Surpriiiiiiise! Daario is ineens Nederlands!quote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef Baszh het volgende:
[..]
Qua GoT heb ik inderdaad onder een steen geleefd, internet zit vol spoilers
Ik vond m ook niet zo vervelend eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige die de vorige Daario leuk vond, of niet?
Volgens mij wordt dit de derde acteur jaquote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee was echt een TV serie wiki en maar bijgewerkt t/m episode 4.01. Dus viel mee
The Mountain stond er idd tussen. Da's de tweede recast al voor hem, of niet?
En Tommen Baratheon bijvoorbeeld.
Nee hoorquote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben 1 van de weinige die de vorige Daario leuk vond, of niet?
Fuck the Kingquote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Is er al een goede TT bedacht?
HBO geeft afl 1 gratis:quote:Op maandag 7 april 2014 12:25 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zit nu op stage, maar is er een website waar ik de episode al kan bekijken straks als ik terug ben? Behalve HBO natuurlijk.
Unbowed, Unbent, Unbroken.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Someone will die for some chicken.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Maybe I'll pick my teeth with it"quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Gaat dit in de TS ook aangepast worden?:quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:00 schreef Khaleesi het volgende:
Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna klaar met seizoen 3.
...
Arya legaal.quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Phieuw![]()
Ga maar lapo hunten, mag je het zelf doenquote:Op maandag 7 april 2014 15:11 schreef turance het volgende:
[..]
Gaat dit in de TS ook aangepast worden?:
[..]
''Ima take 2 chickens''quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
"
[..]
Maybe I'll pick my teeth with it"
Mooi toch? Des te meer reden voor drama.quote:Op maandag 7 april 2014 15:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet erg onder de indruk van deze aflevering.
Tyrion is een deurmat geworden. En als enige fatsoenlijke Lannister mag hij zich verantwoorden voor zijn familie's daden.
Littlefinger beantwoordt de booty call en zal dus wel even afwezig zijn.
Danny heeft nooit controle gehad over haar hele heisa en dat begint nu duidelijker dan ooit te worden. Met Dario en Gray Worm die haar laten wachten, Jorah die haar al eeuwen wil krikken en de happige uit de kluiten gewassen Drogon.
Arya verbaasde me een beetje. Omdat ze zo lang bangig in een hoekje stond dacht ik dat wat ik dacht dat zou gebeuren niet zou gaan gebeuren, maar het gebeurde en het was prachtig.
Jaime is de enige die ´nee` kan zeggen tegen Tywin. Dat is best wel een soort van indrukwekkend.
Ook wel interessant dat er welgeteld één persoon op Kingslanding is die Sansa geen zielenpoot, idioot of op zijn best een nuttig stuk om Winterfell en het Noorden mee in te nemen vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |