De juwelier verdient een lintje! Fuck politiek correcte reacties, iedere burger en ondernemer heeft het recht zijn eigendommen te verdedigen. Fuck VVD, fuck D66, fuck PvdA.quote:In de Brabantse plaats Deurne zijn twee doden gevallen bij een overval op een juwelier. Het zijn de overvallers, zegt de politie.
De overvallers zijn doodgeschoten door de vrouw van de eigenaar, zeggen omwonenden.
De juwelier zelf raakte gewond aan zijn hand. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis. De ernst van de verwondingen is niet duidelijk.
Onderzoek
De politie heeft de omgeving van juwelierszaak Goldies afgezet. Er is een witte tent opgezet voor het pand.
De technische recherche doet onderzoek.
Eerdere overval
In 2010 werd de juwelier ook al overvallen. Toen werden de eigenaar en zijn vrouw na sluitingstijd opgewacht door gewapende mannen.
Eerst even de mening van het volk peilenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Rutte heeft nog niet gereageerd
die moet het hele weekend samen met zijn spindoctors aan een reactie werken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Lekker feest vieren omdat twee overvallers zijn gedood.
Volgens mij kent deze zaak alleen maar verliezers, de overvallers, de man en zijn vrouw. Voor hen is een overval en mensen doodschieten ook een traumatische ervaring.
De enige intelligente reactie tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Volgens mij kent deze zaak alleen maar verliezers, de overvallers, de man en zijn vrouw. Voor hen is een overval en mensen doodschieten ook een traumatische ervaring.
Als het aan de VVD en D66 ligt, moet elke ondernemer verplicht een doos lollies op de toonbank hebben staan, om aan de overvallers mee te geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef PandaDrop het volgende:
Ik keur reacties zoals 'vrouw van de juwelier verdient een lintje' af
Beetje matige troll dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als het aan de VVD en D66 ligt, moet elke ondernemer verplicht een doos lollies op de toonbank hebben staan, om aan de overvallers mee te geven.
Dubbele moord door die vrouw dus.quote:De vrouw van de juwelier zou de overval thuis hebben gezien op bewakingsbeelden en vervolgens met de auto naar de winkel zijn gereden. Vervolgens zou de vrouw de twee daders hebben neergeschoten, melden diverse buurtbewoners.
hahah precies, het is ook echt o zo zielig voor de overvallers.. risico van het vakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als het aan de VVD en D66 ligt, moet elke ondernemer verplicht een doos lollies op de toonbank hebben staan, om aan de overvallers mee te geven.
Lolliesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Loop jij mee met de stille tocht?quote:
jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Loop jij mee met de stille tocht?
quote:
het laatste waar die juwelier nu behoefte aan heeft is een lintje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De juwelier verdient een lintje! Fuck politiek correcte reacties, iedere burger en ondernemer heeft het recht zijn eigendommen te verdedigen. Fuck VVD, fuck D66, fuck PvdA.
Hoezo dat?.. ik hoop dat zij nooit vervolgd wordt..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Ik hoop dat die vrouw vervolgd wordt voor moord en niet voor doodslag.
Ja, want er is nog nooit een overval gepleegd van iemand onder de 21quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
De toekomstige criminelen zullen vast crimineeltjes van 6 jaar oud zijn
Omdat ze een pistool in huis gehaald heeft met de intentie deze te gebruiken en dit ook gedaan heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hoezo dat?.. ik hoop dat zij nooit vervolgd wordt..
Met de volgende paar generaties Marokkanen weetje het niet hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
De toekomstige criminelen zullen vast crimineeltjes van 6 jaar oud zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou!
Ze krijgt ieder geval een gevangenisstraf en een strafbladquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Ik hoop dat die vrouw vervolgd wordt voor moord en niet voor doodslag.
Tjah, ik vind dat de rechten van een crimineel vervallen als ze dergelijke dingen doen.. hun kunnen iemand van het leven beroven, met geld er van door komen maar als jij je spullen en je zelf verdedigt zit jij fout?...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat ze een pistool in huis gehaald heeft met de intentie deze te gebruiken en dit ook gedaan heeft.
Jawel, maar vaak wordt het dan doodslag omdat ze op dat moment geen tijd had om zich te bedenken terwijl ik vind dat je bedenktijd ingaat op het moment dat je een pistool in huis haalt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:47 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ze krijg ieder geval een gevangenisstraf en een strafblad
Beter dan wanneer de overvallers hadden gewonnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Uit dat artikel blijkt niet dat die overvallers iemand hebben vermoord.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Tjah, ik vind dat de rechten van een crimineel vervallen als ze dergelijke dingen doen.. hun kunnen iemand van het leven beroven, met geld er van door komen maar als jij je spullen en je zelf verdedigt zit jij fout?...
Het is al meerdere malen voorgekomen dat ondernemers thuis bezoek krijgen van overvallers. Het is heel goed te begrijpen dat je de beveiliging niet alleen op de zaak hebt, maar ook thuis.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar vaak wordt het dan doodslag omdat ze op dat moment geen tijd had om zich te bedenken terwijl ik vind dat je bedenktijd ingaat op het moment dat je een pistool in huis haalt.
aan de andere kant is het hun een keer eerder overkomen dus is het begrijpelijk dat ze zoiets gedaan heeft. Dat maakt het niet goed maar het is goed te begrijpen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar vaak wordt het dan doodslag omdat ze op dat moment geen tijd had om zich te bedenken terwijl ik vind dat je bedenktijd ingaat op het moment dat je een pistool in huis haalt.
Hoe weet je nou dat ze een pistool hadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat ze een pistool in huis gehaald heeft met de intentie deze te gebruiken en dit ook gedaan heeft.
Nee dat klopt, maar in zo een situatie weet jij niet wat de overvaller gaat doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uit dat artikel blijkt niet dat die overvallers iemand hebben vermoord.
Ik vind het niet begrijpelijk. Beroofd worden is een traumatische happening maar rechtvaardigt in mijn ogen niet het doden van mensen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
aan de andere kant is het hun een keer eerder overkomen dus is het begrijpelijk dat ze zoiets gedaan heeft. Dat maakt het niet goed maar het is goed te begrijpen.
Dat is inderdaad een aannamen van mijn kant.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze een pistool had
Waarom zou je de gok nemen om zelf overhoop te worden geknald?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het niet begrijpelijk. Beroofd worden is een traumatische happening maar rechtvaardigt in mijn ogen niet het doden van mensen.
Omdat ik niet een ander mens van zijn of haar leven wil beroven, zeker niet om wat domme spullen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom zou je de gok nemen om zelf overhoop te worden geknald?
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
de politie bellen en misschien die gozers er van door laten gaan met de buit?.
de politie was druk met een snelheidscontrolequote:
Welke oplossing bied jij dan?, het is immers ook niet rechtvaardig om iemand van zijn geld te beroven waar die hard voor heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het niet begrijpelijk. Beroofd worden is een traumatische happening maar rechtvaardigt in mijn ogen niet het doden van mensen.
Ik ga hier niet eens inhoudelijk op reagerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat ik niet een ander mens van zijn of haar leven wil beroven, zeker niet om wat domme spullen.
dit dusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Welke oplossing bied jij dan?, het is immers ook niet rechtvaardig om iemand van zijn geld te beroven waar die hard voor heeft gewerkt.
Het leven van een crimineel is in mijn ogen niks waard, het moment wanneer iemand jouw spullen gaat stelen is het moment waarop zijn rechten als burger komen te vervallen.
Als ze hem zouden kunnen pakken zonder dood te maken zou ik het ook goed vinden hoor, maar zou er niet raar van opkijken als hij daarvoor nog even goed mishandeld wordt zodat hij weet dat hij dat niet moet flikken.
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Aangifte doen. En kom nu niet aan met ze vinden ze toch nooit, bij de vorige grote overval zaak werden de verdachten zelfs in Georgië opgepakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Welke oplossing bied jij dan?, het is immers ook niet rechtvaardig om iemand van zijn geld te beroven waar die hard voor heeft gewerkt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens inhoudelijk op reageren_________
Waarom wel? Je zit ook maar wat te trollenquote:
Iets met troll.quote:
Komt de politie nu weer met een formulier om aangifte te doen tegen de juwelier?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aangifte doen. En kom nu niet aan met ze vinden ze toch nooit, bij de vorige grote overval zaak werden de verdachten zelfs in Georgië opgepakt.
Indd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De enige intelligente reactie tot nu toe.
Als dat mijn eigen kind was zou ik maar 1 ding doen. En dat is mij KAPOT schamen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Mensen hier die helemaal doorslaan en de actie van deze vrouw toejuichen!!!
Het is gewoon moord. Mevrouw is doelbewust vanuit huis met wapen in haar auto gestapt en vervolgens de overvallens neergeknald. Ze zat dus zelf niet in een bedreigende situatie. De overvallers hebben (dat blijkt teminste nergens uit) niet geschoten.
En mevrouw had er niet genoeg aan om ze in de benen te schieten. Nee, en dan zelfs nog beide dodelijk raken!
Ik weet dat het niet de eerste keer is dat ze overvallen zijn. En ik snap dat je op dat soort momenten ongelofelijk woest kan worden maar dit is simpelweg buiten alle proportie.
Gepast tegengeweld hoor je mij niet over klagen...
En dan hier die haatdragende reactiesOm te janken om dit te zien! Gatverdamme! Het zou je eigen kind maar wezen die daar neergeknald is. Eens kijken of je dan ook zo een grote mond hebt
En geen slap gezever van mijn kind doet zoiets niet...
Maar volgens mij is de meerderheid hier 20 jaar die net een beetje op begint te drogen achter de oortjes.
Bij die zaak werd de juwelier doodgeschoten en de daders hebben hun straf inmiddels al uitgezeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aangifte doen. En kom nu niet aan met ze vinden ze toch nooit, bij de vorige grote overval zaak werden de verdachten zelfs in Georgië opgepakt.
Ik zit zeker niet te trollen. Ik zou zelf nooit iemand dood maken om wat spullen. En zeker niet de voorwaarden zo stellen dat ik vanuit paniek de beschikking heb op een moordwapen. Ik snap de reactie van die vrouw, ik snap niet dat ze een pistool in huis haalt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom wel? Je zit ook maar wat te trollen
Enfin, weer 2 overvallers minder minder minder.
En het dan allemaal nog steeds zo geweldig vinden?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als dat mijn eigen kind was zou ik maar 1 ding doen. En dat is mij KAPOT schamen.
En wat als ze besloot om het niet te doen en haar man werd doodgeschoten? Dan zou ze helemaal niet meer slapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit zeker niet te trollen. Ik zou zelf nooit iemand dood maken om wat spullen. En zeker niet de voorwaarden zo stellen dat ik vanuit paniek de beschikking heb op een moordwapen. Ik snap de reactie van die vrouw, ik snap niet dat ze een pistool in huis haalt.
Denk je dat die vrouw nu nog goed kan slapen? Ze heeft d'r eigen leven zo stuk gemaakt.
Dan zouden die jongens vervolgd zijn om moord. Zie je de gelijkenissen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
En wat als ze besloot om het niet te doen en haar man werd doodgeschoten? Dan zou ze helemaal niet meer slapen.
Nee, gewoon mooi opgelost zo. 2 criminelen minder en de juwelier heeft zn spullen nog.
Natuurlijk niet, dan verlies je je zoon. Dan ligt het anders. Maar ik zou het wel begrijpen van die vrouw.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En het dan allemaal nog steeds zo geweldig vinden?
Aangifte doen.. ja soms worden ze gepakt..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als die overvallers zo schietgraag waren waarom zijn ze dan dood en heeft mevrouw haar eigen man in de hand geschoten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
En wat als ze besloot om het niet te doen en haar man werd doodgeschoten? Dan zou ze helemaal niet meer slapen.
Nee, gewoon mooi opgelost zo. 2 criminelen minder en de juwelier heeft zn spullen nog.
Eh? Ik ga niet discussiëren met dronken mensen. Sorry.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zouden die jongens vervolgd zijn om moord. Zie je de gelijkenissen?
Zou jij de gok nemen dan? Ik niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als die overvallers zo schietgraag waren waarom zijn ze dan dood en heeft mevrouw haar eigen man in de hand geschoten?
Wat zou je begrijpen? Dat ze uit "zelfverdediging" niet 1 maar gvd 2 gewoon doodschiet? Laat me niet lachen. Je zou furieus zijn als ouderquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan verlies je je zoon. Dan ligt het anders. Maar ik zou het wel begrijpen van die vrouw.
Er zijn nog NOOIT overvallers vervolgd voor moord door D66-rechters. Zelfs niet voor doodslag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zouden die jongens vervolgd zijn om moord. Zie je de gelijkenissen?
Welke gok? Ze moet sowieso al paar minuten onderweg zijn geweest en in die tijd is er niet geschoten dus welke gok heb je het over?quote:
boehoehoe, twee "mensen" dood. Ze wilden alleen maar wat stelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
Twee mensen dood maken voor wat geld
Als het zelfverdediging was oke maar dit is gewoon moord.
Dus het feit dat dit het kind van iemand anders is maakt het goed dat ze iemand maar mogen beroven?..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Mensen hier die helemaal doorslaan en de actie van deze vrouw toejuichen!!!
Het is gewoon moord. Mevrouw is doelbewust vanuit huis met wapen in haar auto gestapt en vervolgens de overvallens neergeknald. Ze zat dus zelf niet in een bedreigende situatie. De overvallers hebben (dat blijkt teminste nergens uit) niet geschoten.
En mevrouw had er niet genoeg aan om ze in de benen te schieten. Nee, en dan zelfs nog beide dodelijk raken!
Ik weet dat het niet de eerste keer is dat ze overvallen zijn. En ik snap dat je op dat soort momenten ongelofelijk woest kan worden maar dit is simpelweg buiten alle proportie.
Gepast tegengeweld hoor je mij niet over klagen...
En dan hier die haatdragende reactiesOm te janken om dit te zien! Gatverdamme! Het zou je eigen kind maar wezen die daar neergeknald is. Eens kijken of je dan ook zo een grote mond hebt
En geen slap gezever van mijn kind doet zoiets niet...
Maar volgens mij is de meerderheid hier 20 jaar die net een beetje op begint te drogen achter de oortjes.
Verder ben je als juwelier voor zaken als dit verzekerd
Ze worden vaak genoeg gepakt. Ik heb geen statistieken bij de hand maar ik geloof nooit dat het aantal onopgeloste overvallen op juweliers enorm groot is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Aangifte doen.. ja soms worden ze gepakt..
Jawel, maar dat is niet relevant. Doel heiligt de middelen niet.quote:Ben jij niet blij dat twee personen die een criminele gedachtengang nooit meer iemand lastig kunnen vallen?.
Dit kun je ook zeggen over die juwelier, de familie en vrienden van die overvaller zullen het leven momenteel vrij zuur vinden.quote:Het leven is niet alleen mooi en leuk voor iedereen, je hebt helaas idioten zoals die criminelen die het leven van andere mensen goed zuur maken.
Dit is in geen geval goed voor de samenleving. Een deel van de samenleving is namelijk een geliefde kwijt geraakt.quote:Okay dit is misschien een beetje een fucked up vergelijking maar zo zie ik het. In onze maatschappij heb je veel honden, af en toe heb je een hond erbij zitten die gevaarlijk is voor de andere mensen en dieren, tjah die hond wilt of kan niet goed getrained worden dus de enige oplossing is om zo een hond dood te maken.
Nu wil ik dus niet zeggen dat ze langs elke crimineel hun huis moeten gaan en die executeren, maar dat als het nou het geval is dat er zoiets gebeurd, het toch eigenlijk wel beter is voor de samenleving.. ook al is het zielig voor de nabestaanden van die persoon.
Als ze gewoon een baan hadden gehad, hadden ze nu nog geleefd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef Yalesa het volgende:
Twee mannen die pijnlijke schoten in hun lichamen kregen en daaraan zijn overleden. Gelukkig ziet FOK! hier nog het feestelijke van in.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
boehoehoe, twee "mensen" dood. Ze wilden alleen maar wat stelen.
Ik vind dat je je erg arrogant opstelt. Ik ga serieus in op je en jij doet mij af als dronken. Zeker voor een mod vind ik dit betreurenswaardig gedrag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Eh? Ik ga niet discussiëren met dronken mensen. Sorry.
Ze wilden alleen maar wat stelen ja, van een fucking bedrijf nou boehoehoequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
boehoehoe, twee "mensen" dood. Ze wilden alleen maar wat stelen.
Er zijn ook geen D66-rechters. Zo zijn er ook nooit overvallers vervolgd door Philips-rechters over belastingdienst-rechters.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er zijn nog NOOIT overvallers vervolgd voor moord door D66-rechters. Zelfs niet voor doodslag.
Natuurlijk is dit geen moord. Hooguit doodslag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
Twee mensen dood maken voor wat geld
Als het zelfverdediging was oke maar dit is gewoon moord.
Ik geef het voorbeeld van een kind van iemand zodat je jezelf misschien eens ook in hun schoenen kan verplaatsen. Maar schijnbaar heb je dat inlevingsvermogen niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus het feit dat dit het kind van iemand anders is maakt het goed dat ze iemand maar mogen beroven?..
Hoezo is iemand pas 20 jaar die net een beetje begint op te drogen als die persoon niet dezelfde mening als jouw heeft?.
Ik vind het lullig voor de familie van die criminelen, maar hun wisten heel goed waar ze mee bezig waren!, het is een risico van het vak en die familie moet maar accepteren dat de verkeerde keuzes van die personen er toe heeft geleid dat ze zijn doodgeschoten.
Als iemand mij van mij spullen wilt beroven en ik betrap diegene en ik weet hem te overmeesteren kan hij er zeker van zijn dat hij zwaar mishandeld wordt voordat de politie er is..
Er bestaan ook wapens zonder trekker ...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Keukendrol het volgende:
Waren de overvallers gewapend? Dat vind ik wel een belangrijke factor in deze zaak namelijk.
En daarom moeten we maar de slingers uit de kast halen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ze gewoon een baan hadden gehad, hadden ze nu nog geleefd.
http://www.refdag.nl/nieu(...)aart_zorgen_1_512205quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn ook geen D66-rechters. Zo zijn er ook nooit overvallers vervolgd door Philips-rechters over belastingdienst-rechters.
Al waren ze gewapend. Die beste mevrouw heeft eerst vanuit huis naar de zaak gereden dus eerst auto starten. Gas geven e.d. en vervolgens nog een wapen nemen. Dan ben je wel een paar minuten bezig en in die tijd is er iig niet op de beste man of vrouw geschoten...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Keukendrol het volgende:
Waren de overvallers gewapend? Dat vind ik wel een belangrijke factor in deze zaak namelijk.
Omdat ik geen huillie doe betekent dat niet dat ik slingers ophang, begrijpend lezen is een vak.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En daarom moeten we maar de slingers uit de kast halen?
Ik zie niet in wat politieke voorkeur te maken heeft met de in Nederland onafhankelijke rechtspraak.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/nieu(...)aart_zorgen_1_512205
Ik had de gok al niet genomen om een wapen te hebben. Omdat ik 100% zeker weet dat ik niet schiet. Dus breng ik mijzelf alleen maar meer in gevaar door een wapen te hebben.quote:
Jij ontkent het bestaan van D66-rechters, ik bezorg jou de bron waarin het bestaan van D66-rechters staat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat politieke voorkeur te maken heeft met de in Nederland onafhankelijke rechtspraak.
Nee, maar de reactie "als ze gewoon een baan hadden gehad, hadden ze nog geleefd" spreekt wel voor zich.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Omdat ik geen huillie doe betekent dat niet dat ik slingers ophang, begrijpend lezen is een vak.
Nu vind ik het grappig dat jij zegt "Dit kun je ook zeggen over die juwelier, de familie en vrienden van die overvaller zullen het leven momenteel vrij zuur vinden." kijk en hier ligt het probleem dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze worden vaak genoeg gepakt. Ik heb geen statistieken bij de hand maar ik geloof nooit dat het aantal onopgeloste overvallen op juweliers enorm groot is.
[..]
Jawel, maar dat is niet relevant. Doel heiligt de middelen niet.
[..]
Dit kun je ook zeggen over die juwelier, de familie en vrienden van die overvaller zullen het leven momenteel vrij zuur vinden.
[..]
Dit is in geen geval goed voor de samenleving. Een deel van de samenleving is namelijk een geliefde kwijt geraakt.
Een zaak als deze kent geen winnaars, enkel verliezers. Het doodschieten van mensen lost hierin niks op.
Jij geeft de juwelier dus de schuld van de overval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, maar de reactie "als ze gewoon een baan hadden gehad, hadden ze nog geleefd" spreekt wel voor zich.
Heb je ook statistiek over de hoeveelheid linkshandige rechters? Of kleurenblinden? In het geval van procedure fouten wordt een rechtbank onontvankelijk verklaard.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij ontkent het bestaan van D66-rechters, ik bezorg jou de bron waarin het bestaan van D66-rechters staat.
Als jij denkt dat een rechter zijn politieke voorkeur meer laat wegen in de rechtspraak ben je echt niet 100%quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij ontkent het bestaan van D66-rechters, ik bezorg jou de bron waarin het bestaan van D66-rechters staat.
Dat idee werkt inderdaad perfect in Amerika!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik snap het wel. Als ik een juwelierszaak zou hebben zou ik op een gegeven moment ook klaar zijn met overvallers... En een vuurwapen in huis halen. Dat mevrouw in dit geval het wapen ten hand genomen heeft en de overvallers dood heeft geschoten is natuurlijk erg spijtig, maar ik zou hooguit spreken van doodslag of zelfverdediging met dood tot gevolg. Want ergens is het natuurlijk een begrijpelijke reactie.
Ik moet eerlijk zijn dat als het bezit op vuurwapens in Nederland niet zo aan banden gelegd was, dat ik altijd een wapen bij me zou dragen. Er lopen genoeg gekken rond en jezelf kunnen verdedigen is dan niet altijd overbodig.
Ik heb het toch niet over die overvallers, ik heb het over de nabestaanden. De nabestaanden hebben weinig invloed gehad op die overval en de dodelijke afloop. Ik keur zowel overvallen als het doden van mensen af.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nu vind ik het grappig dat jij zegt "Dit kun je ook zeggen over die juwelier, de familie en vrienden van die overvaller zullen het leven momenteel vrij zuur vinden." kijk en hier ligt het probleem dus.
Hadden die gasten nooit besloten om een juwelierszaak te beroven, dan konden ze nu nog rustig sigaretten en euroshopper bier op een bankje zuipen terwijl ze naar mooie dames zaten te kijken.. helaas waren ze niet slim genoeg en hebben ze gekregen wat hun verdienden.
En nu kan in de "begrijpend lezen is ook een vak"-pijl ook op jou afvuren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij geeft de juwelier dus de schuld van de overval.
Die dan ook heel gemakkelijk aan wapens kunnen komen.quote:
Je zegt zelf dat er hier genoeg gekken rondlopen, gekken die je ook niet graag met vuurwapen ziet. Feit is dat een land met een vuurwapenverbod gewoon veel minder moord- en doodslag heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik snap het wel. Als ik een juwelierszaak zou hebben zou ik op een gegeven moment ook klaar zijn met overvallers... En een vuurwapen in huis halen. Dat mevrouw in dit geval het wapen ten hand genomen heeft en de overvallers dood heeft geschoten is natuurlijk erg spijtig, maar ik zou hooguit spreken van doodslag of zelfverdediging met dood tot gevolg. Want ergens is het natuurlijk een begrijpelijke reactie.
Ik moet eerlijk zijn dat als het bezit op vuurwapens in Nederland niet zo aan banden gelegd was, dat ik altijd een wapen bij me zou dragen. Er lopen genoeg gekken rond en jezelf kunnen verdedigen is dan niet altijd overbodig.
Dat heeft met achterlijke mensen en vuurwapens te maken...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat idee werkt inderdaad perfect in Amerika!
Daarom vind ik het ook wel goed zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat er hier genoeg gekken rondlopen, gekken die je ook niet graag met vuurwapen ziet. Feit is dat een land met een vuurwapenverbod gewoon veel minder moord- en doodslag heeft.
Het gebeurt gewoon. Rechters spreken vaak belachelijk lage straffen uit om zo de regering die belooft heeft de veiligheid aan te pakken met lege handen te laten staan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een rechter zijn politieke voorkeur meer laat wegen in de rechtspraak ben je echt niet 100%
Rechters hebben wel een politiek voorkeur, maar een rechter laat zich absoluut niet leiden door de idealen van die partij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook afhankelijk is van het land waarin je verblijft... In Nederland zou ik me niet zo heel veilig voelen met bepaalde mensen die een vuurwapen mogen hebben..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Hoplahopla het volgende:
In landen met een vuurwapenverbod (zoals NL) worden niet minder gewapende overvallen gepleegd dan in landen zonder vuurwapenverbod.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook afhankelijk is van het land waarin je verblijft... In Nederland zou ik me niet zo heel veilig voelen met bepaalde mensen die een vuurwapen mogen hebben..
In Miami (waar je dus een permit mag hebben om een vuurwapen bij je te hebben), heb ik me dus nog nooit onveilig gevoelt.. en ja ik weet er kan zomaar een gekkie een wapen pakken en me doodknallen maar goed.
De aluminium hoedjes waren in de aanbieding vandaag?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het gebeurt gewoon. Rechters spreken vaak belachelijk lage straffen uit om zo de regering die belooft heeft de veiligheid aan te pakken met lege handen te laten staan.
Naar aanleiding van deze belachelijke post van jou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat de overvallers stemden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
De aluminium hoedjes waren in de aanbieding vandaag?Dus de D66 rechters zitten in 1 groot complot om de regering in zijn hemd te laten staan?
Als diegene iemand wilt aanrijden vind ik het niet gek als je doodgeschoten zou worden, diegene wou immers jou van het leven berovenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over die overvallers, ik heb het over de nabestaanden. De nabestaanden hebben weinig invloed gehad op die overval en de dodelijke afloop. Ik keur zowel overvallen als het doden van mensen af.
Vind jij dat je ook iemand dood mag schieten die te hard rijdt? Of iemand die te weinig belasting betaald?
Zit D66 sinds kort in de regering dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het gebeurt gewoon. Rechters spreken vaak belachelijk lage straffen uit om zo de regering die belooft heeft de veiligheid aan te pakken met lege handen te laten staan.
Nee, daarom spreken ze lage straffen uit zodat VVD niet kan zeggen dat er hogere straffen zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit D66 sinds kort in de regering dan?
Wat is er belachelijk aan de post van mij? Dat ik je op je eigen gezwam wijs?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze belachelijke post van jou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat de overvallers stemden.
Dat zeg ik ook niet, maar ik ging meer om het feit dat ik bedoelde dat ik me veiliger voel in Amerika waar wij hier wel vuurwapens mogen hebben, dan dat ik me veilig zou voelen als het in NL ook mocht..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
In landen met een vuurwapenverbod (zoals NL) worden niet minder gewapende overvallen gepleegd dan in landen zonder vuurwapenverbod.
Ik denk niet dat de overvallers uit waren op iemand doodschietenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als diegene iemand wilt aanrijden vind ik het niet gek als je doodgeschoten zou worden, diegene wou immers jou van het leven beroven.
Iemand die te weinig belasting betaald doet iedereen in de samenleving iets aan.quote:Iemand die te weinig belasting betaald doet niemand direct iets aan, het beroven van een winkel daarin tegen, worden sommige winkeliers mishandeld, sommige zelfs doodgeschoten/stoken..
Ik vind van niet. Je stelt iemand schadeloos en de rest van de straf leg je af ten opzichte van de maatschappij.quote:En voordat je zegt okay, het online stelen van iemand zijn geld.. tjah dan vind ik dat als je gepakt wordt het 2/3 dubbele terug moet betalen of iets dergelijks.. extra hard straffen..
Ik vind dit erg ver gezocht om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, daarom spreken ze lage straffen uit zodat VVD niet kan zeggen dat er hogere straffen zijn
Nee, dat jij al vanaf het moment dat de overval in het nieuws was, voornemens was om het voor de overvallers op te nemen, nog voor bekend was dat zij degenen waren die omgekomen waren bij deze overval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan de post van mij? Dat ik je op je eigen gezwam wijs?
Hence mijn aluhoedje opmerkingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit erg ver gezocht om eerlijk te zijn.
Als jij onder bedreiging van een wapen iemand zijn eigendommen afhandig wil maken neem je willens en wetens het risico dat je iemand daarbij doodt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de overvallers uit waren op iemand doodschieten
Oh, nog een glazen bol ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nee, dat jij al vanaf het moment dat de overval in het nieuws was, voornemens was om het voor de overvallers op te nemen, nog voor bekend was dat zij degenen waren die omgekomen waren bij deze overval.
Oh... We hebben untermenschen in de samenleving?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef Hoplahopla het volgende:
Waar gaat dit nou eigenlijk over? Een stel paupers met een criminele leefwijze zijn overhoop geschoten door een vrouw van een juwelier. Dus? Laat die mensen lekker dood zijn. Zand erover en klaar.
Slotje?
Je spreekt jezelf tegen in deze post.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef Catdog het volgende:
Iemand die ik ken heeft ook een overval gepleegd, had hoge schulden bij een of andere drugsdealer en toen hij dat niet kon betalen werd zijn familie bedreigd en heeft hij onder druk die overval gepleegd.
Natuurlijk geen reden om het goed te praten, drugsschulden komen niet uit het niks, maar zo iemand verdient het niet om vermoord te worden door een getraumatiseerd echtpaar met een gun.
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Oh... We hebben untermenschen in de samenleving?Man man man
Ik ben dat niet met je eens. Ik keur het echter niet goed en ben daarom blij met onze rechtsstaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Als jij onder bedreiging van een wapen iemand zijn eigendommen afhandig wil maken neem je willens en wetens het risico dat je iemand daarbij doodt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen in deze post.
Wat ben ik blij dat ik al 11 jaar niet meer in NL woon als dit inderdaad de gedachte is van sommige mensenquote:
Ik ga ook weg hier zodra ik de kans zie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik al 11 jaar niet meer in NL woon als dit inderdaad de gedachte is van sommige mensenDiep diep diep triest
![]()
![]()
je praat het niet goed MAARRRRRRRRR hij was zo zielig want hij had schuldenquote:
Weet je wel hoeveel geld het kost als een agent een overvaller doodschiet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Pieraerts98 het volgende:
Zouden gewoon alle overvallers moet doodschieten, weg met die nietsnutten.
En waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ga ook weg hier zodra ik de kans zie.
Jij kan echt niet lezen he? Of zit je helemaal opgefokt op je stoel te springen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je praat het niet goed MAARRRRRRRRR hij was zo zielig want hij had schulden
hij kont er niks aan doen WANT hij zat in de drugs
Maakt me geen flikker uit. Als het maar geen Nederland is.quote:
Dat weet jij toch niet?.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de overvallers uit waren op iemand doodschieten
[..]
Iemand die te weinig belasting betaald doet iedereen in de samenleving iets aan.
[..]
Ik vind van niet. Je stelt iemand schadeloos en de rest van de straf leg je af ten opzichte van de maatschappij.
Als op elke overval onvoorwaardelijk een levenslange gevangenisstraf staat is het niet meer nodig om ze dood te schieten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Pieraerts98 het volgende:
Zouden gewoon alle overvallers moet doodschieten, weg met die nietsnutten.
Inderdaad hij was dom en heeft zichzelf in de problemen gewerkt, natuurlijk verdient hij wel straf enzo maar niet om door een gekkie neergeschoten te worden. Vind het ook geen rare keuze dat hij eerder een overval pleegt dan dat ie zijn familie in gevaar wil brengen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je praat het niet goed MAARRRRRRRRR hij was zo zielig want hij had schulden
hij kont er niks aan doen WANT hij zat in de drugs
Ik wil ook wouden hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat weet jij toch niet?.
Het verschil is gewoon duidelijk, jij zou niks doen om je zelf te verdedigen (waarom weet ik niet).
Ik ben vroeger een paar keer bijna beroofd.. op zo een moment denk ik dus na van, kan ik diegene aan? of kan ik vluchten (nu kwam het dus voor dat het altijd 3-4 tegen mij was dus vechten zou zinloos zijn).
Nu is het dus ook een keer voorgekomen dat een vriend van mij werd beroofd van zijn telefoon toen ik aankwam lopen, wij dus achter hem aangerend, hem laten vallen, hem op zijn bek geslagen en getrapt, zijn mobiel kapot gegooid en zijn spullen over de straat gegooid en toen weg gerent.. koekje van eigen deeg zal ik maar zeggen..
Ik heb het gevoel dat die jongen op dat moment heeft geleerd dat als je zoiets flikt je zoiets kan terug verwachten.
Ik bedoel kijk, stel je wordt berooft he.. het slachtoffer heeft er het meeste last van.. opnieuw spullen, belangrijke gegevens die in handen van zo en persoon komen, er kan zo veel gebeuren..
die gasten hebben alleen maar win.. als ze je beroven dan hebben ze wat ze wouden, als ze worden opgepakt staan ze vaak zo weer buiten, als jij hen aanpakt heb jij een probleem.
Crimineel zijn heeft zowat meer pluspunten dan gewoon een goede burger zijn, ik ben van mening dat dat juist niet het geval zou moeten zijn.
BNW is een subforum verder.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Klinkt als een goed uitvoerbaar en uitgedacht planquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Maakt me geen flikker uit. Als het maar geen Nederland is.
Ik snap best dat er overal paupers zijn. Het zijn net kakkerlakken... Maar een land met iets meer ruimte zou ik fijn vinden.
Dus omdat hij foute beslissingen in het leven maakt, moet iemand anders daar de consequenties maar van meemaken?, waarom is hij zelf niet naar de politie gegaan?.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef Catdog het volgende:
Iemand die ik ken heeft ook een overval gepleegd, had hoge schulden bij een of andere drugsdealer en toen hij dat niet kon betalen werd zijn familie bedreigd en heeft hij onder druk die overval gepleegd.
Natuurlijk geen reden om het goed te praten, drugsschulden komen niet uit het niks, maar zo iemand verdient het niet om vermoord te worden door een getraumatiseerd echtpaar met een gun.
Dit vind ik ook wel zo, er mogen best hogere straffen, de jongen waar ik het over had was binnen 2 jaar weer op vrije voet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als op elke overval onvoorwaardelijk een levenslange gevangenisstraf staat is het niet meer nodig om ze dood te schieten.
Nu is het nog zo, dat als je ze niet doodschiet, ze over een maand weer in je zaak staan, ook al zijn ze opgepakt.
dit dusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus omdat hij foute beslissingen in het leven maakt, moet iemand anders daar de consequenties maar van meemaken?, waarom is hij zelf niet naar de politie gegaan?.
Dat echtpaar verdient het niet om lastig gevallen te worden door een knul die domme keuzes heeft gemaakt in zijn leven.
Wat mij betreft diskwalificeert crimineel gedrag je als volwaardig mens. Helaas denken wij in het westen daar niet allemaal gelijk over... In een kamp stoppen is het minste wat je met zulke mensen kunt doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
...
Crimineel zijn heeft zowat meer pluspunten dan gewoon een goede burger zijn, ik ben van mening dat dat juist niet het geval zou moeten zijn.
Dan wil ik je toch complimenteren, dat je van een vriend vindt dat hij te laag gestraft is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Catdog het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel zo, er mogen best hogere straffen, de jongen waar ik het over had was binnen 2 jaar weer op vrije voet.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Maakt me geen flikker uit. Als het maar geen Nederland is.
Ik zou mezelf wel degelijk verdedigen. Omdat ik dit weet zal ik er echter voor zorgen dat ik geen pistolen in huis heb. Wel waterpistolen, daar zie ik de grap wel van in op een warme zomerdag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat weet jij toch niet?.
Het verschil is gewoon duidelijk, jij zou niks doen om je zelf te verdedigen (waarom weet ik niet).
Dat denk ik ook. Ik denk tevens dat de overvallers in deze niks geleerd hebben of indien ze dat wel hebben, dit niet meer in de praktijk kunnen brengen. Zelf zou ik in jouw geval weggerend zijn overigens, ik hou niet van geweld en ben er niet goed in.quote:Ik ben vroeger een paar keer bijna beroofd.. op zo een moment denk ik dus na van, kan ik diegene aan? of kan ik vluchten (nu kwam het dus voor dat het altijd 3-4 tegen mij was dus vechten zou zinloos zijn).
Nu is het dus ook een keer voorgekomen dat een vriend van mij werd beroofd van zijn telefoon toen ik aankwam lopen, wij dus achter hem aangerend, hem laten vallen, hem op zijn bek geslagen en getrapt, zijn mobiel kapot gegooid en zijn spullen over de straat gegooid en toen weg gerent.. koekje van eigen deeg zal ik maar zeggen..
Ik heb het gevoel dat die jongen op dat moment heeft geleerd dat als je zoiets flikt je zoiets kan terug verwachten.
Die gasten hebben niet alleen maar win. Ik denk dat deze mensen uit een achter gesteld sociaal-economisch milieu komen en daarom criminaliteit als uitweg zien. Ik vind dit fout en vind ook dat deze jongens bestraft moeten worden.quote:Ik bedoel kijk, stel je wordt berooft he.. het slachtoffer heeft er het meeste last van.. opnieuw spullen, belangrijke gegevens die in handen van zo en persoon komen, er kan zo veel gebeuren..
die gasten hebben alleen maar win.. als ze je beroven dan hebben ze wat ze wouden, als ze worden opgepakt staan ze vaak zo weer buiten, als jij hen aanpakt heb jij een probleem.
Alsof jij nooit in je leven andere mensen lastig gaat vallen met je domme keuzesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus omdat hij foute beslissingen in het leven maakt, moet iemand anders daar de consequenties maar van meemaken?, waarom is hij zelf niet naar de politie gegaan?.
Dat echtpaar verdient het niet om lastig gevallen te worden door een knul die domme keuzes heeft gemaakt in zijn leven.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als op elke overval onvoorwaardelijk een levenslange gevangenisstraf staat is het niet meer nodig om ze dood te schieten.
Nu is het nog zo, dat als je ze niet doodschiet, ze over een maand weer in je zaak staan, ook al zijn ze opgepakt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel geld het kost als een agent een overvaller doodschiet?
Nope, maar ik zou het met alle plezier willen doen, gratisquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel geld het kost als een agent een overvaller doodschiet?
Dan ben jij minstens even gestoord als die overvallers.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef Pieraerts98 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nope, maar ik zou het met alle plezier willen doen, gratis
Breng je ook je eigen kogels mee?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef Pieraerts98 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef Pieraerts98 het volgende:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde westen werkte ook geweldigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef budvar het volgende:
Bazenactie van die vrouw!![]()
Hopelijk nemen meer juweliers, pomphouders en andere ondernemers voorbeeld aan haar moedige optreden!
Een kermisgeweer en loodjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Breng je ook je eigen kogels mee?
Dit vind ik een beetje een vreemde redenatie. Omdat hij schulden maakt moet hij daarom andere mensen maar met een trauma laten rondlopen de rest van hun leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Catdog het volgende:
[..]
Inderdaad hij was dom en heeft zichzelf in de problemen gewerkt, natuurlijk verdient hij wel straf enzo maar niet om door een gekkie neergeschoten te worden. Vind het ook geen rare keuze dat hij eerder een overval pleegt dan dat ie zijn familie in gevaar wil brengen.
Ja toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:42 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wilde westen werkte ook geweldig![]()
Moeten we die vrouw ook doodschieten omdat ze zich niet aan de wet gehouden heeft?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef budvar het volgende:
Bazenactie van die vrouw!![]()
Hopelijk nemen meer juweliers, pomphouders en andere ondernemers voorbeeld aan haar moedige optreden!
Een persoonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:42 schreef Keukendrol het volgende:
Die vrouw moet natuurlijk vervolgd worden. Onder geen beding mag iemand wegkomen met het doden van een persoon.
Daarom is inderdaad ook een rechtstaat gekomen. Omdat het een geweldig systeem wasquote:
Oké. Ga nu maar weer weg, kutkloontje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:45 schreef Pieraerts98 het volgende:
Van welke afkomst waren de overvallers? Marokkanen? In dat geval: minder, minder, minder!
Beestenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Een persoon
Het waren twee beesten en die zijn nu dood.
Liever had ik geen doden gezien, maar beter de overvallers dood dan de juweliers.
Lijkt me absurd. We kunnen beter een stand-your-grounds wet invoeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moeten we die vrouw ook doodschieten omdat ze zich niet aan de wet gehouden heeft?
Jaquote:
Die juwelier had ook niks te zoeken bij een pistool, ze is immers geen uitvoerende macht.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:47 schreef budvar het volgende:
[..]
Lijkt me absurd. We kunnen beter een stand-your-grounds wet invoeren.
Deze amoeben hadden niks te zoeken in die juweliers zaak en hadden waarschijnlijk ook een wapen bij zich, want hoe ga je iets overvallen zonder indrukwekkend wapen, dus dat is dan gewoon het risico wat bij het vak overvaller hoort.
Jij begint als een debiele over het wilde westen, dan krijgt je ook een dom antwoord.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Daarom is inderdaad ook een rechtstaat gekomen. Omdat het een geweldig systeem wasEcht de domheid van sommige mensen GVD
Dat kan ik begrijpen, iedereen heeft immers het recht om een eigen mening/visie te hebben op hoe bepaalde dingen zouden moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat mij betreft diskwalificeert crimineel gedrag je als volwaardig mens. Helaas denken wij in het westen daar niet allemaal gelijk over... In een kamp stoppen is het minste wat je met zulke mensen kunt doen.
Misschien hebben ze wel een vergunning?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die juwelier had ook niks te zoeken bij een pistool, ze is immers geen uitvoerende macht.
Jij suggereert dat mensen het heft in eigen handen moeten nemen... Volgens mij was dat zeg maar de essentie van het wilde westen. Maar misschien was je net die dag ziek op schoolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Jij begint als een debiele over het wilde westen, dan krijgt je ook een dom antwoord.
Oké. Ga nu maar weer weg, kutkloontje.quote:
Je kan ook inhoudelijk ingaan op de post, in plaats van te gaan schelden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké. Ga nu maar weer weg, kutkloontje.
hOUD JE GORE TIEFFUSMUIL MAFKETELquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Oké. Ga nu maar weer weg, kutkloontje.
Nou en.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je kan ook inhoudelijk ingaan op de post, in plaats van te gaan schelden.
De afkomst is nog niet officieel vrijgegeven. Op de frontpage van marokko.nl wordt in alle talen gezwegen over de overval, op het forum wordt de overval veroordeeld, door alle lagen van de bevolking
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alsof jij nooit in je leven andere mensen lastig gaat vallen met je domme keuzes
In de 2de wereldoorlog waren er ook mensen die het heft in eigen handen namen, verzetsheld noemen we ze nu.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Jij suggereert dat mensen het heft in eigen handen moeten nemen... Volgens mij was dat zeg maar de essentie van het wilde westen. Maar misschien was je net die dag ziek op school
Een vergunning om mensen dood te schieten? Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:49 schreef budvar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een vergunning?
Als iemand zonder bron met aannames komt, moet je dat tegenspreken, niet gaan lopen schelden.quote:
Op dat moment is het of iemand een trauma bezorgen of op een dag je zusje dood aantreffen, ik praat niks goed ik kan me alleen in hem verplaatsen en snappen waarom hij het deed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:43 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een vreemde redenatie. Omdat hij schulden maakt moet hij daarom andere mensen maar met een trauma laten rondlopen de rest van hun leven.
En dat is goed te praten. Hij maakt stomme fouten. Kan gebeuren maar wees dan een vent en draai zelf voor de gevolgen op en laat niet andere mensen die er niks mee te maken hebben daar last van hebben.
Dat maak ik zelf wel uit, zemmel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als iemand zonder bron met aannames komt, moet je dat tegenspreken, niet gaan lopen schelden.
Godver ben je een 15 jarig kroegsletje of zo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Alleen als het zoete witte wijn is hoor!!
quote:
Nee, je zal inderdaad nooit een stomme move doen met je auto. Of iet's doms doen met een piano 2 hoog. Hou toch opquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]nee ik ga mensen niet in direct gevaar brengen of van hun spullen beroven... nu jij weer..
Sowieso wijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Godver ben je een 15 jarig kroegsletje of zo?
Zoete wijn? Minder minder minder!
Wat heeft dit te maken met mijn opmerking?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
...
Dus.. wat kan je doen?, hem maar laten weg komen met je spullen?, misschien heeft hij je nog verwond om te ontsnappen en daarna je spullen verkocht?, die zie je namelijk dan nooit meer terug..
Je had het over een pistool niet over doodschieten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een vergunning om mensen dood te schieten? Dat lijkt me sterk.
Zonder gekheid, een aanvraag voor een wapenvergunning wordt nooit toegekend als deze aangevraagd wordt uit reactie op een overval.
Wie niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon een kutkloontje.
Op dat moment is het voor de juweliers niet weten hoe het kan uitlopen of een of andere idioot neerschieten.. ik kan me namelijk ook in hun verplaatsenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:52 schreef Catdog het volgende:
[..]
Op dat moment is het of iemand een trauma bezorgen of op een dag je zusje dood aantreffen, ik praat niks goed ik kan me alleen in hem verplaatsen en snappen waarom hij het deed.
Verder verdienen de slachtoffers nog steeds gerechtigheid maar niet op deze manier.
Ja, en de andere kant noemen we SSquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef budvar het volgende:
[..]
In de 2de wereldoorlog waren er ook mensen die het heft in eigen handen namen, verzetsheld noemen we ze nu.
Doe eens ff normaal man!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Godver ben je een 15 jarig kroegsletje of zo?
Zoete wijn? Minder minder minder!
In Nederland is totaal geen controle...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zonder gekheid, een aanvraag voor een wapenvergunning wordt nooit toegekend als deze aangevraagd wordt uit reactie op een overval.
Daar waren ook de laatste twee regels uit die post aan gewijdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef budvar het volgende:
[..]
Je had het over een pistool niet over doodschieten.
Bij mij kan je zo'n vergunning krijgen, 200 euro en je hebt er al eentje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij zit al de hele avond te wachten op een apje en begint nu misschien te denken dat jouw huisgenoot zojuist is afgedood?quote:
Volgens mij zijn er betere manieren om je te beveiligen tegen overvallers. Maar ook ik kan me in hen verplaatsen, en ook dat praat ik niet goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Op dat moment is het voor de juweliers niet weten hoe het kan uitlopen of een of andere idioot neerschieten.. ik kan me namelijk ook in hun verplaatsen
Nee het wilde westen dat is een goeie vergelijking.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, en de andere kant noemen we SSDom en totaal irrelevant voorbeeld...
Ik kan geen piano spelenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, je zal inderdaad nooit een stomme move doen met je auto. Of iet's doms doen met een piano 2 hoog. Hou toch op
Mijn matties zorgen wel dat ze niet doodgeschoten worden door een of ander oud wijf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij zit al de hele avond te wachten op een apje en begint nu misschien te denken dat jouw huisgenoot zojuist is afgedood?
Ja, daar was er immers geen rechtstaat een nam iedereen het heft in eigen handen.Waar jij tot opriep. Of niet dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:54 schreef budvar het volgende:
[..]
Nee het wilde westen dat is een goeie vergelijking.
Eigenlijk best wel een faal als 'stoere overvaller' om doodgeschoten te worden door een oude vrouw :pquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn matties zorgen wel dat ze niet doodgeschoten worden door een of ander oud wijf.
Goede wijn niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso wijnDrink gewoon bier man.
Ookal zijn ze na het gevalletje met Tristan vast iets scherper op het verlenen van vergunningen zijn is het echt niet moeilijk om dat te regelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar waren ook de laatste twee regels uit die post aan gewijd.
Dat kan ik niet betalen, dus ik weet niet of ik dat kan waarderen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Goede wijn niet kunnen waarderen
volgens sommigen hier zouden bijstandsgerechtigden een wapenvergunning moeten krijgen, omdat de bijstand te laag is om van te kunnen leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:56 schreef budvar het volgende:
[..]
Ookal zijn ze na het gevalletje met Tristan vast iets scherper op het verlenen van vergunningen zijn is het echt niet moeilijk om dat te regelen.
Als ik in NL ben gaan we een glaasje wijn doen ook al zijn we het niet eens over veel dingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan ik niet betalen, dus ik weet niet of ik dat kan waarderen.
aight is cool a sahbiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als ik in NL ben gaan we een glaasje wijn doen ook al zijn we het niet eens over veel dingen.
OK, laat ik het anders stellen als je dat beter wil begrijpen. Je heb schulden / wilt een huis kopen... Whatever. Daar heb je geld voor nodig. Dus ga je lenen bij de bank / ouders wat dan ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:55 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik kan geen piano spelen![]()
Een stomme move met je auto maken doe je niet om iemand expres van het leven te beroven, of je wil me nu zeggen dat die overvallers per ongeluk een overval aan het plegen waren
Is Amerika nog steeds het wilde westen dan? Stand-your-ground law? Ooit van gehoord?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, daar was er immers geen rechtstaat een nam iedereen het heft in eigen handen.Waar jij tot opriep. Of niet dan?Dringt het nu tot je door? GVD...
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:58 schreef budvar het volgende:
[..]
Is Amerika nog steeds het wilde westen dan? Stand-your-ground law? Ooit van gehoord?
Ik heb het in de gaten ja, misschien zitten ze zelf ook in dat vakgebied of iemand in hun familie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
volgens sommigen hier zouden bijstandsgerechtigden een wapenvergunning moeten krijgen, omdat de bijstand te laag is om van te kunnen leven.
Is er in Nederland een Stand-your-ground law? Nee, dacht het alquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:58 schreef budvar het volgende:
[..]
Is Amerika nog steeds het wilde westen dan? Stand-your-ground law? Ooit van gehoord?
Zou wel moeten, blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Is er in Nederland een Stand-your-ground law? Nee, dacht het al
Jij bent echt niet zo snugger he.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen richt een politieke partij op
In Amerika zijn inderdaad ook veeeeeel minder overvallen. En natuurlijk is er geen wapenwedloop tussen verdediger / aanvallerquote:
Ja maar dat staat toch niet gelijk aan het traumatiseren van iemand of wel soms?, of wil jij mij zeggen dat al die mensen die in de bijstand zitten jou een trauma hebben bezorgdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
OK, laat ik het anders stellen als je dat beter wil begrijpen. Je heb schulden / wilt een huis kopen... Whatever. Daar heb je geld voor nodig. Dus ga je lenen bij de bank / ouders wat dan ook.
Dan verlies je na 2 jaar je baan. Je doet je best je hoofd boven water te houden maar het lukt niet. Met de laatste centen die je hebt wordt je ZZP'er om zo te proberen er bovenop te komen. Ondertussen is je initiele lening van 100.000eur opgelopen naar 200.000eur en ga je als ZZP'er ook failliet.
Dat zijn dus domme keuze's die je hebt gemaakt waarmee je inderdaad uiteindelijk ook de samenleving mee opzadelt
wat een zemmel ben je tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
Zoete wijn en bier. Wat een paupertopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |