Hoezo dat?.. ik hoop dat zij nooit vervolgd wordt..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Ik hoop dat die vrouw vervolgd wordt voor moord en niet voor doodslag.
Ja, want er is nog nooit een overval gepleegd van iemand onder de 21quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
De toekomstige criminelen zullen vast crimineeltjes van 6 jaar oud zijn
Omdat ze een pistool in huis gehaald heeft met de intentie deze te gebruiken en dit ook gedaan heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hoezo dat?.. ik hoop dat zij nooit vervolgd wordt..
Met de volgende paar generaties Marokkanen weetje het niet hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
De toekomstige criminelen zullen vast crimineeltjes van 6 jaar oud zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou!
Ze krijgt ieder geval een gevangenisstraf en een strafbladquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Ik hoop dat die vrouw vervolgd wordt voor moord en niet voor doodslag.
Tjah, ik vind dat de rechten van een crimineel vervallen als ze dergelijke dingen doen.. hun kunnen iemand van het leven beroven, met geld er van door komen maar als jij je spullen en je zelf verdedigt zit jij fout?...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat ze een pistool in huis gehaald heeft met de intentie deze te gebruiken en dit ook gedaan heeft.
Jawel, maar vaak wordt het dan doodslag omdat ze op dat moment geen tijd had om zich te bedenken terwijl ik vind dat je bedenktijd ingaat op het moment dat je een pistool in huis haalt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:47 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ze krijg ieder geval een gevangenisstraf en een strafblad
Beter dan wanneer de overvallers hadden gewonnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Lekker feest vieren omdat twee overvallers zijn gedood.
Volgens mij kent deze zaak alleen maar verliezers, de overvallers, de man en zijn vrouw. Voor hen is een overval en mensen doodschieten ook een traumatische ervaring.
Uit dat artikel blijkt niet dat die overvallers iemand hebben vermoord.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Tjah, ik vind dat de rechten van een crimineel vervallen als ze dergelijke dingen doen.. hun kunnen iemand van het leven beroven, met geld er van door komen maar als jij je spullen en je zelf verdedigt zit jij fout?...
Het is al meerdere malen voorgekomen dat ondernemers thuis bezoek krijgen van overvallers. Het is heel goed te begrijpen dat je de beveiliging niet alleen op de zaak hebt, maar ook thuis.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar vaak wordt het dan doodslag omdat ze op dat moment geen tijd had om zich te bedenken terwijl ik vind dat je bedenktijd ingaat op het moment dat je een pistool in huis haalt.
aan de andere kant is het hun een keer eerder overkomen dus is het begrijpelijk dat ze zoiets gedaan heeft. Dat maakt het niet goed maar het is goed te begrijpen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar vaak wordt het dan doodslag omdat ze op dat moment geen tijd had om zich te bedenken terwijl ik vind dat je bedenktijd ingaat op het moment dat je een pistool in huis haalt.
Hoe weet je nou dat ze een pistool hadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat ze een pistool in huis gehaald heeft met de intentie deze te gebruiken en dit ook gedaan heeft.
Nee dat klopt, maar in zo een situatie weet jij niet wat de overvaller gaat doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uit dat artikel blijkt niet dat die overvallers iemand hebben vermoord.
Ik vind het niet begrijpelijk. Beroofd worden is een traumatische happening maar rechtvaardigt in mijn ogen niet het doden van mensen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
aan de andere kant is het hun een keer eerder overkomen dus is het begrijpelijk dat ze zoiets gedaan heeft. Dat maakt het niet goed maar het is goed te begrijpen.
Dat is inderdaad een aannamen van mijn kant.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze een pistool had
Waarom zou je de gok nemen om zelf overhoop te worden geknald?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het niet begrijpelijk. Beroofd worden is een traumatische happening maar rechtvaardigt in mijn ogen niet het doden van mensen.
Omdat ik niet een ander mens van zijn of haar leven wil beroven, zeker niet om wat domme spullen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom zou je de gok nemen om zelf overhoop te worden geknald?
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
de politie bellen en misschien die gozers er van door laten gaan met de buit?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |