SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 61% gewijzigd door no1uknow op 31-03-2014 12:57:08 ]
Echte bazen hebben een Mac en dus dit:quote:Op maandag 31 maart 2014 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor onzin. Lekker gebruiksvriendelijk kut soundcloud
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga eerst je schulden eens afbetalen griek, dan mag je praten.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Echte bazen hebben een Mac Sony VAIO.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef Copthorne het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Echte bazen hebben een Mac Sony VAIO.
Ik heb hem al vanaf 21:00 aanstaan - TJR was wel vet en ik wil nog op Mat Zo wachten eigenlijk.quote:
Wat nu op is, is dat toevallig Acid? Was ooit op een klein festivalletje, daar kwamen twee, in die scene schijnbaar, bekende dj's draaien. Daar kan je volgens mij wel hard op gaan. Maar klinkt niet helemaal zoals ik het me herinner.quote:
Echte bazen hebben window 8.1quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Echte bazen hebben een Mac en dus dit:
[ afbeelding ]
Set van Aly en Joc is magisch. Ik zou eigenlijk al naar bed moeten gaan maar ik wil niets missenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb hem al vanaf 21:00 aanstaan - TJR was wel vet en ik wil nog op Mat Zo wachten eigenlijk.
srs, ik weet heel weinig af van edm. Ik luister pas sinds kort naar dit soort muziekquote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat nu op is, is dat toevallig Acid? Was ooit op een klein festivalletje, daar kwamen twee, in die scene schijnbaar, bekende dj's draaien. Daar kan je volgens mij wel hard op gaan. Maar klinkt niet helemaal zoals ik het me herinner.
u wot m8quote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Spuuglelijk maar het lijkt me wel te sick om met zo'n mat rond te lopen.
lol, just don't..quote:Op maandag 31 maart 2014 00:56 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil wel m'n blonde lokken lang laten groeien trouwens, dat is m'n missie nu. En dan zo'n klein staartje, als shredded cunt over het strand lopen straks.
Hahahha dat is zo gayquote:Op maandag 31 maart 2014 00:56 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil wel m'n blonde lokken lang laten groeien trouwens, dat is m'n missie nu. En dan zo'n klein staartje, als shredded cunt over het strand lopen straks.
Dat is wat andersquote:Op maandag 31 maart 2014 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook als student nooit bezuinigd op eten. Als je van 15 euro per week moet eten liggen je prioriteiten verkeerd.
je zal ook veel aandacht van Alpha's krijgenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee bij mij zal dat alpha as fuck staan Sap.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zal ook veel aandacht van Alpha's krijgen
Zet die droom maar uit je kop.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik droom al jarenlang van lang haar
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt geen enkel greintje respect voor DE GYM.
TR gezet.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb spijt dat ik die kankahhagenees ooit gratis een boek heb opgestuurd.
Weet niet waar je het over hebt - heb maar 1 note.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:12 schreef no1uknow het volgende:
Hahaha Yuri heeft note bij je gezet VMS
in b4 half jaar ban
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 31 maart 2014 01:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt - heb maar 1 note.
Lol, bedanktquote:Op maandag 31 maart 2014 01:23 schreef no1uknow het volgende:
GRS je hebt een note
en gvd img tags werken niet in notes
Niet? Naast de datum van de posts staat een klein wit symbooltje met een cijfer ernaast?!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol, bedankt
Ik zie het trouwens niet
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (last_usernotes:candonotes)quote:Op maandag 31 maart 2014 01:32 schreef no1uknow het volgende:
http://forum.fok.nl/user/notes
klik daar eens op GRS
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (last_usernotes:candonotes)
Enorm lief van jequote:
GRS - Mat Zo draait nu.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Enorm lief van je![]()
Als ik er zelf aan kon komen, had ik het uitgeprint en ingelijst maar helaas!
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Enorm lief van je![]()
Als ik er zelf aan kon komen, had ik het uitgeprint en ingelijst maar helaas!
Loopt jouw stream zo ver voor? Die zijn er bij mij nu pas op - klinkt wel lekker.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik luister nu New World Punx. Klinkt echt lekker
Scarlett Johansson is m'n enige girl crush <3quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aai, sexy, daar zal G.R.S ook wel mee willen zoenen
meer dan zoenen?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Scarlett Johansson is m'n enige girl crush <3
Are you fucking kidding me?! Ik ben nog steeds op zoek naar die ene chick voor dat trio.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Scarlett Johansson is m'n enige girl crush <3
Ja, draait nu al bijna een uurquote:Op maandag 31 maart 2014 01:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Loopt jouw stream zo ver voor? Die zijn er bij mij nu pas op - klinkt wel lekker.
Neuhh, zo saai ben ik dan hequote:
Hahaha, damn. Helemaal vergetenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me?! Ik ben nog steeds op zoek naar die ene chick voor dat trio.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb echt zo'n idee van een braaf meisje wat in een kerkkoormoskee heeft gezongen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah oke, nice.
Nou, slaap lekker bois 'n GiRlS ( zie wat ik doe hier? )
Haha, valt wel mee hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb echt zo'n idee van een braaf meisje wat in een kerkkoor heeft gezongen.
Dima dat u?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Deze luisteren..
Alleen ben ik GVD @#$%^&! nog maagd. Kut leven.
Dank, alleen is dat oranje-achtig ding denk ik bacteriën..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goed nummer. Ook een mooie videoclip.
VMSDKR dat u?quote:
Niks mis mee. Tenzij je 25+ bent misschien.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Deze luisteren..
Alleen ben ik GVD @#$%^&! nog maagd. Kut leven.
Hoe doe je dat, op stap gaan op het internet?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in wafels![]()
@Marokkaanseheld, mss moeten jij en dima met elkaar op stap gaan.
Wie is Dima?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Beetje respect voor mensen die in de cut zitten, niet over eten praten gedurende deze periode graag.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat is de lichaamstemperatuur.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dank, alleen is dat oranje-achtig ding denk ik bacteriën..
Dan ga je wafels eten, wafel.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog 21..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Tenzij je 25+ bent misschien.
Via Second Life kun je onder andere virtuele pussy pullen. Gewoon een paar clubs bezoeken met je character.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, op stap gaan op het internet?
Dank, slimmerd!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is de lichaamstemperatuur.
[..]
Dan ga je wafels eten, wafel.
Serieus? Het is van Durex, extra safe staat er..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:18 schreef Sapstengel het volgende:
Die moet je niet in je portemonnee bewaren, dan beschadigen ze en zijn ze onbetrouwbaar. Je kunt beter gewoon kopen dan, of ergens anders bewaren, binnenzak van jas ofzo.
Ik bewaar ze in dat muntzakje van m'n broek, maar dan gaat het in de was en dan vertrouw ik die shit niet echt meerquote:Op maandag 31 maart 2014 02:18 schreef Sapstengel het volgende:
Die moet je niet in je portemonnee bewaren, dan beschadigen ze en zijn ze onbetrouwbaar. Je kunt beter gewoon kopen dan, of ergens anders bewaren, binnenzak van jas ofzo.
Ja, ik ook! Haha.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik bewaar ze in dat muntzakje van m'n broek, maar dan gaat het in de was en dan vertrouw ik die shit niet echt meer.
Koop het wel ter plekke tegenwoordig, net zo duur #yolo
Idd. Of gewoon even langs tankstation gaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Koop het wel ter plekke tegenwoordig, net zo duur #yolo
Dima zit in hetzelfde schuitje als jou.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wie is Dima?
En heb jij geen interesse?
Ik kan tosti met kaas voor je maken?
Ewa mattie, ik cut 24/7/365quote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beetje respect voor mensen die in de cut zitten, niet over eten praten gedurende deze periode graag.
Ja, in Amsterdam-Zuid, nabij de RAI.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yo MocroMan, woon je ook in A'dam?
Zieke rijm doe.
Serieus? Waar is die Dima?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dima zit in hetzelfde als jou.
En nee, geen interesse
[..]
Ewa mattie, ik cut 24/7/365![]()
@yuri, ik heb alleen nog vlaai. Ik heb daar gvd geen zin ja
r.i.p hormonesquote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dima zit in hetzelfde als jou.
En nee, geen interesse
[..]
Ewa mattie, ik cut 24/7/365![]()
@yuri, ik heb alleen nog vlaai. Ik heb daar gvd geen zin ja
Sick cunt. Ik woon in Zuid-Oost man. Ik zie ook dat je developer bent, wat develop je zoal?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, in Amsterdam-Zuid, nabij de RAI.
Heerlijk rustig, geen schotels!
Het is de muziekquote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
r.i.p hormones
Doe eens niet zo agressief.
[..]
Sick cunt. Ik woon in Zuid-Oost man. Ik zie ook dat je developer bent, wat develop je zoal?
Bijlmer zeker?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
r.i.p hormones
Doe eens niet zo agressief.
[..]
Sick cunt. Ik woon in Zuid-Oost man. Ik zie ook dat je developer bent, wat develop je zoal?
Waarom?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GRS, je kan echt beter stoppen met cutten denk ik.
Hahaha, daarom luister je filmmuziek omdat het je rustig en beheersend houdt. Dat innerlijke verborgen agressie doe.quote:
Absolutely sickening man. Ben je goed in die programmeertalen?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bijlmer zeker?
Was gewoon tijdelijke studie.
Begin was HTML/CSS, daarna PHP, JavaScript, Python, SQL en T-SQL.
Nu bezig met System Engineer.
En jij?
Haha, grappig!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:24 schreef Sapstengel het volgende:
Marokkaan dus hij developed vast tasjesroven.
noracist
Ja, alleen Pyton en T-SQL is wel pittig soms haha.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, daarom luister je filmmuziek omdat het je rustig en beheersend houdt. Dat innerlijke verborgen agressie doe.
#mocrogenes
[..]
Absolutely sickening man. Ben je goed in die programmeertalen?
Ik doe business shizzle man.
Als je echt zo lang aan het cutten bent is dat echt niet nuttig meer.quote:
dat moet je toch niet willen, trots zijn dat je in de Bijlmer woont, zo wordt je nooit wolf of wall streetquote:Op maandag 31 maart 2014 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En ja Bijlmer idd. Dit is mijn hood bro.
Nopequote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nette leeftijd hoor.
Heb je al een partner?
Trance doet het absoluut tegenovergesteldequote:Op maandag 31 maart 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, daarom luister je filmmuziek omdat het je rustig en beheersend houdt. Dat innerlijke verborgen agressie doe.
#mocrogenes
Python is wel baas man. Kun je toevallig ook Ruby on Rails?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, alleen Pyton en T-SQL is wel pittig soms haha.
Je moet wel Debugging-skills hebben.. Anders gewoon op Stackoverflow vragen of XDA-Developers.
Bevalt je studie je?
Dus als ik aan een bedrijf wil beginnen, dan neem ik contact met jou op!
Rags to riches, rags to riches.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat moet je toch niet willen, trots zijn dat je in de Bijlmer woont, zo wordt je nooit wolf of wall street
Hoe komt dat haha? Je hebt best iets liefs/onschuldigs in je..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nope
[..]
Trance doet het absoluut tegenovergestelde
Onderhoud = 1900 kcal. Dus ik zou pakweg 2400 per dag moeten eten? Damn, dat is best veelquote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je echt zo lang aan het cutten bent is dat echt niet nuttig meer.Je kan beter je calories gaan pushen tot de maxxxxx. Je metabolisme verbeteren en daarna cutten = long-term beter.
Ruby heb ik wel gedaan, alleen de basis daarvan.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Python is wel baas man. Kun je toevallig ook Ruby on Rails?
Jawel man, jawel, maar ik zoek een goede developer, daarom ben ik zo geïnteresseerd.
Sport je of zo? Beetje gewichten tillen?
[..]
Rags to riches, rags to riches.
Ik heb het niet over bulken; ik heb het over elke week langzaam je kcal verhogen (+15 gr. carbs p.w. ofzo) en dan kijken wat je lichaam doet.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Onderhoud = 1900 kcal. Dus ik zou pakweg 2400 per dag moeten eten? Damn, dat is best veelIk ga er vanmiddag meer onderzoek naar doen. Thanks
Oh, zit nu pas dat het over GYM gaat dit topic..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bulken; ik heb het over elke week langzaam je kcal verhogen (+15 gr. carbs p.w. ofzo) en dan kijken wat je lichaam doet.
Je mag geen DM's openbaar maken dus ik zou die afbeelding maar verwijderen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hoe komt dat haha? Je hebt best iets liefs/onschuldigs in je..
Op wat voor mannen valt u?
Done.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je mag geen DM's openbaar maken dus ik zou die afbeelding maar verwijderen.
Trance maakt gewoon iets in me los. Ik weet niet wat het is.
Ik heb geen vast type waar ik op val.
goede trap, hequote:Op maandag 31 maart 2014 02:35 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oh, zit nu pas dat het over GYM gaat dit topic..
Las alleen 'Seks'..
Oh, mijn excuses.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bulken; ik heb het over elke week langzaam je kcal verhogen (+15 gr. carbs p.w. ofzo) en dan kijken wat je lichaam doet.
true dat. Zelfs met relatief hoge intake nu toch al snel verandering gezien. Straks weer lekker bulken en repeat.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je echt zo lang aan het cutten bent is dat echt niet nuttig meer.Je kan beter je calories gaan pushen tot de maxxxxx. Je metabolisme verbeteren en daarna cutten = long-term beter.
alleen onderhoudquote:Op maandag 31 maart 2014 02:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Of, ja.. Inderdaad..
Sorry, ben niet helemaal wakker man.
Hoe zit het bij jou met sporten?
Ik moet ook gaan sporten, maar die drukte..quote:
kijk je naar je netto kcal inname of is het voor jou een pot nat en eet je altijd precies hetzelfde qua kcal?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Onderhoud = 1900 kcal. Dus ik zou pakweg 2400 per dag moeten eten? Damn, dat is best veelIk ga er vanmiddag meer onderzoek naar doen. Thanks
Waar sport je?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik moet ook gaan sporten, maar die drukte..
En brede mannen daar van 2 meter, wordt ik altijd nerveus van...
Doordeweeks 1500 of zelfs lager(quote:Op maandag 31 maart 2014 02:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
kijk je naar je netto kcal inname of is het voor jou een pot nat en eet je altijd precies hetzelfde qua kcal?
Maar is dat netto of bruto?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doordeweeks 1500 of zelfs lager(). 's weekends eet ik rond 1600/1700 want dan eet ik gewoon met m'n ouders mee.
Netjes hoor, je zal vast een strak buikje hebben!!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doordeweeks 1500 of zelfs lager(). 's weekends eet ik rond 1600/1700 want dan eet ik gewoon met m'n ouders mee.
Ah oké man. Anders kon je misschien wel een keer met mij mee komen trainen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:45 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Sport niet vaak hoor.. 1 x in de 2 weken. Bij Your Future, betaal ik dagkaart.
Boek je progressie? Het lijkt erop alsof je niet weet waar je mee bezig bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ik zweer dima als ik je een klap door mijn scherm kon verkopen had ik dat nu gedaanquote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Netjes hoor, je zal vast een strak buikje hebben!!
Waar in Amsterdam train jij?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah oké man. Anders kon je misschien wel een keer met mij mee komen trainen.
[..]
Boek je progressie? Het lijkt erop alsof je niet weet waar je mee bezig bent.
WTF?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik zweer dima als ik je een klap door mijn scherm kon verkopen had ik dat nu gedaan
USC Universum man.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:49 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Waar in Amsterdam train jij?
Misschien kom ik wel x langs.
Maar dan moet het wel rustig zijn, hou niet van drukte!
Eerst afkicken met klote Red Bull. Vandaag 3 blikjes op..
Zucht.
Leuke meiden daar?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
USC Universum man.
Soms is het druk soms niet.Maar maakt niks uit.
Soms. Ik moet sowieso een hartslagmeter gaan aanschaffen. Ik vertrouw het aantal verbrande calorieën, die je kunt vinden op de calorie burner app, niet. Ik eet daarom mijn verbrande kcal vaak niet omdat ik bang ben dat ik over m'n 1500 ga.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar is dat netto of bruto?
M.a.w, als je sport, fietst of extra beweegt, reken je dat ook mee en eet je dan bij of niet?
1500 is trouwens sickening, ik ga al dood met 2100![]()
Lol, dat wel. Maar ik ben enorm gefixeerd op het cutten en strakker worden, waardoor ik andere mogelijkheden en ook problemen over het hoofd ziequote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah oké man. Anders kon je misschien wel een keer met mij mee komen trainen.
[..]
Boek je progressie? Het lijkt erop alsof je niet weet waar je mee bezig bent.
Genoeg, maar er moet ook hard getraind worden.quote:
Dat heb je helemaal niet nodig lieve wafel.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Soms. Ik moet sowieso een hartslagmeter gaan aanschaffen. Ik vertrouw het aantal verbrande calorieën, die je kunt vinden op de calorie burner app, niet. Ik eet daarom mijn verbrande kcal vaak niet omdat ik bang ben dat ik over m'n 1500 ga.
Sja.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol, dat wel. Maar ik ben enorm gefixeerd op het cutten en strakker worden, waardoor ik andere mogelijkheden en ook problemen over het hoofd zie
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Geweldig Yuri! Zal wel een puinhoop worden zo!
gewoon eten wat je wilt en iets meer verbrandenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Soms. Ik moet sowieso een hartslagmeter gaan aanschaffen. Ik vertrouw het aantal verbrande calorieën, die je kunt vinden op de calorie burner app, niet. Ik eet daarom mijn verbrande kcal vaak niet omdat ik bang ben dat ik over m'n 1500 ga.
Niet bang zijn, gewoon eten. Ik "schat" het ook vaak maar verdeeld over de week komt het redelijk nauwkeurig uit. En natuurlijk niet bang zijn om meer te eten. Weet niet op hoeveel kg je zit en wat je streef is (oh snap I went there), maar 1500 of minder bruto elke dag lijkt me niet echt gezond als je ook nog eens lift, fietst, veel actief bent etc.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik kon die 1500 ook niet geloven, maar ze is 1.58 m en slank maar dan nog. Een deficit van 500 is veel op zo'n laag nummer idd. En als je al fucking lang bezig bent is het ook niet erg goed lijkt mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet bang zijn, gewoon eten. Ik "schat" het ook vaak maar verdeeld over de week komt het redelijk nauwkeurig uit. En natuurlijk niet bang zijn om meer te eten. Weet niet op hoeveel kg je zit en wat je streef is (oh snap I went there), maar 1500 of minder bruto elke dag lijkt me niet echt gezond als je ook nog eens lift, fietst, veel actief bent etc.
quote:Op maandag 31 maart 2014 03:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon eten wat je wilt en iets meer verbranden
Enorm bedankt voor het adviesquote:Op maandag 31 maart 2014 03:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet bang zijn, gewoon eten. Ik "schat" het ook vaak maar verdeeld over de week komt het redelijk nauwkeurig uit. En natuurlijk niet bang zijn om meer te eten. Weet niet op hoeveel kg je zit en wat je streef is (oh snap I went there), maar 1500 of minder bruto elke dag lijkt me niet echt gezond als je ook nog eens lift, fietst, veel actief bent etc.
Reken je nummers correct uit. Begin nu gewoon vanaf 1500 kcal en voer de carbs langzaam elke week op terwijl je de activiteitslevel hetzelfde houdt. Weeg jezelf elke dag/week en houdt dat bij. Als je te snel aankomt wacht je een week met opvoeren van de kcals, wanneer je afvalt voer je het weer op, want als je nu ineens 300 kcals omhoog schiet kom je te snel aan en vnml in vet. Kijk vooral in de spiegel ook. Probeer flexibel te zijn en zorg ook voor je eiwit/vet en fruit/groente.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Enorm bedankt voor het advies![]()
Ik ga er straks eens goed voor zitten. Moet toch een nieuw schema maken voor komende weken dus dat komt goed uit.
Nogmaals bedankt
Bedankt Yuriquote:Op maandag 31 maart 2014 03:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Reken je nummers correct uit. Begin nu gewoon vanaf 1500 kcal en voer de carbs langzaam elke week op terwijl je de activiteitslevel hetzelfde houdt. Weeg jezelf elke dag/week en houdt dat bij. Als je te snel aankomt wacht je een week met opvoeren van de kcals, wanneer je afvalt voer je het weer op, want als je nu ineens 300 kcals omhoog schiet kom je te snel aan en vnml in vet. Kijk vooral in de spiegel ook. Probeer flexibel te zijn en zorg ook voor je eiwit/vet en fruit/groente.
Vaste eetschema's werken niet.
Ik ging in mijn vorige cut niet eens zo heel laag in kcal (zelfde als nu). Verschil is alleen dat ik wel mijn vetten en eiwitten hoog houd qua inname (minimaal 120~160g eiwitten op een dag en minstens 70g vet per dag, de rest carbs). Probleem is alleen dat je dan wel heel veel in carbs moet cutten om dat vol te kunnen houden.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kon die 1500 ook niet geloven, maar ze is 1.58 m en slank maar dan nog. Een deficit van 500 is veel op zo'n laag nummer idd. En als je al fucking lang bezig bent is het ook niet erg goed lijkt mij.
Ik begon op een gegeven moment maandenlang fucking veel hoofdhaar te verliezen omdat ik mijn cut een beetje verneukt had.Dat is nu allemaal weer normaal en de verloren haren beginnen ook weer terug te komen lol. Zieke shit. O..a. een reden dat ik niet wil cutten. De hormoonhuishouding laten herstellen kan maanden duren. Van buiten zie je het niet, maar binnen kun je aardig fucked up zijn.
Goed aangepakt idd.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ging in mijn vorige cut niet eens zo heel laag in kcal (zelfde als nu). Verschil is alleen dat ik wel mijn vetten en eiwitten hoog houd qua inname (minimaal 120~160g eiwitten op een dag en minstens 70g vet per dag, de rest carbs). Probleem is alleen dat je dan wel heel veel in carbs moet cutten om dat vol te kunnen houden.
Maar, als je eenmaal alles goed in orde hebt zul je zien dat je genoeg energie hebt, je gains blijft maken in de gym en je een stuk droger wordt.
ja volgende week ga ik weer op onderhoud eten. Cut gaat zo snel dat ik na de 3e week wel droog zat ben. Ben van haast geen ab definitie en striations weer naar lichte definitie en striations. Heb net een kwartier poses staan maken voor de spiegel, full-on narcistquote:Op maandag 31 maart 2014 03:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed aangepakt idd.
Ja precies. Je kan bijv. ook prima rond onderhoud eten en sterker worden zoals dreamerbulk doet. Gains gaan wel minder snel, maar je fysiek blijft redelijk stabiel.
zo herkenbaarquote:Op maandag 31 maart 2014 03:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking Henry Ford.
http://thenextweb.com/ent(...)r-work-week-rethink/
Wees blij man, gratis cardio, goed voor je cutquote:Op maandag 31 maart 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
Kenser Tomos...
Net volgegooit, rij ik verder, doet dat ding opeens een nose down. Hij pulde al niet zo lekker meer laatste paar dagen, nu hoorde ik vanmorgen een baring sound, en hop opeens van 40 tot nul in 20 meter...
Voelt en klinkt alsof er nog wel compressie is. Tijdens kickstart is er ook stroom.
Hij liep na 1 poging ook nog ff stationair, maar nu start i dus helemaal niet meer.
Net 6 km terug gelopen met dat ding, soakedtot in mn onderbroek lol
Ik vrees iets in het versnellingsbakje...
Oh ik ben zo blijquote:Op maandag 31 maart 2014 09:12 schreef Champy het volgende:
[..]
Wees blij man, gratis cardio, goed voor je cut
Maar ff serieus, als er iets met de versnellingsbak is moet ie toch gewoon stationair kunnen lopen?quote:
Lol dat had ik 20 jaar geleden al op mn 486 66 Mhzquote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Echte bazen hebben een Mac en dus dit:
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteldquote:Op maandag 31 maart 2014 09:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol dat had ik 20 jaar geleden al op mn 486 66 Mhz
Verder nog wat gemist hier afgelopen dagen?
Bougie ff checken, luchtfilter, carburateur. Tomosforum.nl en scooter-freaks.nl zijn handige resources.quote:Op maandag 31 maart 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
Kenser Tomos...
Net volgegooit, rij ik verder, doet dat ding opeens een nose down. Hij pulde al niet zo lekker meer laatste paar dagen, nu hoorde ik vanmorgen een baring sound, en hop opeens van 40 tot nul in 20 meter...
Voelt en klinkt alsof er nog wel compressie is. Tijdens kickstart is er ook stroom.
Hij liep na 1 poging ook nog ff stationair, maar nu start i dus helemaal niet meer.
026.quote:
Kan gebeuren als je 1% van de populatie al hebt geknald Henkquote:
En anders is er altijd nog het damestopic in KPD en S&G reeksquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
#GRSproblems; http://www.reddit.com/r/f(...)nd_to_hang_a_mirror/
[..]
Vraag no1uknow om je even op te tillen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens struggles met pinnen. Bij sommige winkels moet ik weleens op mijn tenen staan anders kan ik niet zien of ik mijn pincode goed invoer
Het was ook een verkapte kijk-mij-eens-een-baas-zijn-post.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan gebeuren als je 1% van de populatie al hebt geknald Henk
Pak je racefiets er maar weer bij. Met dit weer gewoon cardio-en van/naar je werk.quote:Op maandag 31 maart 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
Kenser Tomos...
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het was ook een verkapte kijk-mij-eens-een-baas-zijn-post.
Tsja: ik vind daar niet zoveel van. Er doen nogal wat verhalen de ronde, maar als het noodweer was, dan is het noodweer en jammer van de overvallers (los van de nationaliteit daarvan).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Men kan hier wel over vallen, maar eigenlijk ben je ook gewoon een baas: de meesten hier komen nog niet op 1% van een gehucht van 20 inwoners.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tsja: ik vind daar niet zoveel van. Er doen nogal wat verhalen de ronde, maar als het noodweer was, dan is het noodweer en jammer van de overvallers (los van de nationaliteit daarvan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vele GYM members hebben het idee dat jij oud en dus wijs bent. Maar oud zijn betekent niet dat je wijs bent. Dat is de weeffout die ze hier maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je zeker dat je niet dorpsgek bedoeld?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
De 2e spoiler:
Je bent een soort van dorpsoudste, de wijze oude man die men raadpleegt bij problemen.
wowquote:Een oude vriend van mij had een relatie met zijn stiefzus. Vader was ook getrouwd met stiefmoeder dus echt een stiefzus.
Wat denk je zelf?quote:
Nee ken ik niet. Aanrader?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehe ken je die film Burn after Reading? Dat Clooney zo een stoel maakt
En er bestaat kennelijk een Bond van Wetsovertredersquote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef fathank het volgende:
Die nationaliteit boeit me ook niet. Gewoon weer 2 overvallers minder. Opgeruimd staat netjes.
Hoorde vanochtend een of andere mediterraanse cultuurverreiker op de radio roepen 'ja die jongen heeft verkeerd gedaan, maar dat maakt niks uit' en nog meer van dat soort kwats.
Welke film is datquote:Op maandag 31 maart 2014 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
Die film is echt niet te beschrijven. Ik vond hem wel komisch.
Schitterende rol van Brad Pittquote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehe ken je die film Burn after Reading? Dat Clooney zo een stoel maakt
Burn after reading.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deathlift or Die.
Lol nee dat ben ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef Eleiko het volgende:
Fathank aan het cruisen door Arnhem:
[ afbeelding ]
(uit het hoe oud schat je mij topic)
Ik zou willen dat ik in mijn vroegere jaren wat selectiever had geknaldquote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Men kan hier wel over vallen, maar eigenlijk ben je ook gewoon een baas: de meesten hier komen nog niet op 1% van een gehucht van 20 inwoners.
Srs? Is dit Fathank?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef Eleiko het volgende:
Fathank aan het cruisen door Arnhem:
[ afbeelding ]
(uit het hoe oud schat je mij topic)
Fout. BlackBerry Z10.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Fathank lijkt mij ook meer een type voor een iPhone.
Ik heb hem in dat topic ook op 17 geschatquote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee dat ben ik niet.
Met z'n armbandje
Bovendien ben ik niet zo onzeker over mn leeftijd of uiterlijk dat ik bevestiging moet zoeken op internet
OS 10 werkt schitterend. Beter dan Android (zeker die samsungknoei) en zeker gewaagd aan iOS. En vanaf 10.2.1 kun je ook native androidapps draaien. Plus de BlackBerry Hub voor al je berichten. Email Whatsapp social media etcquote:
Ik geloof je graag, maar ik zit zo vuistdiep in het ecosysteem van Apple dat ik nooit meer wat anders koop vrees ikquote:Op maandag 31 maart 2014 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
OS 10 werkt schitterend. Beter dan Android (zeker die samsungknoei) en zeker gewaagd aan iOS. En vanaf 10.2.1 kun je ook native androidapps draaien. Plus de BlackBerry Hub voor al je berichten. Email Whatsapp social media etc
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LMAO
Wat zou jij doen als je in een lege Mac staat?quote:
Wegwezen. Naar BK of echt eten regelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:01 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je in een lege Mac staat?
RayK post cutquote:
very truthquote:Ik tel geen reps, want spieren kunnen niet tellen, dus doe ik dat ook niet.
Ook kan ik zo niet met max effort en intensiteit trainen. Je zal altijd stoppen wat je in je hoofd hebt. Daarom Time Under Load principe met een stopwatch of kijken naar de klok, zodat je ECHT hardcore traint tot je van t apparaat afrolt van de verzuring en pijn. Zodra ik de upper range van de TUL heb gehaald, verhoog ik gewicht.
^^quote:Op maandag 31 maart 2014 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar dat hoofd en petje
En dat obvious juice usage.
O rlyquote:Op maandag 31 maart 2014 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar dat hoofd en petje
En dat obvious juice usage.
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LMAO
Hij heeft zelfs extra spiermassa op zijn voorhoofdquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:43 schreef smegmanus het volgende:
Hallo hallo wanneer komt mijn UI in de OP?
Ik open het nieuwe deel voor je als je de losse [b] uit de ONZ feedback haalt.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:43 schreef smegmanus het volgende:
Hallo hallo wanneer komt mijn UI in de OP?
Nu nog muziek, mascotte en chick.quote:
Dat is de verkeerde G.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah, ik ga dit direct fixen... een kwalijke zaak wel +300 draken voor jou.quote:
Ik sta weer op 0 notes, iemand heeft ze verwijderd.quote:
1 | [img=50,50]http://i.fok.nl/usericons/407389/Klokov3-1.jpg[/img] |
Nu niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben plaats 4 trouwens.
[ code verwijderd ]
VMS gaytje, hij heeft 'm vanochtend weer veranderd volgens mij. Hij geilt op een 1 of andere producer met homosuele trekken.quote:
En dat zijn dan weer 3 notesquote:Op maandag 31 maart 2014 12:59 schreef no1uknow het volgende:
Mijn notes bevestigden overigens mijn vermoeden dat er voor werkelijk elke 'kk' en 'kanker' een note wordt geschreven. Ik heb zelfs een note gehad omdat ik 'knekker' zei, want dat was een variant
Ja. Heb de hele pagina met m'n notes opgeslagen.quote:
Staat niks over in de voorwaarden.quote:
quote:
Momentje.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:08 schreef Klokov het volgende:
Wanneer neem je je oude UI een keer terug? Ik kan geen onderscheid maken tussen al die RayK ui's
Wss heeft ie z'n eigen notes verwijderdquote:Op maandag 31 maart 2014 13:12 schreef no1uknow het volgende:
VMS heeft weekban wegens misbruik note-systeem. Wat?!
Had 'ie inderdaad gedaan jaquote:Op maandag 31 maart 2014 13:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Wss heeft ie z'n eigen notes verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |