quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Enorm lief van je![]()
Als ik er zelf aan kon komen, had ik het uitgeprint en ingelijst maar helaas!
Loopt jouw stream zo ver voor? Die zijn er bij mij nu pas op - klinkt wel lekker.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik luister nu New World Punx. Klinkt echt lekker
Scarlett Johansson is m'n enige girl crush <3quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aai, sexy, daar zal G.R.S ook wel mee willen zoenen
meer dan zoenen?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Scarlett Johansson is m'n enige girl crush <3
Are you fucking kidding me?! Ik ben nog steeds op zoek naar die ene chick voor dat trio.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Scarlett Johansson is m'n enige girl crush <3
Ja, draait nu al bijna een uurquote:Op maandag 31 maart 2014 01:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Loopt jouw stream zo ver voor? Die zijn er bij mij nu pas op - klinkt wel lekker.
Neuhh, zo saai ben ik dan hequote:
Hahaha, damn. Helemaal vergetenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me?! Ik ben nog steeds op zoek naar die ene chick voor dat trio.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb echt zo'n idee van een braaf meisje wat in een kerkkoormoskee heeft gezongen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah oke, nice.
Nou, slaap lekker bois 'n GiRlS ( zie wat ik doe hier? )
Haha, valt wel mee hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb echt zo'n idee van een braaf meisje wat in een kerkkoor heeft gezongen.
Dima dat u?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Deze luisteren..
Alleen ben ik GVD @#$%^&! nog maagd. Kut leven.
Dank, alleen is dat oranje-achtig ding denk ik bacteriën..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goed nummer. Ook een mooie videoclip.
VMSDKR dat u?quote:
Niks mis mee. Tenzij je 25+ bent misschien.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Deze luisteren..
Alleen ben ik GVD @#$%^&! nog maagd. Kut leven.
Hoe doe je dat, op stap gaan op het internet?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in wafels![]()
@Marokkaanseheld, mss moeten jij en dima met elkaar op stap gaan.
Wie is Dima?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Beetje respect voor mensen die in de cut zitten, niet over eten praten gedurende deze periode graag.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |