Hoe komt dat haha? Je hebt best iets liefs/onschuldigs in je..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nope
[..]
Trance doet het absoluut tegenovergestelde
Onderhoud = 1900 kcal. Dus ik zou pakweg 2400 per dag moeten eten? Damn, dat is best veelquote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je echt zo lang aan het cutten bent is dat echt niet nuttig meer.Je kan beter je calories gaan pushen tot de maxxxxx. Je metabolisme verbeteren en daarna cutten = long-term beter.
Ruby heb ik wel gedaan, alleen de basis daarvan.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Python is wel baas man. Kun je toevallig ook Ruby on Rails?
Jawel man, jawel, maar ik zoek een goede developer, daarom ben ik zo geïnteresseerd.
Sport je of zo? Beetje gewichten tillen?
[..]
Rags to riches, rags to riches.
Ik heb het niet over bulken; ik heb het over elke week langzaam je kcal verhogen (+15 gr. carbs p.w. ofzo) en dan kijken wat je lichaam doet.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Onderhoud = 1900 kcal. Dus ik zou pakweg 2400 per dag moeten eten? Damn, dat is best veelIk ga er vanmiddag meer onderzoek naar doen. Thanks
Oh, zit nu pas dat het over GYM gaat dit topic..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bulken; ik heb het over elke week langzaam je kcal verhogen (+15 gr. carbs p.w. ofzo) en dan kijken wat je lichaam doet.
Je mag geen DM's openbaar maken dus ik zou die afbeelding maar verwijderen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hoe komt dat haha? Je hebt best iets liefs/onschuldigs in je..
Op wat voor mannen valt u?
Done.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je mag geen DM's openbaar maken dus ik zou die afbeelding maar verwijderen.
Trance maakt gewoon iets in me los. Ik weet niet wat het is.
Ik heb geen vast type waar ik op val.
goede trap, hequote:Op maandag 31 maart 2014 02:35 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oh, zit nu pas dat het over GYM gaat dit topic..
Las alleen 'Seks'..
Oh, mijn excuses.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bulken; ik heb het over elke week langzaam je kcal verhogen (+15 gr. carbs p.w. ofzo) en dan kijken wat je lichaam doet.
true dat. Zelfs met relatief hoge intake nu toch al snel verandering gezien. Straks weer lekker bulken en repeat.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je echt zo lang aan het cutten bent is dat echt niet nuttig meer.Je kan beter je calories gaan pushen tot de maxxxxx. Je metabolisme verbeteren en daarna cutten = long-term beter.
alleen onderhoudquote:Op maandag 31 maart 2014 02:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Of, ja.. Inderdaad..
Sorry, ben niet helemaal wakker man.
Hoe zit het bij jou met sporten?
Ik moet ook gaan sporten, maar die drukte..quote:
kijk je naar je netto kcal inname of is het voor jou een pot nat en eet je altijd precies hetzelfde qua kcal?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Onderhoud = 1900 kcal. Dus ik zou pakweg 2400 per dag moeten eten? Damn, dat is best veelIk ga er vanmiddag meer onderzoek naar doen. Thanks
Waar sport je?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik moet ook gaan sporten, maar die drukte..
En brede mannen daar van 2 meter, wordt ik altijd nerveus van...
Doordeweeks 1500 of zelfs lager(quote:Op maandag 31 maart 2014 02:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
kijk je naar je netto kcal inname of is het voor jou een pot nat en eet je altijd precies hetzelfde qua kcal?
Maar is dat netto of bruto?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doordeweeks 1500 of zelfs lager(). 's weekends eet ik rond 1600/1700 want dan eet ik gewoon met m'n ouders mee.
Netjes hoor, je zal vast een strak buikje hebben!!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doordeweeks 1500 of zelfs lager(). 's weekends eet ik rond 1600/1700 want dan eet ik gewoon met m'n ouders mee.
Ah oké man. Anders kon je misschien wel een keer met mij mee komen trainen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:45 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Sport niet vaak hoor.. 1 x in de 2 weken. Bij Your Future, betaal ik dagkaart.
Boek je progressie? Het lijkt erop alsof je niet weet waar je mee bezig bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ik zweer dima als ik je een klap door mijn scherm kon verkopen had ik dat nu gedaanquote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Netjes hoor, je zal vast een strak buikje hebben!!
Waar in Amsterdam train jij?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah oké man. Anders kon je misschien wel een keer met mij mee komen trainen.
[..]
Boek je progressie? Het lijkt erop alsof je niet weet waar je mee bezig bent.
WTF?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik zweer dima als ik je een klap door mijn scherm kon verkopen had ik dat nu gedaan
USC Universum man.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:49 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Waar in Amsterdam train jij?
Misschien kom ik wel x langs.
Maar dan moet het wel rustig zijn, hou niet van drukte!
Eerst afkicken met klote Red Bull. Vandaag 3 blikjes op..
Zucht.
Leuke meiden daar?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
USC Universum man.
Soms is het druk soms niet.Maar maakt niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |