SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yuri, weet je nog niet op wie je valt?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick uit de OP mag weleens aan haar flexibiliteit gaan werken man, jezus. Wat een slechte squat.
Nou en.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
Het gaat toch om de ass, niet om de form.
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yuri, weet je nog niet op wie je valt?
je ontwijkt de vraag?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
It's Always Sunny in Philadelphia is echt zo hilarisch, vooral Charlie.
[..]
Nou en.
[..]
YouTube-channel is ook goed: https://www.youtube.com/user/keppiezbt/videosquote:Op zondag 30 maart 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze site kwam ik lang geleden tegen en komt nu wel van pas.
http://www.nomadicmatt.com/
En hij heeft ook een boek geschreven: http://www.bol.com/nl/p/h(...)70065bba51d000002853
Ik moet altijd hard lollen om Mac die zijn overgewicht goedpraat met THIS IS MASS BRO of iets van die strekking.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
It's Always Sunny in Philadelphia is echt zo hilarisch, vooral Charlie.
Lol klopt wel redelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:10 schreef no1uknow het volgende:
Mijn beeld van lovelotion is overigens echt zo'n autistje die in een woonvorm met begeleiding woont met een lichamelijke en verstandelijke beperking. Of twee.
Hahaha.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moet altijd hard lollen om Mac die zijn overgewicht goedpraat met THIS IS MASS BRO of iets van die strekking.
Hoezo?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick uit de OP mag weleens aan haar flexibiliteit gaan werken man, jezus. Wat een slechte squat.
Niet diep. Zelfs niet onder parallel. Half-squat = geen squat.quote:
Gewoon een soort van houvast/tegengewicht. Ik steek mijn armen bijv. vooruit wanneer ik tijdens de warm-up bodyweight squats doe.quote:
Ik kan ATG squatten en in third world squat positie zitten maar mijn hamstring flexibiliteit is belabberd.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:14 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen die handen zien er heel gehandicapt uit ofzo.
En idd, ze mag wel aan haar flexibiliteit werken. Als je niet tot below parallel kan heb je poverty flexibiliteit.
Ik heb in de gym met een aantal gasten getraind die gewoon met moeite tot aan parallel komen met squats, heel apart.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan ATG squatten en in third world squat positie zitten maar mijn hamstring flexibiliteit is belabberd.
Als ik een Romanian deadlift uitvoer komt de bar amper halverwege mijn bovenbenen.
Sommige mensen kunnen inderdaad niet squatten, heb er ook wel een paar (niet-trainende personen) gezien die absoluut niet kunnen squatten, hakken komen van de grond en dan nog komen ze niet voorbij parallel enzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb in de gym met een aantal gasten getraind die gewoon met moeite tot aan parallel komen met squats, heel apart.
Zelf kom ik met goede vorm tot halverwege scheen met RDL, als ik nu ga staan en mn rug bol, kan ik de grond aanraken met m'n vingertoppen. Doe zelf ook altijd front squats, vind het fijn dat je daarmee ook heel makkelijk erg diep kunt gaan.
Linker oostblokker tilt hakken op.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zat best vaak zo als ik buiten ff ging roken ofzo. Dat dere slav squat.
[ afbeelding ]
Wel comfortabe.
En die babies kunnen goed ATG gaan ja, zie je ook vaak terug bij oly lifters:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 03:49 schreef Sapstengel het volgende:
Een chick die plast op een passed out gast op een of ander festival
when will it be my turn?
Zit nu in de tram naar de Kuip, op dit tijdstip al overal tamme Feyenoorders, wedstrijd begint pas 12.30. Ik dacht dat Hagenezen erg waren, maar dit slaat toch wel alles. Niet voor niks dat ik helemaal niks met Roffa heb.quote:Op zondag 30 maart 2014 09:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, je was vroeg wakker voor een zondag
gasten halen altijd door, hequote:Op zondag 30 maart 2014 09:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zit nu in de tram naar de Kuip, op dit tijdstip al overal tamme Feyenoorders, wedstrijd begint pas 12.30. Ik dacht dat Hagenezen erg waren, maar dit slaat toch wel alles. Niet voor niks dat ik helemaal niks met Roffa heb.
iddquote:
ben jij die linkerquote:Op zondag 30 maart 2014 10:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd om die 10 jarige instagram gangsters giechelenZijn mama is de enige die op zijn instagram post
das geen antwoord op de vraagquote:
when will it be my turn?
Nog kleine mensen gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:15 schreef Champy het volgende:
Liep net langs een groot bankgebouw op de Zuidas, je zou er maar werken
when will it be my turn?
Wel een negerin op een terrasjequote:
Vertel me meerquote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
Wel eens zo'n dag gehad dat ALLES gewoon niet gaat zoals je het wil. Dat je denkt oke fuck it ik ga wel gewoon liggen nietsdoen en serie kijkenen dat dan zelfs je download echt kankertraag is?!
Kut upc, kut fiets, kutkut mensen die niet met hun poten van jouw spullen afblijven, kutkutkut
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het voelt altijd extra erg als je eenkrijgt van Dima.
Nouja niet zo'n chick na 3 dagen festival waarbij het dan ruikt alsof de vismarkt net is afgelopen. Maar in de badkamer kan het best. Er heeft wel eens een chick over mijn penor geplast.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef Klokov het volgende:
Zou je serieus willen dat een chick over je heen plast?
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
Wel eens zo'n dag gehad dat ALLES gewoon niet gaat zoals je het wil. Dat je denkt oke fuck it ik ga wel gewoon liggen nietsdoen en serie kijkenen dat dan zelfs je download echt kankertraag is?!
Kut upc, kut fiets, kutkut mensen die niet met hun poten van jouw spullen afblijven, kutkutkut
Klein beetje, ik vond het retesaai. Mijn interesse ligt nu meer bij motogp, veel leuker en mooier om naar te kijken.quote:
Vorige week was leuker dan vandaag ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Klein beetje, ik vond het retesaai. Mijn interesse ligt nu meer bij motogp, veel leuker en mooier om te kijken.
Wat is er gebeurt dushi, heeft iemand je fiets gesloopt?quote:
Ik vind de races te lang duren ook.quote:
Ja moto3 moto2 en dan motogp en alles kost niet teveel tijd dat is wel mooiquote:Op zondag 30 maart 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind de races te lang duren ook.
MotoGP is precies goed qua tijd. Ook al rijden ze treintje dan is het nog steeds mooi om naar te kijken hoe ze pushen; mooie beelden, geluid, marquez die glibbert en glijdt.
Haha, wtfquote:Op zondag 30 maart 2014 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja niet zo'n chick na 3 dagen festival waarbij het dan ruikt alsof de vismarkt net is afgelopen. Maar in de badkamer kan het best. Er heeft wel eens een chick over mijn penor geplast.
Racistenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
kben net kkhard afgewezen op 2 bi foksters die 3e partner zochten omdatk turks ben hynnnghhh
http://www.meldpunt.nl/site/page.phpquote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
kben net kkhard afgewezen op 2 bi foksters die 3e partner zochten omdatk turks ben hynnnghhh
Zeg gewoon dat je maagd bent en nog geen soa's hebt.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Kk wijve vriend ik voel jequote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik train nu me bicepsen volgens speciaal programma 75 cm mete ze koudquote:Op zondag 30 maart 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Faka broertje hoeveel mete je biceps nu
als ze geen echte turkse man kunnen handlen zijn ze niet bi maar gewoon lesbischquote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Joh.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
wie?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee klote fietsenmaker heeft er een kutventiel op gezet. Maar goed ben nu zieke kipjens aan het maken in de oven dus ben weer vrolijkquote:Op zondag 30 maart 2014 13:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dushi, heeft iemand je fiets gesloopt?
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee klote fietsenmaker heeft er een kutventiel op gezet. Maar goed ben nu zieke kipjens aan het maken in de oven dus ben weer vrolijk
Permaban.quote:
Moet je nagaan hoe slecht ado dan is dat zelfs ik als niet-fanatieke voetbalfan dat zegt.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yuri en voetbal, WAAR GAAT DIT HEEN MENSEN
Lopen trollen?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Permaban.
[..]
Moet je nagaan hoe slecht ado dan is dat zelfs ik als niet-fanatieke voetbalfan dat zegt.![]()
Belabberde wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Permaban.
[..]
Moet je nagaan hoe slecht ado dan is dat zelfs ik als niet-fanatieke voetbalfan dat zegt.![]()
AJAX AMSTERDAMquote:Op zondag 30 maart 2014 18:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Belabberde wedstrijdMaar toch puntje gepakt, we spelen in ieder geval geen degradatievoetbal meer, dat telt
Niet echt. Iets waar ik nog spijt van heb. De Yuri destijds was een andere Yuri.quote:
Haagse Sjonnie nog gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Belabberde wedstrijdMaar toch puntje gepakt, we spelen in ieder geval geen degradatievoetbal meer, dat telt
Thuis gekeken, heb nog net de tweede helft kunnen zien na m'n bezoekje aan Feyenoord vanmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |