Lang leve nieuwsgroepenquote:Op maandag 7 april 2014 00:20 schreef Cataclyst het volgende:
Gewoon streampje denk? Hoop ik althans. En anders is het huilen geblazen, pitten en morgenochtend het plan vervolgen.
Ze is gewoon 16 hoor, hardstikke LEGAAL.quote:Op maandag 7 april 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe oud is die Arya nu eigenlijk? 15? Of vind je dat te jong?
Ook heb ik het idee dat ze in Westeros niet gauw om een identiteitsbewijs zullen vragenquote:Op maandag 7 april 2014 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is gewoon 16 hoor, hardstikke LEGAAL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij deze site gemaakt? Aangezien je het IP stuurt van de computer neem ik aan dat dit zo is. Ik denk dat het niet erg veilig is om deze website te kunnen bezoeken op een virtuele XAMPP server op je computer. Je geeft andere computers gewoon een vrije toegang tot je computer. Ik heb de verschillende bestanden in de root directory kunnen bekijken, en hoewel ik het niet getest heb zou ik waarschijnlijk je PHP bestanden kunnen gebruiken om iets aan te passen. Iemand die hier meer vanaf weet zal waarschijnlijk wel wat schade kunnen aanrichten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef RenRen- het volgende:
Ghallo.
Leuk spelletje:
http://94.209.31.254/gotquiz/strategy/easy/
quote:Op maandag 7 april 2014 01:08 schreef Franknfurter het volgende:
Oh nu de finale van seizoen 3Voor degenen die hem willen streamen heb ik een redelijke stream.
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb hier nog geen spoilers oid meegemaaktquote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je komt altijd wel achter een paar spoilers, zelfs als je de boeken niet leest (zoals ik).
Maar ik heb er zeker zin in, dat wordt morgenochtend genieten met het broekje uit!
Ff tussen ons, of het genoeg is bepalen wij, de mannen zelf wel. Bedankt voor het luisteren.quote:Op zondag 6 april 2014 22:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hebt tiet genoeg gezien in de serie hoor...Ook die van Dany...
Rustig is was ik ook wilde zeggen, voor GoT iig.quote:Op maandag 7 april 2014 10:05 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering, ook wel aardig dat het seizoen nog redelijk rustig begint, zodat we er weer in kunnen komen. Er waren in ieder geval wat interessante aanknopingspunten voor de rest van het seizoen.
Arya in die bar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |