks.
Zit een paar uur tussen. Meestal is het al beschikbaar als je morgen opstaat.quote:Op zondag 6 april 2014 14:11 schreef Deceit het volgende:
Denk dat er wel gelijk een is met engelse ondertiteling?
quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Slayage het volgende:
Dat achter elkaar kijken van eps is toch een hele andere (mindere) kijkervaring dan wekelijks een serie kijken
Ik ook...quote:Op zondag 6 april 2014 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind het juist véél prettiger om afleveringen achter elkaar te kunnen kijken ipv steeds een week te moeten wachten.
Same here. Maar net niet prettig genoeg om dan maar zoveel weken te wachten tot het seizoen is afgelopenquote:Op zondag 6 april 2014 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind het juist véél prettiger om afleveringen achter elkaar te kunnen kijken ipv steeds een week te moeten wachten.
Want een uurtje kun je natuurlijk niet missenquote:Op zondag 6 april 2014 15:30 schreef Neejman het volgende:
Net in de tentamenweek gaat het weer van start
Nee, inderdaad. Daarbij kijken veel te veel mensen die ik ken GoT en voor je het weet hoor je dan allemaal spoilers. Zelfs wachten tot dinsdagavond met kijken kan al een probleem opleveren op dat gebiedquote:Op zondag 6 april 2014 15:44 schreef ems. het volgende:
Same here. Maar net niet prettig genoeg om dan maar zoveel weken te wachten tot het seizoen is afgelopen
Vorig jaar was het soms zelfs dezelfde dag al raak. Dan moest ik wachten tot m'n vriend om 18:00 thuis kwam en dan moest ik om 12 uur 's middags facebook en de meeste pagina's op het internet al ontwijken, want spoilers.....quote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Daarbij kijken veel te veel mensen die ik ken GoT en voor je het weet hoor je dan allemaal spoilers. Zelfs wachten tot dinsdagavond met kijken kan al een probleem opleveren op dat gebied
Ik ontwijk dit topic altijd wel tussen nieuwste uitzending en zelf gezien hebbendquote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef Hitomi het volgende:
Vorig jaar was het soms zelfs dezelfde dag al raak. Dan moest ik wachten tot m'n vriend om 18:00 thuis kwam en dan moest ik om 12 uur 's middags facebook en de meeste pagina's op het internet al ontwijken, want spoilers.....
Morgen dus ook maar weer doen, want er is helaas niets veranderd in het werkschema van vriendlief en ik word vermoord als ik 'm zonder hem kijk
Gewoon kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Vorig jaar was het soms zelfs dezelfde dag al raak. Dan moest ik wachten tot m'n vriend om 18:00 thuis kwam en dan moest ik om 12 uur 's middags facebook en de meeste pagina's op het internet al ontwijken, want spoilers.....
Morgen dus ook maar weer doen, want er is helaas niets veranderd in het werkschema van vriendlief en ik word vermoord als ik 'm zonder hem kijk
Ze noemen ons wel wit, Witte. Maar white walkers zijn we niet he.quote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je komt altijd wel achter een paar spoilers, zelfs als je de boeken niet leest (zoals ik).
Maar ik heb er zeker zin in, dat wordt morgenochtend genieten met het broekje uit!
Maandag avond als ik me niet vergis.quote:Op zondag 6 april 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
wanneer zend HBO Nederland het uit? Tegelijk met de US of A?
Dacht ik ook.quote:Op zondag 6 april 2014 17:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maandag avond als ik me niet vergis.
Echt jammer dat renly dood is, leuke personage was het, in de boeken nog leuker zelfsquote:Op zondag 6 april 2014 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stukje kwam net voorbij op ziggo TV, blijft grappig.
Ik blijf het een beetje 'cheap' vinden hoe hij uit het verhaal is gewerkt, ondanks dat hij technisch gezien totaal geen recht op de troon hadquote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Echt jammer dat renly dood is, leuke personage was het, in de boeken nog leuker zelfs
Idd. Elke keer als ik weer aan dat stuk denk waarin Renly zijn hulp aan Ned aanbiedt huil ik van binnen. Als Ned nou niet zo koppig en 'rechtvaardig' was geweestquote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Echt jammer dat renly dood is, leuke personage was het, in de boeken nog leuker zelfs
Ik baal dat ik toen ik na drie maanden verplichte afwezigheid (flexwerker, he?) vorige maand terugkwam bij mijn oude werkgever, ze een halve dag van mijn 36 uur hadden afgesnoept. Maar vanaf deze week ben ik blij dat ik maandags vrij benquote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Daarbij kijken veel te veel mensen die ik ken GoT en voor je het weet hoor je dan allemaal spoilers. Zelfs wachten tot dinsdagavond met kijken kan al een probleem opleveren op dat gebied
Ik mocht hem niet. Een veel te saai personage die zichzelf zo goed vond dat hij dacht dat hij de troon verdiende. Stannis daarentegenquote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
In het boek is hij veel toffer, daar is het een jonge Robbert die toevallig van mannenvlees houdt. In de serie is zijn karakter dat hij gay isquote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe het vertaald werd in de serie, maar in het boek zegt renly dat hij net zo veel recht heeft op de troon als robert dat toen had toen hij in opstand kwam tegen de mad king, robert heeft de troon namelijk met zijn warhammer gewonnenquote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje 'cheap' vinden hoe hij uit het verhaal is gewerkt, ondanks dat hij technisch gezien totaal geen recht op de troon had
ik word gewoon focking boos op die focking ned elke keer als ik dat zie, echt frustrerend die man met zijn rechtvaardigheid en zijn mercy, er is geen rechtvaardigheid of mercy in the game of thrones, puur macht uitoefening, zo nodig over de lijken van pasgeboren babysquote:Op zondag 6 april 2014 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd. Elke keer als ik weer aan dat stuk denk waarin Renly zijn hulp aan Ned aanbiedt huil ik van binnen. Als Ned nou niet zo koppig en 'rechtvaardig' was geweest
Ja, dit vond ik ook zo vaag.quote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje 'cheap' vinden hoe hij uit het verhaal is gewerkt, ondanks dat hij technisch gezien totaal geen recht op de troon had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, als dit later beantwoord wordt, hoef ik het nu natuurlijk niet te weten.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheMagnificent op 06-04-2014 20:49:29 ]
quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
als iets in de serie uitgezonden is geweest hoeft het niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, als dit later beantwoord wordt, hoef ik het nu natuurlijk niet te weten.![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
White walkers, oh oh oh, wat kunnen die ballen he!quote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze noemen ons wel wit, Witte. Maar white walkers zijn we niet he.
hoezo? wraak is toch altijd fijn! wat dat betreft was rob lekker bezig, maarja slechte genen/waarden/normen geerfd van zijn pa, maar bran met jojen als gids gaat grootse dingen bereiken, daar twijfel ik niet aanquote:Op zondag 6 april 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben trouwens achteraf gezien wel blij met die Red Wedding, de verhaallijnen van al die Starks vond ik de minst leuke. Behalve Arya natuurlijk.
Ik houd meer van de intrige in King's Landing of van Khaleesi in de woestijn.quote:Op zondag 6 april 2014 21:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoezo? wraak is toch altijd fijn! wat dat betreft was rob lekker bezig, maarja slechte genen/waarden/normen geerfd van zijn pa, maar bran met jojen als gids gaat grootse dingen bereiken, daar twijfel ik niet aan
kings landing is wel het meest interessante van de serie viind ik ook vanwege de intriges, maar khaleesi begon suf (bruidsmeisje), maar ze is van heel ver gekomen naar waar ze nu staat, waardoor ik voor team dany ben gewordenquote:Op zondag 6 april 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd meer van de intrige in King's Landing of van Khaleesi in de woestijn.
Correct.quote:Op zondag 6 april 2014 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In het boek is hij veel toffer, daar is het een jonge Robbert die toevallig van mannenvlees houdt. In de serie is zijn karakter dat hij gay is
Volgens mij om 3 uur.quote:Op zondag 6 april 2014 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe laat vannacht wordt het uitgezonden? *nachtbraker*
Bespaar ons de vunzige details...quote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ik heb er zeker zin in, dat wordt morgenochtend genieten met het broekje uit!
dat doet iedereen toch zo?quote:
Die jurk kreeg ze in Qarth toch? Misschien zweten mensen in die wereld nooit.quote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef Khaleesi het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom Dany altijd in het blauw gekleed gaat? (behalve dan dat het mooi staat tegenover al die zandkleurtjes in de woestijn). Vanaf dat ze op de boot stapte loopt ze rond in dezelfde (voor een zelfverklaarde koningin eigenlijk te sober gesneden) kleding die geen link lijkt te hebben met de Targaryens en ook niet bepaald meer met de Dothraki. Ik vind dat ze er eigenlijk maar gewoontjes bijloopt altijd...
Werd daar in het boek nog wat over gezegd eigenlijk?
Is dat die jurk? Want in Qarth lopen vrouwen met een ontblote tietquote:Op zondag 6 april 2014 22:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die jurk kreeg ze in Qarth toch? Misschien zweten mensen in die wereld nooit.
In de serie helaas nietquote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is dat die jurk? Want in Qarth lopen vrouwen met een ontblote tiet
Nee die blauwe had ze pas voor het eerst aan op de boot aan het begin van seizoen 3.quote:Op zondag 6 april 2014 22:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die jurk kreeg ze in Qarth toch? Misschien zweten mensen in die wereld nooit.
Je hebt tiet genoeg gezien in de serie hoor...quote:
Haha, dat is zeker waar. Te pas en te onpas komen er tieten in beeld, alleen was dat een mogelijkheid geweest om trouw te blijven aan het boek. Of is dit ook een boekspoiler dat ze in Qarth met een ontblote tiet rondlopen?quote:Op zondag 6 april 2014 22:27 schreef Khaleesi
[..]
Je hebt tiet genoeg gezien in de serie hoor...Ook die van Dany...
Voor mij was het gewoon een detail, niet erg relevant in ieder gevalquote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Haha, dat is zeker waar. Te pas en te onpas komen er tieten in beeld, alleen was dat een mogelijkheid geweest om trouw te blijven aan het boek. Of is dit ook een boekspoiler dat ze in Qarth met een ontblote tiet rondlopen?
Ik overdrijf ook natuurlijk :pquote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor mij was het gewoon een detail, niet erg relevant in ieder geval
koninklijk blauw, ze is er zeker van dat ze koning wordt, i will do what queens do, i will rule, misschien wil ze dat benadrukken?quote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef Khaleesi het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom Dany altijd in het blauw gekleed gaat? (behalve dan dat het mooi staat tegenover al die zandkleurtjes in de woestijn). Vanaf dat ze op de boot stapte loopt ze rond in dezelfde (voor een zelfverklaarde koningin eigenlijk te sober gesneden) kleding die geen link lijkt te hebben met de Targaryens en ook niet bepaald meer met de Dothraki. Ik vind dat ze er eigenlijk maar gewoontjes bijloopt altijd...
Werd daar in het boek nog wat over gezegd eigenlijk?
de spelling is listigquote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef RenRen- het volgende:
Ghallo.
Leuk spelletje:
http://94.209.31.254/gotquiz/strategy/easy/
Is Podrick Payne familie van Ilyn Payne????quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef RenRen- het volgende:
Ghallo.
Leuk spelletje:
quote:
Blijkbaar wel dus, die link had ik ook niet gelegdquote:Podrick Payne is a distant cousin of the more famous Ser Ilyn Payne, the King's Justice, and member of a lesser branch of House Payne.
wat is het antwoord bij khaleesi?quote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms klopt hij ook niet helemaal geloof ik
Ze zijn allebei zeer behendig met hun "degen" dus dat kan kloppen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel dus, die link had ik ook niet gelegd
Hij keurt Dany iig goed, net als Kingslayer (en geen Jamie Lannister)quote:
danyquote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Hij keurt Dany iig goed, net als Kingslayer (en geen Jamie Lannister)
morgen nieuwe records downen/seeden van bepaalde torrentquote:
Hoe laat vannacht verschijnt de eerste aflevering seizoen 4 deel 1 op het www? Op de je weet wel bekende wegen, iemand die het weet?quote:
the red woman en the onion knightquote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Hij keurt Dany iig goed, net als Kingslayer (en geen Jamie Lannister)
sir onion knight!!!quote:Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef Tanin het volgende:
Wie is the onion knight?
edit: oh...die had ik fout, wist alleen z'n voornaam![]()
Aangezien het om 1 uur word uitgezonden gok ik rond de 3-4 uur ofzo, mooi voor morgenavond tijdens het etenquote:Op zondag 6 april 2014 23:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe laat vannacht verschijnt de eerste aflevering seizoen 4 deel 1 op het www? Op de je weet wel bekende wegen, iemand die het weet?
precies, en gelijk morgenvroeg op subscene.com de engelse ondertitels te downloadenquote:Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef Frums het volgende:
[..]
Aangezien het om 1 uur word uitgezonden gok ik rond de 3-4 uur ofzo, mooi voor morgenavond tijdens het eten
neem de tijd, rushen zorgt voor kwaliteit verlies van de ervaringquote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Zit te twijfelen, extreem vroeg opstaan om voor het weggaan de aflevering te bekijken. Of lekker relaxed als ik weer thuis ben
Lekker relaxed als je weer thuis bent natuurlijk. Broekje uit, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Zit te twijfelen, extreem vroeg opstaan om voor het weggaan de aflevering te bekijken. Of lekker relaxed als ik weer thuis ben
Ditquote:Op zondag 6 april 2014 23:26 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zou inderdaad ook gaan voor "lekker relaxed" gaan. alleen tot die tijd dit topic even niet lezen
Lekker met mijn broekje uit naar Arya gluren, niks mis mee.quote:Op zondag 6 april 2014 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker relaxed als je thuis bent natuurlijk. Broekje uit, is toch heerlijk man.
Lekker relaxed als je thuis bent...zou ik doen :pquote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
dat kun je toch niet live kijken....tell me how??quote:Op maandag 7 april 2014 00:02 schreef Cataclyst het volgende:
Gaat dus on air om 3uur 'snachts hier. Wekkertje zetten voor 2 uurtjes, alles al klaar gezet (inclusief bakje kip om te bakken straks + saus), joggingbroekje, alles. Ik ben er klaar voor. Geniet er alvast van jongens!
Hoe oud is die Arya nu eigenlijk? 15? Of vind je dat te jong?quote:Op zondag 6 april 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker met mijn broekje uit naar Arya gluren, niks mis mee.
Lang leve nieuwsgroepenquote:Op maandag 7 april 2014 00:20 schreef Cataclyst het volgende:
Gewoon streampje denk? Hoop ik althans. En anders is het huilen geblazen, pitten en morgenochtend het plan vervolgen.
Ze is gewoon 16 hoor, hardstikke LEGAAL.quote:Op maandag 7 april 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe oud is die Arya nu eigenlijk? 15? Of vind je dat te jong?
Ook heb ik het idee dat ze in Westeros niet gauw om een identiteitsbewijs zullen vragenquote:Op maandag 7 april 2014 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is gewoon 16 hoor, hardstikke LEGAAL.
Heb jij deze site gemaakt? Aangezien je het IP stuurt van de computer neem ik aan dat dit zo is. Ik denk dat het niet erg veilig is om deze website te kunnen bezoeken op een virtuele XAMPP server op je computer. Je geeft andere computers gewoon een vrije toegang tot je computer. Ik heb de verschillende bestanden in de root directory kunnen bekijken, en hoewel ik het niet getest heb zou ik waarschijnlijk je PHP bestanden kunnen gebruiken om iets aan te passen. Iemand die hier meer vanaf weet zal waarschijnlijk wel wat schade kunnen aanrichten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef RenRen- het volgende:
Ghallo.
Leuk spelletje:
quote:Op maandag 7 april 2014 01:08 schreef Franknfurter het volgende:
Oh nu de finale van seizoen 3Voor degenen die hem willen streamen heb ik een redelijke stream.
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb hier nog geen spoilers oid meegemaaktquote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je komt altijd wel achter een paar spoilers, zelfs als je de boeken niet leest (zoals ik).
Ff tussen ons, of het genoeg is bepalen wij, de mannen zelf wel. Bedankt voor het luisteren.quote:Op zondag 6 april 2014 22:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hebt tiet genoeg gezien in de serie hoor...Ook die van Dany...
Rustig is was ik ook wilde zeggen, voor GoT iig.quote:Op maandag 7 april 2014 10:05 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering, ook wel aardig dat het seizoen nog redelijk rustig begint, zodat we er weer in kunnen komen. Er waren in ieder geval wat interessante aanknopingspunten voor de rest van het seizoen.
Arya in die bar.
*teethquote:Op maandag 7 april 2014 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
"Maybe I'll pick my tooth with it."
Fuck yeah.
Altijd op zondagavond ESTquote:Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik ergens een dagje gemistIk dacht dat iee op 07-04 uitkwam op TV USA en dan dus pas morgen te downloaden was. Dus voor morgen een GOT-date gemaakt. Nu zie ik ineens overal al oppoppen dat ie er vandaag is
Waar ging het mis?!
in kings landing red je het alleen als je mee waait met de wind, zie wat gebeurt met papa starkquote:Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Was Sansa maar wat meer als Arya dan had Joffrey Sansa al onder de zoden gelegen.
Sansa begon misschien heel naïef, maar weet donders goed hoe ze in leven moet blijven op King's Landing. Ik hoop dat zij ook nog eens kans op wraak oid gaat krijgen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Slayage het volgende:
in kings landing red je het alleen als je mee waait met de wind, zie wat gebeurt met papa stark
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 7 april 2014 12:00 schreef Funzel het volgende:
. En Oberyn Martell, die gaat echt badass worden
In kings landing ben je voor de wolven als je mee waait met de wind.quote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
in kings landing red je het alleen als je mee waait met de wind, zie wat gebeurt met papa stark
Kings Landing is een free-for-all voor George Martin en hij naait daar iedereen die hij maar zin heeft om te naaien.quote:Op maandag 7 april 2014 12:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
In kings landing ben je voor de wolven als je mee waait met de wind.
Mua opzich is alles een free-for-all voor Martin behalve Khaleesi heb ik het idee.quote:Op maandag 7 april 2014 12:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kings Landing is een free-for-all voor George Martin en hij naait daar iedereen die hij maar zin heeft om te naaien.
Niet mee eens. Als hij in Kings Landing iemand wil naaien trekt hij gewoon één of ander figuur uit z'n reet die het gezag heeft om over het lot van die mensen te beslissen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Mua opzich is alles een free-for-all voor Martin behalve Khaleesi heb ik het idee.
Ze eten hun voedsel rauw in plaats van dat ze het eerst verbranden.quote:Op maandag 7 april 2014 12:17 schreef Obama het volgende:
Ook wel vet om te zien dat de draken moeilijk beginnen te doen. Het is nu de vraag wanneer dat verkeerd gaat.
Je hebt gelijkquote:
Arya is een irritant kind, die had het niet lang overleefd.quote:Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Was Sansa maar wat meer als Arya dan had Joffrey al onder de zoden gelegen.
Ja ik zag de posters, 07-04. Maar dat waren natuurlijk de HBO NL postersquote:
ze begonnen te praten over de boeken, waarop ik meteen wegkliktequote:Op maandag 7 april 2014 12:36 schreef Mike het volgende:
Total Film heeft nu elke maandag een terugblik op de aflevering: http://www.totalfilm.com/(...)away-cast-interviews
Er zitten geen spoilers in...ze gaan er vanuit dat er ook mensen kijken die de boeken niet gelezen hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 12:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze begonnen te praten over de boeken, waarop ik meteen wegklikte
Spoiler. Boe. His!quote:
Hoezo is dat positief?quote:Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef Slayage het volgende:
the red viperpsycho arya
en die tywin lannister wat een vreselijke personage is dat ook, hij probeert de starks uit de geschiedenis te wissen, door het vernietigen van ice
vraag me af wat ie met het tweede zwaard gaat doen, geen incest meer tussen jaimie en cunt cersei, dus dat wel positief en dat cersei jaimie afvalt brengt wel perspectief in het verhaal van jaimie aangezien de enige reden dat hij in kings landing is/was cersei is/was oh en bye bye shai
jij geilt op incest?quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef lord_bono het volgende:
Mooi begin van het nieuwe seizoen, briljante intro van de prins en bad-ass Arya!
Preview voor komende episode:Bij dat piepje op het einde zat ik te wachten op de 24-TuneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou, er was je geboorte.quote:Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik ergens een dagje gemistIk dacht dat iee op 07-04 uitkwam op TV USA en dan dus pas morgen te downloaden was. Dus voor morgen een GOT-date gemaakt. Nu zie ik ineens overal al oppoppen dat ie er vandaag is
Waar ging het mis?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een erg goed begin van het nieuwe seizoen.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Heb je het laatste half jaar onder een steen geleefd?quote:Op maandag 7 april 2014 14:37 schreef Baszh het volgende:
Wat is er gebeurd met Dario Naharis?![]()
Verder leuke aflevering, vooral de Hound weer episch.
Als ik zo op wiki lees (gevaarlijk) zijn er best wel wat recasts dit seizoen. Kleinere rollen en Daario zal wel de grootste daarvan zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 14:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb je het laatste half jaar onder een steen geleefd?
Recast.
The Wiki of Ice and Fire moet je mijden, die gaan over de boeken!quote:Op maandag 7 april 2014 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik zo op wiki lees (gevaarlijk) zijn er best wel wat recasts dit seizoen. Kleinere rollen en Daario zal wel de grootste daarvan zijn.
Ik ben er wel blij van dat de vorige veranderd is. Wat een rotkop had die zeg.quote:Op maandag 7 april 2014 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik zo op wiki lees (gevaarlijk) zijn er best wel wat recasts dit seizoen. Kleinere rollen en Daario zal wel de grootste daarvan zijn.
Qua GoT heb ik inderdaad onder een steen geleefd, internet zit vol spoilersquote:Op maandag 7 april 2014 14:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb je het laatste half jaar onder een steen geleefd?
Recast.
Nee was echt een TV serie wiki en maar bijgewerkt t/m episode 4.01. Dus viel meequote:Op maandag 7 april 2014 14:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
The Wiki of Ice and Fire moet je mijden, die gaan over de boeken!
Ik weet alleen de recasts van Daario en the Mountain, dus dan zal de rest wel niet eens opvallen.
Ik ben 1 van de weinige die de vorige Daario leuk vond, of niet?quote:Op maandag 7 april 2014 14:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij van dat de vorige veranderd is. Wat een rotkop had die zeg.
Surpriiiiiiise! Daario is ineens Nederlands!quote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef Baszh het volgende:
[..]
Qua GoT heb ik inderdaad onder een steen geleefd, internet zit vol spoilers
Ik vond m ook niet zo vervelend eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige die de vorige Daario leuk vond, of niet?
Volgens mij wordt dit de derde acteur jaquote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee was echt een TV serie wiki en maar bijgewerkt t/m episode 4.01. Dus viel mee
The Mountain stond er idd tussen. Da's de tweede recast al voor hem, of niet?
En Tommen Baratheon bijvoorbeeld.
Nee hoorquote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben 1 van de weinige die de vorige Daario leuk vond, of niet?
Fuck the Kingquote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Is er al een goede TT bedacht?
HBO geeft afl 1 gratis:quote:Op maandag 7 april 2014 12:25 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zit nu op stage, maar is er een website waar ik de episode al kan bekijken straks als ik terug ben? Behalve HBO natuurlijk.
Unbowed, Unbent, Unbroken.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Someone will die for some chicken.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Maybe I'll pick my teeth with it"quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Gaat dit in de TS ook aangepast worden?:quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:00 schreef Khaleesi het volgende:
Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna klaar met seizoen 3.
...
Arya legaal.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Ga maar lapo hunten, mag je het zelf doenquote:Op maandag 7 april 2014 15:11 schreef turance het volgende:
[..]
Gaat dit in de TS ook aangepast worden?:
[..]
''Ima take 2 chickens''quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
"
[..]
Maybe I'll pick my teeth with it"
Mooi toch? Des te meer reden voor drama.quote:Op maandag 7 april 2014 15:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet erg onder de indruk van deze aflevering.
Tyrion is een deurmat geworden. En als enige fatsoenlijke Lannister mag hij zich verantwoorden voor zijn familie's daden.
Littlefinger beantwoordt de booty call en zal dus wel even afwezig zijn.
Danny heeft nooit controle gehad over haar hele heisa en dat begint nu duidelijker dan ooit te worden. Met Dario en Gray Worm die haar laten wachten, Jorah die haar al eeuwen wil krikken en de happige uit de kluiten gewassen Drogon.
Arya verbaasde me een beetje. Omdat ze zo lang bangig in een hoekje stond dacht ik dat wat ik dacht dat zou gebeuren niet zou gaan gebeuren, maar het gebeurde en het was prachtig.
Jaime is de enige die ´nee` kan zeggen tegen Tywin. Dat is best wel een soort van indrukwekkend.
Ook wel interessant dat er welgeteld één persoon op Kingslanding is die Sansa geen zielenpoot, idioot of op zijn best een nuttig stuk om Winterfell en het Noorden mee in te nemen vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |