Eens.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Alsjeblieft geen boekenspoilers onder de spoilertags zetten, want ik ga er toch weer op klikken en heb er straks nog spijt van...

Ik geef geen spoilers wegquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Alsjeblieft geen boekenspoilers onder de spoilertags zetten, want ik ga er toch weer op klikken en heb er straks nog spijt van...

jorah de rat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik heb tien keer meer respect voor Jorah dan voor Daenerys![]()

Ach welnee. Hij had een geweldig sarcastische blik over zich. Vond ik wel stoer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Michiel Huisman wekt wel gelijk een boel meer sympathie op dan die gladjanus die hem eerst speelde. Dat leek wel een kinderlokker

Vind het ook een betere casting. Bij die andere gast irriteerde het al om naar te kijken, gladjakkerquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Michiel Huisman wekt wel gelijk een boel meer sympathie op dan die gladjanus die hem eerst speelde. Dat leek wel een kinderlokker

Whahaha, doet me denken aan dit:quote:

Volgens mij zie je zie vliegen Khaleesitje!quote:

Daarna wel in ieder geval. Maar ja, boeien, ik mag die kerel gewoon wel door zijn charisma ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:27 schreef Franknfurter het volgende:
Het was zo loyaal dat Jorah ervoor zorgde dat Robert wist waar Daenerys was zodat hij opdracht kon geven Daenerys te vermoorden.

Nice artikeltje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:40 schreef Slayage het volgende:
Machiavelli with magic and dragons: The allure of Game of Thrones
Saturday 05 April 2014
Game of Thrones is no hokey fantasy. It’s the most trenchant, brave and brutal examination of power on television
Early in Game of Thrones’ second series, a scheming courtier called Littlefinger issues a thinly veiled threat to the Queen, Cersei Lannister, who is widely known to be conducting an incestuous affair. “Sometimes, I’ve heard even brothers and sisters develop certain affections,” he suggests, as the pair walk through a balmy courtyard accompanied by four royal guards. “Prominent families often forget a simple truth, I’ve found... knowledge is power.” He gives a punchable little smirk. And this is where many dramas would cut, content to move on to the next beat with this Machiavellian insight intact.

Voor mij is en blijft het Lord Friendzonequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Daarna wel in ieder geval. Maar ja, boeien, ik mag die kerel gewoon wel door zijn charisma ofzo.Nee, ik ben geen homo.

Ik vond hem ook erg gedenkwaardigquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:20 schreef Verbal het volgende:
Ach welnee. Hij had een geweldig sarcastische blik over zich. Vond ik wel stoer.
V.

In de serie is de Red Wedding ook 10x spectaculairderquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:25 schreef Verbal het volgende:
Nog even genieten van de reacties op de RW:
En ja, ik zat ook zo...![]()
Maar nu loop ik ietsiepietsie voor op de serie kwa lezen.
V.

Oh wat leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Mani89 het volgende:

Ik zat ook te gillenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:25 schreef Verbal het volgende:
Nog even genieten van de reacties op de RW:
En ja, ik zat ook zo...![]()
Maar nu loop ik ietsiepietsie voor op de serie kwa lezen.
V.

Als je het leest zonder dat je het weet, is het echt misdadig. Maar dat had ik al toen Ned dood ging. Ik heb het boek nog net niet door de kamer gegooid toen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In de serie is de Red Wedding ook 10x spectaculairder![]()
Daarna pas gelezen, viel me toch wat tegen..

Ik heb het na die ene keer nooit weer kunnen zien. Als ik een 'best scenes of...' youtube filmpje oid kijk, dan klik ik die scene wegquote:

Neger asjeblieft....quote:Op zondag 6 april 2014 09:57 schreef Verbal het volgende:
Iron Price of Honor. Koop hem volgend jaar op dvd, maar ga niet zo lang wachten. Heb de boeken, drie dvd-boxen. Ze verdienen genoeg aan mij.
V.

check, en HBO is een van de weinige netwerken die het begrip downloaden wel begrijpt, die weten dat een hype zo veel makkelijker gemaakt wordt zodat de inkomsten een stuk hoger liggen dan van een gemiddeld netwerkquote:Op zondag 6 april 2014 09:57 schreef Verbal het volgende:
Iron Price of Honor. Koop hem volgend jaar op dvd, maar ga niet zo lang wachten. Heb de boeken, drie dvd-boxen. Ze verdienen genoeg aan mij.
V.

me too, hbo abbo is niets voor mij, tv kijk ik nagenoeg niet, heb de blu rays en ben ook bezig met de boeken, maar ik ga niet een jaar wachten! dus morgen vroeg the iron price dan maarquote:Op zondag 6 april 2014 09:57 schreef Verbal het volgende:
V.

dat achter elkaar kijken van eps is toch een hele andere (mindere) kijkervaring dan wekelijks een serie kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 01:35 schreef Hitomi het volgende:
Ik meld me hier ook maar, lijkt me wel leuk om mee te praten over de serie!Vorig jaar het GoT-bordspel gekregen en daar werd uiteraard door alle serie-kijkers uitgebreid gekletst over welke houses nu wel en niet goed waren. Ik snapte er geen drol van, dus ben de serie maar gaan kijken en was anderhalve dag later bij (toen S3E3 geloof ik).

En daarom stapelt ze waarschijnlijk geen afleveringen op, maar kijkt ze sinds s3e3 gewoon wekelijks.quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat achter elkaar kijken van eps is toch een hele andere (mindere) kijkervaring dan wekelijks een serie kijken

quote:Op zondag 6 april 2014 12:01 schreef Slayage het volgende:
mooie hand krijgt the kingslayer![]()
http://instagram.com/p/mavKgVMbJo/#

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |