Wees blij man, gratis cardio, goed voor je cutquote:Op maandag 31 maart 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
Kenser Tomos...
Net volgegooit, rij ik verder, doet dat ding opeens een nose down. Hij pulde al niet zo lekker meer laatste paar dagen, nu hoorde ik vanmorgen een baring sound, en hop opeens van 40 tot nul in 20 meter...
Voelt en klinkt alsof er nog wel compressie is. Tijdens kickstart is er ook stroom.
Hij liep na 1 poging ook nog ff stationair, maar nu start i dus helemaal niet meer.
Net 6 km terug gelopen met dat ding, soakedtot in mn onderbroek lol
Ik vrees iets in het versnellingsbakje...
Oh ik ben zo blijquote:Op maandag 31 maart 2014 09:12 schreef Champy het volgende:
[..]
Wees blij man, gratis cardio, goed voor je cut
Maar ff serieus, als er iets met de versnellingsbak is moet ie toch gewoon stationair kunnen lopen?quote:
Lol dat had ik 20 jaar geleden al op mn 486 66 Mhzquote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Echte bazen hebben een Mac en dus dit:
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteldquote:Op maandag 31 maart 2014 09:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol dat had ik 20 jaar geleden al op mn 486 66 Mhz
Verder nog wat gemist hier afgelopen dagen?
Bougie ff checken, luchtfilter, carburateur. Tomosforum.nl en scooter-freaks.nl zijn handige resources.quote:Op maandag 31 maart 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
Kenser Tomos...
Net volgegooit, rij ik verder, doet dat ding opeens een nose down. Hij pulde al niet zo lekker meer laatste paar dagen, nu hoorde ik vanmorgen een baring sound, en hop opeens van 40 tot nul in 20 meter...
Voelt en klinkt alsof er nog wel compressie is. Tijdens kickstart is er ook stroom.
Hij liep na 1 poging ook nog ff stationair, maar nu start i dus helemaal niet meer.
026.quote:
Kan gebeuren als je 1% van de populatie al hebt geknald Henkquote:
En anders is er altijd nog het damestopic in KPD en S&G reeksquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
#GRSproblems; http://www.reddit.com/r/f(...)nd_to_hang_a_mirror/
[..]
Vraag no1uknow om je even op te tillen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens struggles met pinnen. Bij sommige winkels moet ik weleens op mijn tenen staan anders kan ik niet zien of ik mijn pincode goed invoer
Het was ook een verkapte kijk-mij-eens-een-baas-zijn-post.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan gebeuren als je 1% van de populatie al hebt geknald Henk
Pak je racefiets er maar weer bij. Met dit weer gewoon cardio-en van/naar je werk.quote:Op maandag 31 maart 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
Kenser Tomos...
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het was ook een verkapte kijk-mij-eens-een-baas-zijn-post.
Tsja: ik vind daar niet zoveel van. Er doen nogal wat verhalen de ronde, maar als het noodweer was, dan is het noodweer en jammer van de overvallers (los van de nationaliteit daarvan).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Men kan hier wel over vallen, maar eigenlijk ben je ook gewoon een baas: de meesten hier komen nog niet op 1% van een gehucht van 20 inwoners.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tsja: ik vind daar niet zoveel van. Er doen nogal wat verhalen de ronde, maar als het noodweer was, dan is het noodweer en jammer van de overvallers (los van de nationaliteit daarvan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vele GYM members hebben het idee dat jij oud en dus wijs bent. Maar oud zijn betekent niet dat je wijs bent. Dat is de weeffout die ze hier maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je zeker dat je niet dorpsgek bedoeld?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
De 2e spoiler:
Je bent een soort van dorpsoudste, de wijze oude man die men raadpleegt bij problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |