*teethquote:Op maandag 7 april 2014 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
"Maybe I'll pick my tooth with it."
Fuck yeah.
Altijd op zondagavond ESTquote:Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik ergens een dagje gemistIk dacht dat iee op 07-04 uitkwam op TV USA en dan dus pas morgen te downloaden was. Dus voor morgen een GOT-date gemaakt. Nu zie ik ineens overal al oppoppen dat ie er vandaag is
Waar ging het mis?!
in kings landing red je het alleen als je mee waait met de wind, zie wat gebeurt met papa starkquote:Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Was Sansa maar wat meer als Arya dan had Joffrey Sansa al onder de zoden gelegen.
Sansa begon misschien heel naïef, maar weet donders goed hoe ze in leven moet blijven op King's Landing. Ik hoop dat zij ook nog eens kans op wraak oid gaat krijgen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Slayage het volgende:
in kings landing red je het alleen als je mee waait met de wind, zie wat gebeurt met papa stark
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 7 april 2014 12:00 schreef Funzel het volgende:
. En Oberyn Martell, die gaat echt badass worden
In kings landing ben je voor de wolven als je mee waait met de wind.quote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
in kings landing red je het alleen als je mee waait met de wind, zie wat gebeurt met papa stark
Kings Landing is een free-for-all voor George Martin en hij naait daar iedereen die hij maar zin heeft om te naaien.quote:Op maandag 7 april 2014 12:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
In kings landing ben je voor de wolven als je mee waait met de wind.
Mua opzich is alles een free-for-all voor Martin behalve Khaleesi heb ik het idee.quote:Op maandag 7 april 2014 12:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kings Landing is een free-for-all voor George Martin en hij naait daar iedereen die hij maar zin heeft om te naaien.
Niet mee eens. Als hij in Kings Landing iemand wil naaien trekt hij gewoon één of ander figuur uit z'n reet die het gezag heeft om over het lot van die mensen te beslissen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Mua opzich is alles een free-for-all voor Martin behalve Khaleesi heb ik het idee.
Ze eten hun voedsel rauw in plaats van dat ze het eerst verbranden.quote:Op maandag 7 april 2014 12:17 schreef Obama het volgende:
Ook wel vet om te zien dat de draken moeilijk beginnen te doen. Het is nu de vraag wanneer dat verkeerd gaat.
Je hebt gelijkquote:
Arya is een irritant kind, die had het niet lang overleefd.quote:Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Was Sansa maar wat meer als Arya dan had Joffrey al onder de zoden gelegen.
Ja ik zag de posters, 07-04. Maar dat waren natuurlijk de HBO NL postersquote:
ze begonnen te praten over de boeken, waarop ik meteen wegkliktequote:Op maandag 7 april 2014 12:36 schreef Mike het volgende:
Total Film heeft nu elke maandag een terugblik op de aflevering: http://www.totalfilm.com/(...)away-cast-interviews
Er zitten geen spoilers in...ze gaan er vanuit dat er ook mensen kijken die de boeken niet gelezen hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 12:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze begonnen te praten over de boeken, waarop ik meteen wegklikte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |