Wat denk je zelf?quote:
Nee ken ik niet. Aanrader?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehe ken je die film Burn after Reading? Dat Clooney zo een stoel maakt
En er bestaat kennelijk een Bond van Wetsovertredersquote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef fathank het volgende:
Die nationaliteit boeit me ook niet. Gewoon weer 2 overvallers minder. Opgeruimd staat netjes.
Hoorde vanochtend een of andere mediterraanse cultuurverreiker op de radio roepen 'ja die jongen heeft verkeerd gedaan, maar dat maakt niks uit' en nog meer van dat soort kwats.
Welke film is datquote:Op maandag 31 maart 2014 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
Die film is echt niet te beschrijven. Ik vond hem wel komisch.
Schitterende rol van Brad Pittquote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehe ken je die film Burn after Reading? Dat Clooney zo een stoel maakt
Burn after reading.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deathlift or Die.
Lol nee dat ben ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef Eleiko het volgende:
Fathank aan het cruisen door Arnhem:
[ afbeelding ]
(uit het hoe oud schat je mij topic)
Ik zou willen dat ik in mijn vroegere jaren wat selectiever had geknaldquote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Men kan hier wel over vallen, maar eigenlijk ben je ook gewoon een baas: de meesten hier komen nog niet op 1% van een gehucht van 20 inwoners.
Srs? Is dit Fathank?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef Eleiko het volgende:
Fathank aan het cruisen door Arnhem:
[ afbeelding ]
(uit het hoe oud schat je mij topic)
Fout. BlackBerry Z10.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Fathank lijkt mij ook meer een type voor een iPhone.
Ik heb hem in dat topic ook op 17 geschatquote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee dat ben ik niet.
Met z'n armbandje
Bovendien ben ik niet zo onzeker over mn leeftijd of uiterlijk dat ik bevestiging moet zoeken op internet
OS 10 werkt schitterend. Beter dan Android (zeker die samsungknoei) en zeker gewaagd aan iOS. En vanaf 10.2.1 kun je ook native androidapps draaien. Plus de BlackBerry Hub voor al je berichten. Email Whatsapp social media etcquote:
Ik geloof je graag, maar ik zit zo vuistdiep in het ecosysteem van Apple dat ik nooit meer wat anders koop vrees ikquote:Op maandag 31 maart 2014 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
OS 10 werkt schitterend. Beter dan Android (zeker die samsungknoei) en zeker gewaagd aan iOS. En vanaf 10.2.1 kun je ook native androidapps draaien. Plus de BlackBerry Hub voor al je berichten. Email Whatsapp social media etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |