Correct.quote:Op zondag 6 april 2014 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In het boek is hij veel toffer, daar is het een jonge Robbert die toevallig van mannenvlees houdt. In de serie is zijn karakter dat hij gay is
Volgens mij om 3 uur.quote:Op zondag 6 april 2014 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe laat vannacht wordt het uitgezonden? *nachtbraker*
Bespaar ons de vunzige details...quote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ik heb er zeker zin in, dat wordt morgenochtend genieten met het broekje uit!
dat doet iedereen toch zo?quote:
Die jurk kreeg ze in Qarth toch? Misschien zweten mensen in die wereld nooit.quote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef Khaleesi het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom Dany altijd in het blauw gekleed gaat? (behalve dan dat het mooi staat tegenover al die zandkleurtjes in de woestijn). Vanaf dat ze op de boot stapte loopt ze rond in dezelfde (voor een zelfverklaarde koningin eigenlijk te sober gesneden) kleding die geen link lijkt te hebben met de Targaryens en ook niet bepaald meer met de Dothraki. Ik vind dat ze er eigenlijk maar gewoontjes bijloopt altijd...
Werd daar in het boek nog wat over gezegd eigenlijk?
Is dat die jurk? Want in Qarth lopen vrouwen met een ontblote tietquote:Op zondag 6 april 2014 22:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die jurk kreeg ze in Qarth toch? Misschien zweten mensen in die wereld nooit.
In de serie helaas nietquote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is dat die jurk? Want in Qarth lopen vrouwen met een ontblote tiet
Nee die blauwe had ze pas voor het eerst aan op de boot aan het begin van seizoen 3.quote:Op zondag 6 april 2014 22:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die jurk kreeg ze in Qarth toch? Misschien zweten mensen in die wereld nooit.
Je hebt tiet genoeg gezien in de serie hoor...quote:
Haha, dat is zeker waar. Te pas en te onpas komen er tieten in beeld, alleen was dat een mogelijkheid geweest om trouw te blijven aan het boek. Of is dit ook een boekspoiler dat ze in Qarth met een ontblote tiet rondlopen?quote:Op zondag 6 april 2014 22:27 schreef Khaleesi
[..]
Je hebt tiet genoeg gezien in de serie hoor...Ook die van Dany...
Voor mij was het gewoon een detail, niet erg relevant in ieder gevalquote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Haha, dat is zeker waar. Te pas en te onpas komen er tieten in beeld, alleen was dat een mogelijkheid geweest om trouw te blijven aan het boek. Of is dit ook een boekspoiler dat ze in Qarth met een ontblote tiet rondlopen?
Ik overdrijf ook natuurlijk :pquote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor mij was het gewoon een detail, niet erg relevant in ieder geval
koninklijk blauw, ze is er zeker van dat ze koning wordt, i will do what queens do, i will rule, misschien wil ze dat benadrukken?quote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef Khaleesi het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom Dany altijd in het blauw gekleed gaat? (behalve dan dat het mooi staat tegenover al die zandkleurtjes in de woestijn). Vanaf dat ze op de boot stapte loopt ze rond in dezelfde (voor een zelfverklaarde koningin eigenlijk te sober gesneden) kleding die geen link lijkt te hebben met de Targaryens en ook niet bepaald meer met de Dothraki. Ik vind dat ze er eigenlijk maar gewoontjes bijloopt altijd...
Werd daar in het boek nog wat over gezegd eigenlijk?
de spelling is listigquote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef RenRen- het volgende:
Ghallo.
Leuk spelletje:
http://94.209.31.254/gotquiz/strategy/easy/
Is Podrick Payne familie van Ilyn Payne????quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef RenRen- het volgende:
Ghallo.
Leuk spelletje:
http://94.209.31.254/gotquiz/strategy/easy/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |