ja, je wilt gewoon een huishoudster/bediendequote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom ik per se een vriendin zou willen. Zo chill man.
Je begrijpt er weer helemaal niks van.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, je wilt gewoon een huishoudster/bediende
leg het dan beter uitquote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je begrijpt er weer helemaal niks van.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je begrijpt er weer helemaal niks van.
Ik heb niet per se een vriendin nodig, maar dat zou de enige reden zijn om op dit moment wel een vriendin te willen hebben.quote:
Ik word echt gek. Ik wou chinees bestellen zodat ik er morgen ook van kan eten, maar die is dicht. Fucking bullshit.quote:
Wat moet ik bestellen dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Chinees? Dawg.
Ga Indisch bestellen, die in Amsterdam is echt goed man. Weet niet welke, gewoon op Thuisbezorgd.
ooh, ik heb net chinees gehaald, mm kan ik zeker 2 dagen van eten.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb niet per se een vriendin nodig, maar dat zou de enige reden zijn om op dit moment wel een vriendin te willen hebben.
[..]
Ik word echt gek. Ik wou chinees bestellen zodat ik er morgen ook van kan eten, maar die is dicht. Fucking bullshit.
Je lult fucking hard man.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, ik heb net chinees gehaald, mm kan ik zeker 2 dagen van eten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom ik per se een vriendin zou willen. Zo chill man.
dan wordt het anus rood voor hemquote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon kip/rund met rode curry oid. Naan erbij. Smullen geblazen!!!!!!!!
Voor seks heb je geen vriendin nodig.quote:
Klinkt wel goed man, damn. Ik had laatst kip roti speciaal besteld maar was best wel teleurgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon kip/rund met rode curry oid. Naan erbij. Smullen geblazen!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |