Belabberde wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Permaban.
[..]
Moet je nagaan hoe slecht ado dan is dat zelfs ik als niet-fanatieke voetbalfan dat zegt.![]()
AJAX AMSTERDAMquote:Op zondag 30 maart 2014 18:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Belabberde wedstrijdMaar toch puntje gepakt, we spelen in ieder geval geen degradatievoetbal meer, dat telt
Niet echt. Iets waar ik nog spijt van heb. De Yuri destijds was een andere Yuri.quote:
Haagse Sjonnie nog gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Belabberde wedstrijdMaar toch puntje gepakt, we spelen in ieder geval geen degradatievoetbal meer, dat telt
Thuis gekeken, heb nog net de tweede helft kunnen zien na m'n bezoekje aan Feyenoord vanmiddagquote:
Heb je hem ooit gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Thuis gekeken, heb nog net de tweede helft kunnen zien na m'n bezoekje aan Feyenoord vanmiddag
Hard aan het squatten. Last time I checked squatte ze 220 kg.quote:
Prima, prima en de jouwe?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hey ethanolic - hoe is je weekend tot dusverre?
Je bent toch niet doof of wel soms? Nee, wat ben je dan? Je komt zeker niet uit Den Haag hé? Nah, dan ben jij een vieze laffe kankerhagenees want je praat niet zoals mij. Dus je moet niet zo bijdehand gaan lopen doen daar, want de volgende keer kom ik boven en je weet wat ik flik hoor. Kankerknuppel.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ooit wel eens zien lopen volgens mij. Maar zo bijzonder is het niet, is gewoon een crackhead.
te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is één van die bi-chicks:
US / Hoe oud schat jij je de mede fokkers? (foto's)
lol fucking mooiquote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is één van die bi-chicks:
US / Hoe oud schat jij je de mede fokkers? (foto's)
Alsof dat ooit gaat gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet aanbieden als je fake bent?
Yuri's strategie:quote:
Wat denk je wat no1uknow de hele tijd doet met z'n kuiten? In werkelijkheid is het Braddie.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet aanbieden als je fake bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |