Tuurlijk piraten. Ga niet dubbel dokken. Maar dokken doe ik.quote:Op zondag 6 april 2014 10:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Neger asjeblieft....
[ afbeelding ]
Gewoon piraten dus.![]()
![]()
quote:
Klopt! Je moet toch wat als je de eerste 2 seizoenen nog niet had gezien?quote:Op zondag 6 april 2014 11:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En daarom stapelt ze waarschijnlijk geen afleveringen op, maar kijkt ze sinds s3e3 gewoon wekelijks.
Zit een paar uur tussen. Meestal is het al beschikbaar als je morgen opstaat.quote:Op zondag 6 april 2014 14:11 schreef Deceit het volgende:
Denk dat er wel gelijk een is met engelse ondertiteling?
quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Slayage het volgende:
Dat achter elkaar kijken van eps is toch een hele andere (mindere) kijkervaring dan wekelijks een serie kijken
Ik ook...quote:Op zondag 6 april 2014 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind het juist véél prettiger om afleveringen achter elkaar te kunnen kijken ipv steeds een week te moeten wachten.
Same here. Maar net niet prettig genoeg om dan maar zoveel weken te wachten tot het seizoen is afgelopenquote:Op zondag 6 april 2014 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind het juist véél prettiger om afleveringen achter elkaar te kunnen kijken ipv steeds een week te moeten wachten.
Want een uurtje kun je natuurlijk niet missenquote:Op zondag 6 april 2014 15:30 schreef Neejman het volgende:
Net in de tentamenweek gaat het weer van start
Nee, inderdaad. Daarbij kijken veel te veel mensen die ik ken GoT en voor je het weet hoor je dan allemaal spoilers. Zelfs wachten tot dinsdagavond met kijken kan al een probleem opleveren op dat gebiedquote:Op zondag 6 april 2014 15:44 schreef ems. het volgende:
Same here. Maar net niet prettig genoeg om dan maar zoveel weken te wachten tot het seizoen is afgelopen
Vorig jaar was het soms zelfs dezelfde dag al raak. Dan moest ik wachten tot m'n vriend om 18:00 thuis kwam en dan moest ik om 12 uur 's middags facebook en de meeste pagina's op het internet al ontwijken, want spoilers.....quote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Daarbij kijken veel te veel mensen die ik ken GoT en voor je het weet hoor je dan allemaal spoilers. Zelfs wachten tot dinsdagavond met kijken kan al een probleem opleveren op dat gebied
Ik ontwijk dit topic altijd wel tussen nieuwste uitzending en zelf gezien hebbendquote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef Hitomi het volgende:
Vorig jaar was het soms zelfs dezelfde dag al raak. Dan moest ik wachten tot m'n vriend om 18:00 thuis kwam en dan moest ik om 12 uur 's middags facebook en de meeste pagina's op het internet al ontwijken, want spoilers.....
Morgen dus ook maar weer doen, want er is helaas niets veranderd in het werkschema van vriendlief en ik word vermoord als ik 'm zonder hem kijk
Gewoon kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Vorig jaar was het soms zelfs dezelfde dag al raak. Dan moest ik wachten tot m'n vriend om 18:00 thuis kwam en dan moest ik om 12 uur 's middags facebook en de meeste pagina's op het internet al ontwijken, want spoilers.....
Morgen dus ook maar weer doen, want er is helaas niets veranderd in het werkschema van vriendlief en ik word vermoord als ik 'm zonder hem kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |