wat is het antwoord bij khaleesi?quote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms klopt hij ook niet helemaal geloof ik
Ze zijn allebei zeer behendig met hun "degen" dus dat kan kloppen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel dus, die link had ik ook niet gelegd
Hij keurt Dany iig goed, net als Kingslayer (en geen Jamie Lannister)quote:
danyquote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Hij keurt Dany iig goed, net als Kingslayer (en geen Jamie Lannister)
morgen nieuwe records downen/seeden van bepaalde torrentquote:
Hoe laat vannacht verschijnt de eerste aflevering seizoen 4 deel 1 op het www? Op de je weet wel bekende wegen, iemand die het weet?quote:
the red woman en the onion knightquote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Hij keurt Dany iig goed, net als Kingslayer (en geen Jamie Lannister)
sir onion knight!!!quote:Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef Tanin het volgende:
Wie is the onion knight?
edit: oh...die had ik fout, wist alleen z'n voornaam![]()
Aangezien het om 1 uur word uitgezonden gok ik rond de 3-4 uur ofzo, mooi voor morgenavond tijdens het etenquote:Op zondag 6 april 2014 23:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe laat vannacht verschijnt de eerste aflevering seizoen 4 deel 1 op het www? Op de je weet wel bekende wegen, iemand die het weet?
precies, en gelijk morgenvroeg op subscene.com de engelse ondertitels te downloadenquote:Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef Frums het volgende:
[..]
Aangezien het om 1 uur word uitgezonden gok ik rond de 3-4 uur ofzo, mooi voor morgenavond tijdens het eten
neem de tijd, rushen zorgt voor kwaliteit verlies van de ervaringquote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Zit te twijfelen, extreem vroeg opstaan om voor het weggaan de aflevering te bekijken. Of lekker relaxed als ik weer thuis ben
Lekker relaxed als je weer thuis bent natuurlijk. Broekje uit, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Zit te twijfelen, extreem vroeg opstaan om voor het weggaan de aflevering te bekijken. Of lekker relaxed als ik weer thuis ben
Ditquote:Op zondag 6 april 2014 23:26 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zou inderdaad ook gaan voor "lekker relaxed" gaan. alleen tot die tijd dit topic even niet lezen
Lekker met mijn broekje uit naar Arya gluren, niks mis mee.quote:Op zondag 6 april 2014 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker relaxed als je thuis bent natuurlijk. Broekje uit, is toch heerlijk man.
Lekker relaxed als je thuis bent...zou ik doen :pquote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
dat kun je toch niet live kijken....tell me how??quote:Op maandag 7 april 2014 00:02 schreef Cataclyst het volgende:
Gaat dus on air om 3uur 'snachts hier. Wekkertje zetten voor 2 uurtjes, alles al klaar gezet (inclusief bakje kip om te bakken straks + saus), joggingbroekje, alles. Ik ben er klaar voor. Geniet er alvast van jongens!
Hoe oud is die Arya nu eigenlijk? 15? Of vind je dat te jong?quote:Op zondag 6 april 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker met mijn broekje uit naar Arya gluren, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |