Serieus? Het is van Durex, extra safe staat er..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:18 schreef Sapstengel het volgende:
Die moet je niet in je portemonnee bewaren, dan beschadigen ze en zijn ze onbetrouwbaar. Je kunt beter gewoon kopen dan, of ergens anders bewaren, binnenzak van jas ofzo.
Ik bewaar ze in dat muntzakje van m'n broek, maar dan gaat het in de was en dan vertrouw ik die shit niet echt meerquote:Op maandag 31 maart 2014 02:18 schreef Sapstengel het volgende:
Die moet je niet in je portemonnee bewaren, dan beschadigen ze en zijn ze onbetrouwbaar. Je kunt beter gewoon kopen dan, of ergens anders bewaren, binnenzak van jas ofzo.
Ja, ik ook! Haha.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik bewaar ze in dat muntzakje van m'n broek, maar dan gaat het in de was en dan vertrouw ik die shit niet echt meer.
Koop het wel ter plekke tegenwoordig, net zo duur #yolo
Idd. Of gewoon even langs tankstation gaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Koop het wel ter plekke tegenwoordig, net zo duur #yolo
Dima zit in hetzelfde schuitje als jou.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wie is Dima?
En heb jij geen interesse?
Ik kan tosti met kaas voor je maken?
Ewa mattie, ik cut 24/7/365quote:Op maandag 31 maart 2014 02:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beetje respect voor mensen die in de cut zitten, niet over eten praten gedurende deze periode graag.
Ja, in Amsterdam-Zuid, nabij de RAI.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yo MocroMan, woon je ook in A'dam?
Zieke rijm doe.
Serieus? Waar is die Dima?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dima zit in hetzelfde als jou.
En nee, geen interesse
[..]
Ewa mattie, ik cut 24/7/365![]()
@yuri, ik heb alleen nog vlaai. Ik heb daar gvd geen zin ja
r.i.p hormonesquote:Op maandag 31 maart 2014 02:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dima zit in hetzelfde als jou.
En nee, geen interesse
[..]
Ewa mattie, ik cut 24/7/365![]()
@yuri, ik heb alleen nog vlaai. Ik heb daar gvd geen zin ja
Sick cunt. Ik woon in Zuid-Oost man. Ik zie ook dat je developer bent, wat develop je zoal?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, in Amsterdam-Zuid, nabij de RAI.
Heerlijk rustig, geen schotels!
Het is de muziekquote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
r.i.p hormones
Doe eens niet zo agressief.
[..]
Sick cunt. Ik woon in Zuid-Oost man. Ik zie ook dat je developer bent, wat develop je zoal?
Bijlmer zeker?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
r.i.p hormones
Doe eens niet zo agressief.
[..]
Sick cunt. Ik woon in Zuid-Oost man. Ik zie ook dat je developer bent, wat develop je zoal?
Waarom?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GRS, je kan echt beter stoppen met cutten denk ik.
Hahaha, daarom luister je filmmuziek omdat het je rustig en beheersend houdt. Dat innerlijke verborgen agressie doe.quote:
Absolutely sickening man. Ben je goed in die programmeertalen?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bijlmer zeker?
Was gewoon tijdelijke studie.
Begin was HTML/CSS, daarna PHP, JavaScript, Python, SQL en T-SQL.
Nu bezig met System Engineer.
En jij?
Haha, grappig!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:24 schreef Sapstengel het volgende:
Marokkaan dus hij developed vast tasjesroven.
noracist
Ja, alleen Pyton en T-SQL is wel pittig soms haha.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, daarom luister je filmmuziek omdat het je rustig en beheersend houdt. Dat innerlijke verborgen agressie doe.
#mocrogenes
[..]
Absolutely sickening man. Ben je goed in die programmeertalen?
Ik doe business shizzle man.
Als je echt zo lang aan het cutten bent is dat echt niet nuttig meer.quote:
dat moet je toch niet willen, trots zijn dat je in de Bijlmer woont, zo wordt je nooit wolf of wall streetquote:Op maandag 31 maart 2014 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En ja Bijlmer idd. Dit is mijn hood bro.
Nopequote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nette leeftijd hoor.
Heb je al een partner?
Trance doet het absoluut tegenovergesteldequote:Op maandag 31 maart 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, daarom luister je filmmuziek omdat het je rustig en beheersend houdt. Dat innerlijke verborgen agressie doe.
#mocrogenes
Python is wel baas man. Kun je toevallig ook Ruby on Rails?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, alleen Pyton en T-SQL is wel pittig soms haha.
Je moet wel Debugging-skills hebben.. Anders gewoon op Stackoverflow vragen of XDA-Developers.
Bevalt je studie je?
Dus als ik aan een bedrijf wil beginnen, dan neem ik contact met jou op!
Rags to riches, rags to riches.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat moet je toch niet willen, trots zijn dat je in de Bijlmer woont, zo wordt je nooit wolf of wall street
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |