SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yuri, weet je nog niet op wie je valt?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick uit de OP mag weleens aan haar flexibiliteit gaan werken man, jezus. Wat een slechte squat.
Nou en.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
Het gaat toch om de ass, niet om de form.
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yuri, weet je nog niet op wie je valt?
je ontwijkt de vraag?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
It's Always Sunny in Philadelphia is echt zo hilarisch, vooral Charlie.
[..]
Nou en.
[..]
YouTube-channel is ook goed: https://www.youtube.com/user/keppiezbt/videosquote:Op zondag 30 maart 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze site kwam ik lang geleden tegen en komt nu wel van pas.
http://www.nomadicmatt.com/
En hij heeft ook een boek geschreven: http://www.bol.com/nl/p/h(...)70065bba51d000002853
Ik moet altijd hard lollen om Mac die zijn overgewicht goedpraat met THIS IS MASS BRO of iets van die strekking.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
It's Always Sunny in Philadelphia is echt zo hilarisch, vooral Charlie.
Lol klopt wel redelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:10 schreef no1uknow het volgende:
Mijn beeld van lovelotion is overigens echt zo'n autistje die in een woonvorm met begeleiding woont met een lichamelijke en verstandelijke beperking. Of twee.
Hahaha.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moet altijd hard lollen om Mac die zijn overgewicht goedpraat met THIS IS MASS BRO of iets van die strekking.
Hoezo?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick uit de OP mag weleens aan haar flexibiliteit gaan werken man, jezus. Wat een slechte squat.
Niet diep. Zelfs niet onder parallel. Half-squat = geen squat.quote:
Gewoon een soort van houvast/tegengewicht. Ik steek mijn armen bijv. vooruit wanneer ik tijdens de warm-up bodyweight squats doe.quote:
Ik kan ATG squatten en in third world squat positie zitten maar mijn hamstring flexibiliteit is belabberd.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:14 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen die handen zien er heel gehandicapt uit ofzo.
En idd, ze mag wel aan haar flexibiliteit werken. Als je niet tot below parallel kan heb je poverty flexibiliteit.
Ik heb in de gym met een aantal gasten getraind die gewoon met moeite tot aan parallel komen met squats, heel apart.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan ATG squatten en in third world squat positie zitten maar mijn hamstring flexibiliteit is belabberd.
Als ik een Romanian deadlift uitvoer komt de bar amper halverwege mijn bovenbenen.
Sommige mensen kunnen inderdaad niet squatten, heb er ook wel een paar (niet-trainende personen) gezien die absoluut niet kunnen squatten, hakken komen van de grond en dan nog komen ze niet voorbij parallel enzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb in de gym met een aantal gasten getraind die gewoon met moeite tot aan parallel komen met squats, heel apart.
Zelf kom ik met goede vorm tot halverwege scheen met RDL, als ik nu ga staan en mn rug bol, kan ik de grond aanraken met m'n vingertoppen. Doe zelf ook altijd front squats, vind het fijn dat je daarmee ook heel makkelijk erg diep kunt gaan.
Linker oostblokker tilt hakken op.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zat best vaak zo als ik buiten ff ging roken ofzo. Dat dere slav squat.
[ afbeelding ]
Wel comfortabe.
En die babies kunnen goed ATG gaan ja, zie je ook vaak terug bij oly lifters:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 03:49 schreef Sapstengel het volgende:
Een chick die plast op een passed out gast op een of ander festival
when will it be my turn?
Zit nu in de tram naar de Kuip, op dit tijdstip al overal tamme Feyenoorders, wedstrijd begint pas 12.30. Ik dacht dat Hagenezen erg waren, maar dit slaat toch wel alles. Niet voor niks dat ik helemaal niks met Roffa heb.quote:Op zondag 30 maart 2014 09:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, je was vroeg wakker voor een zondag
gasten halen altijd door, hequote:Op zondag 30 maart 2014 09:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zit nu in de tram naar de Kuip, op dit tijdstip al overal tamme Feyenoorders, wedstrijd begint pas 12.30. Ik dacht dat Hagenezen erg waren, maar dit slaat toch wel alles. Niet voor niks dat ik helemaal niks met Roffa heb.
iddquote:
ben jij die linkerquote:Op zondag 30 maart 2014 10:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd om die 10 jarige instagram gangsters giechelenZijn mama is de enige die op zijn instagram post
das geen antwoord op de vraagquote:
when will it be my turn?
Nog kleine mensen gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:15 schreef Champy het volgende:
Liep net langs een groot bankgebouw op de Zuidas, je zou er maar werken
when will it be my turn?
Wel een negerin op een terrasjequote:
Vertel me meerquote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
Wel eens zo'n dag gehad dat ALLES gewoon niet gaat zoals je het wil. Dat je denkt oke fuck it ik ga wel gewoon liggen nietsdoen en serie kijkenen dat dan zelfs je download echt kankertraag is?!
Kut upc, kut fiets, kutkut mensen die niet met hun poten van jouw spullen afblijven, kutkutkut
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het voelt altijd extra erg als je eenkrijgt van Dima.
Nouja niet zo'n chick na 3 dagen festival waarbij het dan ruikt alsof de vismarkt net is afgelopen. Maar in de badkamer kan het best. Er heeft wel eens een chick over mijn penor geplast.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef Klokov het volgende:
Zou je serieus willen dat een chick over je heen plast?
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
Wel eens zo'n dag gehad dat ALLES gewoon niet gaat zoals je het wil. Dat je denkt oke fuck it ik ga wel gewoon liggen nietsdoen en serie kijkenen dat dan zelfs je download echt kankertraag is?!
Kut upc, kut fiets, kutkut mensen die niet met hun poten van jouw spullen afblijven, kutkutkut
Klein beetje, ik vond het retesaai. Mijn interesse ligt nu meer bij motogp, veel leuker en mooier om naar te kijken.quote:
Vorige week was leuker dan vandaag ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Klein beetje, ik vond het retesaai. Mijn interesse ligt nu meer bij motogp, veel leuker en mooier om te kijken.
Wat is er gebeurt dushi, heeft iemand je fiets gesloopt?quote:
Ik vind de races te lang duren ook.quote:
Ja moto3 moto2 en dan motogp en alles kost niet teveel tijd dat is wel mooiquote:Op zondag 30 maart 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind de races te lang duren ook.
MotoGP is precies goed qua tijd. Ook al rijden ze treintje dan is het nog steeds mooi om naar te kijken hoe ze pushen; mooie beelden, geluid, marquez die glibbert en glijdt.
Haha, wtfquote:Op zondag 30 maart 2014 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja niet zo'n chick na 3 dagen festival waarbij het dan ruikt alsof de vismarkt net is afgelopen. Maar in de badkamer kan het best. Er heeft wel eens een chick over mijn penor geplast.
Racistenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
kben net kkhard afgewezen op 2 bi foksters die 3e partner zochten omdatk turks ben hynnnghhh
http://www.meldpunt.nl/site/page.phpquote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
kben net kkhard afgewezen op 2 bi foksters die 3e partner zochten omdatk turks ben hynnnghhh
Zeg gewoon dat je maagd bent en nog geen soa's hebt.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Kk wijve vriend ik voel jequote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik train nu me bicepsen volgens speciaal programma 75 cm mete ze koudquote:Op zondag 30 maart 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Faka broertje hoeveel mete je biceps nu
als ze geen echte turkse man kunnen handlen zijn ze niet bi maar gewoon lesbischquote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Joh.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
wie?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee klote fietsenmaker heeft er een kutventiel op gezet. Maar goed ben nu zieke kipjens aan het maken in de oven dus ben weer vrolijkquote:Op zondag 30 maart 2014 13:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dushi, heeft iemand je fiets gesloopt?
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee klote fietsenmaker heeft er een kutventiel op gezet. Maar goed ben nu zieke kipjens aan het maken in de oven dus ben weer vrolijk
Permaban.quote:
Moet je nagaan hoe slecht ado dan is dat zelfs ik als niet-fanatieke voetbalfan dat zegt.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yuri en voetbal, WAAR GAAT DIT HEEN MENSEN
Lopen trollen?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Permaban.
[..]
Moet je nagaan hoe slecht ado dan is dat zelfs ik als niet-fanatieke voetbalfan dat zegt.![]()
Belabberde wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Permaban.
[..]
Moet je nagaan hoe slecht ado dan is dat zelfs ik als niet-fanatieke voetbalfan dat zegt.![]()
AJAX AMSTERDAMquote:Op zondag 30 maart 2014 18:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Belabberde wedstrijdMaar toch puntje gepakt, we spelen in ieder geval geen degradatievoetbal meer, dat telt
Niet echt. Iets waar ik nog spijt van heb. De Yuri destijds was een andere Yuri.quote:
Haagse Sjonnie nog gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Belabberde wedstrijdMaar toch puntje gepakt, we spelen in ieder geval geen degradatievoetbal meer, dat telt
Thuis gekeken, heb nog net de tweede helft kunnen zien na m'n bezoekje aan Feyenoord vanmiddagquote:
Heb je hem ooit gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Thuis gekeken, heb nog net de tweede helft kunnen zien na m'n bezoekje aan Feyenoord vanmiddag
Hard aan het squatten. Last time I checked squatte ze 220 kg.quote:
Prima, prima en de jouwe?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hey ethanolic - hoe is je weekend tot dusverre?
Je bent toch niet doof of wel soms? Nee, wat ben je dan? Je komt zeker niet uit Den Haag hé? Nah, dan ben jij een vieze laffe kankerhagenees want je praat niet zoals mij. Dus je moet niet zo bijdehand gaan lopen doen daar, want de volgende keer kom ik boven en je weet wat ik flik hoor. Kankerknuppel.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ooit wel eens zien lopen volgens mij. Maar zo bijzonder is het niet, is gewoon een crackhead.
te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is één van die bi-chicks:
US / Hoe oud schat jij je de mede fokkers? (foto's)
lol fucking mooiquote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is één van die bi-chicks:
US / Hoe oud schat jij je de mede fokkers? (foto's)
Alsof dat ooit gaat gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet aanbieden als je fake bent?
Yuri's strategie:quote:
Wat denk je wat no1uknow de hele tijd doet met z'n kuiten? In werkelijkheid is het Braddie.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet aanbieden als je fake bent?
u wot m8quote:Op zondag 30 maart 2014 19:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat denk je wat no1uknow de hele tijd doet met z'n kuiten? In werkelijkheid is het Braddie.
Dus het kan niet legit zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 19:56 schreef Klokov het volgende:
Ze heeft wel echt goede gifs in haar fobo man
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat denk je wat no1uknow de hele tijd doet met z'n kuiten? In werkelijkheid is het Braddie.
Wat is met die pvv poster op achtergrond!quote:Op zondag 30 maart 2014 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
u mirin my leg incl. painted toenails brahs?
[ afbeelding ]
quote:
Moet je Fanta vragen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat is met die pvv poster op achtergrond!
Zo lijkt het een stuk interessanter dan de daadwerkelijke nieuwsberichten ervan.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
#GRSproblems; http://www.reddit.com/r/f(...)nd_to_hang_a_mirror/
[..]
Moet je Fanta vragen.
"Ik heb wel eens struggles met pinnen." G.R.S. maart 2014quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens struggles met pinnen. Bij sommige winkels moet ik weleens op mijn tenen staan anders kan ik niet zien of ik mijn pincode goed invoer
Whahahahaha, u fookin wot m8.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens struggles met pinnen. Bij sommige winkels moet ik weleens op mijn tenen staan anders kan ik niet zien of ik mijn pincode goed invoer
Wat nu als je 3 of 6x traint per week?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
Poll: Hoe vaak train je per week? (in de gym)
• <3 keer per week
• 4 keer per week
• 5 keer per week
• 6> keer per week
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat nu als je 3 of 6x traint per week?
Dit soort mongolen moet je onmiddellijk uit de ouderlijke macht zetten.quote:
Moeilijk he, om een keer iets goed te doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]elke keer hetzelfde met deze polls.
je snapt wel wat de intentie was
Ruzie met je vrouw, Cor?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Moeilijk he, om een keer iets goed te doen.
hold me broquote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, moeite met extreem domme mensen.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat als je 3x p.w. traint? <3 is minder dan drie, right?
Dit dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
"Ik heb wel eens struggles met pinnen." G.R.S. maart 2014
Zo, nu kun je geen natty meer claimen.
Waar maak je je druk over man.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit soort mongolen moet je onmiddellijk uit de ouderlijke macht zetten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hij gaat weer lekker hč.quote:
wat een mongolenpoll, 6x of meer???? dat zijn alleen de pro'squote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
• 3 keer per week of minder
• 4 keer per week
• 5 keer per week
• 6 keer per week of vaker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Iets beter zo.
Ja,10 poverty stukjes voor 20 euroquote:Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even eerlijk hé, dit is toch best weinig voedsel? Het lijkt namelijk alsof het niet veel is.
[ afbeelding ]
Sap zijn schuld.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef no1uknow het volgende:
Geen last van, wel van dit:
[ afbeelding ]
Toch een stem op gekomen hequote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een mongolenpoll, 6x of meer???? dat zijn alleen de pro's
Het zijn 38 stukjes voor 35 euro. Dat menu is 35 euro.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja,10 poverty stukjes voor 20 euro
[ afbeelding ]
17 euro
Die krijg ik ook vaak genoeg. Ook Asian Datingquote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik ben helegaar geen asian.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die krijg ik ook vaak genoeg. Ook Asian Dating
Ah oke. Kun je net zo goed all you can eat doen. 18 Euro kost zoiets ofzoquote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zijn 38 stukjes voor 35 euro. Dat menu is 35 euro.
quote:
Trouwens, als het een meisje wordt, gaat ze Amelle heten. Of je het nou wilt of niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef no1uknow het volgende:
Nee wacht doe maar niet, dan gaan wij geen kindjes meer maken
Ja, dat ga ik sws nog een keer doen. Hier in A'dam zit een fucking goede.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ah oke. Kun je net zo goed all you can eat doen. 18 Euro kost zoiets ofzo
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook nog op jou gericht
Ja, is 38 stukjes genoeg voedsel voor een grote beer?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Trouwens, als het een meisje wordt, gaat ze Amelle heten. Of je het nou wilt of niet.
@yuri, wel gegeten maar nooit besteld.
Lekker dan, een ex van me heeft haar kind Amelie genoemdquote:Op zondag 30 maart 2014 21:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Trouwens, als het een meisje wordt, gaat ze Amelle heten. Of je het nou wilt of niet.
Ik wil ja zeggen, maar ik ben bang dat je mij de schuld gaat geven als je vanavond opeens honger krijgtquote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, is 38 stukjes genoeg voedsel voor een grote beer?
lol, misschien de jouwequote:Op zondag 30 maart 2014 21:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lekker dan, een ex van me heeft haar kind Amelie genoemd
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Oh en als we dat speeltje kopen, weet dat ik dat de hele dag ga zitten doen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn zoon gaat Miroslav heten en mijn dochter Miroslava.
Yupquote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ammel met de klemtoon op de E hoop ik.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga mijn zoon / dochter tarkan noemen
al moet ik rapen
al moet ik rapen
Ik verwacht dan ook niets anders van mijn toekomstige dochter, tenzij ze zelf anders wilt.quote:
Ik denk dat jullie kind een neger wordt, dus Sergej als naam bij een neger zou wel epic zijn ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga mijn zoon Sergej noemen.
JB is not aware.
het lijkt meer op sexdatingquote:Op zondag 30 maart 2014 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ja, is meestal 5 rondes van 8 gerechten per rondequote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is toch wel iemand hier die eens sushi gegeten heeft?!
lijkt teveel op slavin, broquote:Op zondag 30 maart 2014 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn zoon gaat Miroslav heten en mijn dochter Miroslava.
kloptquote:Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even eerlijk hé, dit is toch best weinig voedsel? Het lijkt namelijk alsof het niet veel is.
[ afbeelding ]
lol, denken dat je inspraak hebt op je dochters naam.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Moet ik nog even over nadenken.
Maar ik zorg toch dat het allemaal jongens worden.
Heeft hij dat dan niet?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, denken dat je inspraak hebt op je dochters naam.
How cute
Een lijk.quote:
Haha.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de BigMac die voor hem ligt.
Het is al duidelijk wie de baas in de relatie is.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
How cute
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
How cute
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar ik zorg toch dat het allemaal jongens worden.
heb jij iets met die jb????quote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
JB had net echt goeie BBQ drumsticks gemaakt. Wow gesmuld voor het leven.
dat zijn de betere vrouwen die kunnen kokenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is echt de enige reden waarom ik per se een vriendin zou willen. Zo chill man.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
ja, je wilt gewoon een huishoudster/bediendequote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom ik per se een vriendin zou willen. Zo chill man.
Je begrijpt er weer helemaal niks van.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, je wilt gewoon een huishoudster/bediende
leg het dan beter uitquote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je begrijpt er weer helemaal niks van.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je begrijpt er weer helemaal niks van.
Ik heb niet per se een vriendin nodig, maar dat zou de enige reden zijn om op dit moment wel een vriendin te willen hebben.quote:
Ik word echt gek. Ik wou chinees bestellen zodat ik er morgen ook van kan eten, maar die is dicht. Fucking bullshit.quote:
Wat moet ik bestellen dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Chinees? Dawg.
Ga Indisch bestellen, die in Amsterdam is echt goed man. Weet niet welke, gewoon op Thuisbezorgd.
ooh, ik heb net chinees gehaald, mm kan ik zeker 2 dagen van eten.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb niet per se een vriendin nodig, maar dat zou de enige reden zijn om op dit moment wel een vriendin te willen hebben.
[..]
Ik word echt gek. Ik wou chinees bestellen zodat ik er morgen ook van kan eten, maar die is dicht. Fucking bullshit.
Je lult fucking hard man.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, ik heb net chinees gehaald, mm kan ik zeker 2 dagen van eten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom ik per se een vriendin zou willen. Zo chill man.
dan wordt het anus rood voor hemquote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon kip/rund met rode curry oid. Naan erbij. Smullen geblazen!!!!!!!!
Voor seks heb je geen vriendin nodig.quote:
Klinkt wel goed man, damn. Ik had laatst kip roti speciaal besteld maar was best wel teleurgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon kip/rund met rode curry oid. Naan erbij. Smullen geblazen!!!!!!!!
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Daarom heb je nu nog steeds honger, hahaha
Uit mannen valt meer geld te kloppen als het om seks/dating gaat.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef G.R.S. het volgende:
Al die datingadvertenties zijn op mannen gericht. Discriminatie
quote:
Echt een schande is het idd. Vroeger stonden de dochters bij moeders mee te kijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:53 schreef Curlbrah het volgende:
Ken er niet veel die kunnen koken tbh. Als je taarten bakken niet meetelt.
luie Queens zijn het tegenwoordigquote:Op zondag 30 maart 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt een schande is het idd. Vroeger stonden de dochters bij moeders mee te kijken.
Uiteraard.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Uit mannen valt meer geld te kloppen als het om seks/dating gaat.
quote:
Catfish is een MTV-show: http://www.mtv.nl/shows/1530-catfish-the-tv-showquote:
Moest keihard lachenquote:
Mirrin' brahquote:
Lol kettlebell 0x per week (wel 4-5x per week buiten de gym)quote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
• 3 keer per week of minder
• 4 keer per week
• 5 keer per week
• 6 keer per week of vaker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat Cor, fucking grappig dit toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit soort mongolen moet je onmiddellijk uit de ouderlijke macht zetten.
quote:
Dan <3 (O+) je gewoon van trainenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks Sapstengel/Weissmanquote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Klote!
Reddit meisje gaat flaken!
Concludeer ik nav. haar laatste berichtje.
Thanks Setoquote:Op zondag 30 maart 2014 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kan je direct meedoen met een threesome op FOK!quote:
al moet ik rapen
Sergej Tarkan?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga mijn zoon Sergej noemen.
JB is not aware.
Op die bi?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de BigMac die voor hem ligt.
Seto nog gespot?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
7x per week naar de GYM gaanquote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
Best veel mensen die op drie of minder per week stemmen in die poll.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Daarom heb je nu nog steeds honger, hahaha
quote:
quote:
quote:
Omdat ze wanhopiger zijn jaquote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Uit mannen valt meer geld te kloppen als het om seks/dating gaat.
Emancipatie gaat echt te ver tegenwoordig idd.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:53 schreef Curlbrah het volgende:
Ken er niet veel die kunnen koken tbh. Als je taarten bakken niet meetelt.
Is dat die show waar ze een miljoen kunnen winnen als ze elkaar juist matchen?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
Die gasten van The Valleys lebberen elkaar net iets te vaak af
Nee man, paar idioten uit Wales zonder talent die dan gaan optreden en shitquote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is dat die show waar ze een miljoen kunnen winnen als ze elkaar juist matchen?
Is dat met dat hele lelijke arrogante wijf?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man, paar idioten uit Wales zonder talent die dan gaan optreden en shit
je moet eerst gaan bestellen op zondag doen ze er 1,5 uur overquote:Op zondag 30 maart 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu moet ik dat spel weer spelen.Echt te leuk.
Ja ben nog steeds aan het kijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet eerst gaan bestellen op zondag doen ze er 1,5 uur over
Jij kan zelfs 8192 maken vriend.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou je een 4096 blokje kunnen maken? Dat zou echt epic zijn.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
http://doge2048.com/
Je wordt er helemaal para van
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
http://doge2048.com/
Je wordt er helemaal para van
Doe niet dushiquote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef JackieBrown het volgende:
Kom niet voor in de multiquote van kloki. Brb ending life
nee, je bent te goed in kokenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef JackieBrown het volgende:
Kom niet voor in de multiquote van kloki. Brb ending life
Morgen gewoon reboot hoor, op maandag reset alles toch? Daarom heb ik vandaag ook een milka reep opquote:
een hele reep?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Morgen gewoon reboot hoor, op maandag reset alles toch? Daarom heb ik vandaag ook een milka reep op
lol, een half blokje per dag zeker?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een hele reep?![]()
daar doe ik een maand mee
Niet die megareep he, die smalle heb je ook. Van 100 gram. Met oreo, daim enzquote:Op zondag 30 maart 2014 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een hele reep?![]()
daar doe ik een maand mee
500 kcal lol Die grote is iets van 1700 of zo, niet normaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niet die megareep he, die smalle heb je ook. Van 100 gram. Met oreo, daim enz
ik geniet elke dag, jij maar 1 dag en de rest schuldgevoelensquote:Op zondag 30 maart 2014 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lel mannen snappen niets van genieten
gewoon 2 schotels, dat wordt weer 40 km fietsenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had al een bestelling geplaatst, maar dat restaurant bleek dicht te zijn dus moest ik maar ergens anders bestellen. #firstworldproblems
[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon 2 schotels, dat wordt weer 40 km fietsen
Strawberry cheesecake, das itttquote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had al een bestelling geplaatst, maar dat restaurant bleek dicht te zijn dus moest ik maar ergens anders bestellen. #firstworldproblems
[ afbeelding ]
Oja johquote:Op zondag 30 maart 2014 23:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geniet elke dag, jij maar 1 dag en de rest schuldgevoelens
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lel mannen snappen niets van genieten
Ze hebben geen 500ml. En die 150ml zijn fucking duur anders had ik nog wel eentje besteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
B&J 150ml
Ik huil een beetje van binnen.
Ik had net chocomomentje als ijs. Best lekker die dingen
tbh vind alleen die Strawberry Cheesecake en Cookie Dough wat. De andere smaken zijn me te zoet of te hartig.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind B&J echt niks. Ga liever naar de Italiaanse ijssalon hier verderop.
Do U even Blondie Brownie/Chunky Monkey?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind B&J echt niks. Ga liever naar de Italiaanse ijssalon hier verderop.
Die cookie dough zit teveel troep bij in vind ik en aardbei houd ik sowieso niet van. Heb ook een keer die banaan gehad, maar daar zitten oncomfortabel grote stukken chocolade in.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
tbh vind alleen die Strawberry Cheesecake en Cookie Dough wat. De andere smaken zijn me te zoet of te hartig.![]()
Häagen Dazs is trouwens ook fijn.
wat ik van anderen hoor, is dat idd knapquote:Op zondag 30 maart 2014 23:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, dat nietIk vind het trouwens knap dat je je kunt inhouden
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Die grand big mac is wel nice man. Goede brood/vlees ratio en zelfde eigenlijk als normale.
Net daar twee van gegeten, twee hamburgers erbij en een grote cola. Zit nu wel aardig vol
Dat jij dat soort shit kan betalen als studentquote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op maandag 31 maart 2014 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice
Alleen waar is de volumeknop in die embedded speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |