SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 61% gewijzigd door no1uknow op 31-03-2014 12:57:08 ]
Echte bazen hebben een Mac en dus dit:quote:Op maandag 31 maart 2014 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor onzin. Lekker gebruiksvriendelijk kut soundcloud
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga eerst je schulden eens afbetalen griek, dan mag je praten.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Echte bazen hebben een Mac Sony VAIO.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef Copthorne het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Echte bazen hebben een Mac Sony VAIO.
Ik heb hem al vanaf 21:00 aanstaan - TJR was wel vet en ik wil nog op Mat Zo wachten eigenlijk.quote:
Wat nu op is, is dat toevallig Acid? Was ooit op een klein festivalletje, daar kwamen twee, in die scene schijnbaar, bekende dj's draaien. Daar kan je volgens mij wel hard op gaan. Maar klinkt niet helemaal zoals ik het me herinner.quote:
Echte bazen hebben window 8.1quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Echte bazen hebben een Mac en dus dit:
[ afbeelding ]
Set van Aly en Joc is magisch. Ik zou eigenlijk al naar bed moeten gaan maar ik wil niets missenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb hem al vanaf 21:00 aanstaan - TJR was wel vet en ik wil nog op Mat Zo wachten eigenlijk.
srs, ik weet heel weinig af van edm. Ik luister pas sinds kort naar dit soort muziekquote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat nu op is, is dat toevallig Acid? Was ooit op een klein festivalletje, daar kwamen twee, in die scene schijnbaar, bekende dj's draaien. Daar kan je volgens mij wel hard op gaan. Maar klinkt niet helemaal zoals ik het me herinner.
u wot m8quote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Spuuglelijk maar het lijkt me wel te sick om met zo'n mat rond te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |