Nee joh.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon 2 schotels, dat wordt weer 40 km fietsen
Strawberry cheesecake, das itttquote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had al een bestelling geplaatst, maar dat restaurant bleek dicht te zijn dus moest ik maar ergens anders bestellen. #firstworldproblems
[ afbeelding ]
Oja johquote:Op zondag 30 maart 2014 23:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geniet elke dag, jij maar 1 dag en de rest schuldgevoelens
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lel mannen snappen niets van genieten
Ze hebben geen 500ml. En die 150ml zijn fucking duur anders had ik nog wel eentje besteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
B&J 150ml
Ik huil een beetje van binnen.
Ik had net chocomomentje als ijs. Best lekker die dingen
tbh vind alleen die Strawberry Cheesecake en Cookie Dough wat. De andere smaken zijn me te zoet of te hartig.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind B&J echt niks. Ga liever naar de Italiaanse ijssalon hier verderop.
Do U even Blondie Brownie/Chunky Monkey?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind B&J echt niks. Ga liever naar de Italiaanse ijssalon hier verderop.
Die cookie dough zit teveel troep bij in vind ik en aardbei houd ik sowieso niet van. Heb ook een keer die banaan gehad, maar daar zitten oncomfortabel grote stukken chocolade in.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
tbh vind alleen die Strawberry Cheesecake en Cookie Dough wat. De andere smaken zijn me te zoet of te hartig.![]()
Häagen Dazs is trouwens ook fijn.
wat ik van anderen hoor, is dat idd knapquote:Op zondag 30 maart 2014 23:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, dat nietIk vind het trouwens knap dat je je kunt inhouden
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Die grand big mac is wel nice man. Goede brood/vlees ratio en zelfde eigenlijk als normale.
Net daar twee van gegeten, twee hamburgers erbij en een grote cola. Zit nu wel aardig vol
Dat jij dat soort shit kan betalen als studentquote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had al een bestelling geplaatst, maar dat restaurant bleek dicht te zijn dus moest ik maar ergens anders bestellen. #firstworldproblems
[ afbeelding ]
Nietquote:Op maandag 31 maart 2014 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice
Alleen waar is de volumeknop in die embedded speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |