Natuurlijk niet, dan verlies je je zoon. Dan ligt het anders. Maar ik zou het wel begrijpen van die vrouw.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En het dan allemaal nog steeds zo geweldig vinden?
Aangifte doen.. ja soms worden ze gepakt..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aangifte doen. En kom nu niet aan met ze vinden ze toch nooit, bij de vorige grote overval zaak werden de verdachten zelfs in Georgiė opgepakt.
Als die overvallers zo schietgraag waren waarom zijn ze dan dood en heeft mevrouw haar eigen man in de hand geschoten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
En wat als ze besloot om het niet te doen en haar man werd doodgeschoten? Dan zou ze helemaal niet meer slapen.
Nee, gewoon mooi opgelost zo. 2 criminelen minder en de juwelier heeft zn spullen nog.
Eh? Ik ga niet discussiėren met dronken mensen. Sorry.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zouden die jongens vervolgd zijn om moord. Zie je de gelijkenissen?
Zou jij de gok nemen dan? Ik niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als die overvallers zo schietgraag waren waarom zijn ze dan dood en heeft mevrouw haar eigen man in de hand geschoten?
Wat zou je begrijpen? Dat ze uit "zelfverdediging" niet 1 maar gvd 2 gewoon doodschiet? Laat me niet lachen. Je zou furieus zijn als ouderquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan verlies je je zoon. Dan ligt het anders. Maar ik zou het wel begrijpen van die vrouw.
Er zijn nog NOOIT overvallers vervolgd voor moord door D66-rechters. Zelfs niet voor doodslag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zouden die jongens vervolgd zijn om moord. Zie je de gelijkenissen?
Welke gok? Ze moet sowieso al paar minuten onderweg zijn geweest en in die tijd is er niet geschoten dus welke gok heb je het over?quote:
boehoehoe, twee "mensen" dood. Ze wilden alleen maar wat stelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
Twee mensen dood maken voor wat geld
Als het zelfverdediging was oke maar dit is gewoon moord.
Dus het feit dat dit het kind van iemand anders is maakt het goed dat ze iemand maar mogen beroven?..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Mensen hier die helemaal doorslaan en de actie van deze vrouw toejuichen!!!
Het is gewoon moord. Mevrouw is doelbewust vanuit huis met wapen in haar auto gestapt en vervolgens de overvallens neergeknald. Ze zat dus zelf niet in een bedreigende situatie. De overvallers hebben (dat blijkt teminste nergens uit) niet geschoten.
En mevrouw had er niet genoeg aan om ze in de benen te schieten. Nee, en dan zelfs nog beide dodelijk raken!
Ik weet dat het niet de eerste keer is dat ze overvallen zijn. En ik snap dat je op dat soort momenten ongelofelijk woest kan worden maar dit is simpelweg buiten alle proportie.
Gepast tegengeweld hoor je mij niet over klagen...
En dan hier die haatdragende reactiesOm te janken om dit te zien! Gatverdamme! Het zou je eigen kind maar wezen die daar neergeknald is. Eens kijken of je dan ook zo een grote mond hebt
En geen slap gezever van mijn kind doet zoiets niet...
Maar volgens mij is de meerderheid hier 20 jaar die net een beetje op begint te drogen achter de oortjes.
Verder ben je als juwelier voor zaken als dit verzekerd
Ze worden vaak genoeg gepakt. Ik heb geen statistieken bij de hand maar ik geloof nooit dat het aantal onopgeloste overvallen op juweliers enorm groot is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Aangifte doen.. ja soms worden ze gepakt..
Jawel, maar dat is niet relevant. Doel heiligt de middelen niet.quote:Ben jij niet blij dat twee personen die een criminele gedachtengang nooit meer iemand lastig kunnen vallen?.
Dit kun je ook zeggen over die juwelier, de familie en vrienden van die overvaller zullen het leven momenteel vrij zuur vinden.quote:Het leven is niet alleen mooi en leuk voor iedereen, je hebt helaas idioten zoals die criminelen die het leven van andere mensen goed zuur maken.
Dit is in geen geval goed voor de samenleving. Een deel van de samenleving is namelijk een geliefde kwijt geraakt.quote:Okay dit is misschien een beetje een fucked up vergelijking maar zo zie ik het. In onze maatschappij heb je veel honden, af en toe heb je een hond erbij zitten die gevaarlijk is voor de andere mensen en dieren, tjah die hond wilt of kan niet goed getrained worden dus de enige oplossing is om zo een hond dood te maken.
Nu wil ik dus niet zeggen dat ze langs elke crimineel hun huis moeten gaan en die executeren, maar dat als het nou het geval is dat er zoiets gebeurd, het toch eigenlijk wel beter is voor de samenleving.. ook al is het zielig voor de nabestaanden van die persoon.
Als ze gewoon een baan hadden gehad, hadden ze nu nog geleefd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef Yalesa het volgende:
Twee mannen die pijnlijke schoten in hun lichamen kregen en daaraan zijn overleden. Gelukkig ziet FOK! hier nog het feestelijke van in.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Lekker feest vieren omdat twee overvallers zijn gedood.
Volgens mij kent deze zaak alleen maar verliezers, de overvallers, de man en zijn vrouw. Voor hen is een overval en mensen doodschieten ook een traumatische ervaring.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
boehoehoe, twee "mensen" dood. Ze wilden alleen maar wat stelen.
Ik vind dat je je erg arrogant opstelt. Ik ga serieus in op je en jij doet mij af als dronken. Zeker voor een mod vind ik dit betreurenswaardig gedrag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Eh? Ik ga niet discussiėren met dronken mensen. Sorry.
Ze wilden alleen maar wat stelen ja, van een fucking bedrijf nou boehoehoequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
boehoehoe, twee "mensen" dood. Ze wilden alleen maar wat stelen.
Er zijn ook geen D66-rechters. Zo zijn er ook nooit overvallers vervolgd door Philips-rechters over belastingdienst-rechters.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er zijn nog NOOIT overvallers vervolgd voor moord door D66-rechters. Zelfs niet voor doodslag.
Natuurlijk is dit geen moord. Hooguit doodslag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
Twee mensen dood maken voor wat geld
Als het zelfverdediging was oke maar dit is gewoon moord.
Ik geef het voorbeeld van een kind van iemand zodat je jezelf misschien eens ook in hun schoenen kan verplaatsen. Maar schijnbaar heb je dat inlevingsvermogen niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus het feit dat dit het kind van iemand anders is maakt het goed dat ze iemand maar mogen beroven?..
Hoezo is iemand pas 20 jaar die net een beetje begint op te drogen als die persoon niet dezelfde mening als jouw heeft?.
Ik vind het lullig voor de familie van die criminelen, maar hun wisten heel goed waar ze mee bezig waren!, het is een risico van het vak en die familie moet maar accepteren dat de verkeerde keuzes van die personen er toe heeft geleid dat ze zijn doodgeschoten.
Als iemand mij van mij spullen wilt beroven en ik betrap diegene en ik weet hem te overmeesteren kan hij er zeker van zijn dat hij zwaar mishandeld wordt voordat de politie er is..
Er bestaan ook wapens zonder trekker ...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Keukendrol het volgende:
Waren de overvallers gewapend? Dat vind ik wel een belangrijke factor in deze zaak namelijk.
En daarom moeten we maar de slingers uit de kast halen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ze gewoon een baan hadden gehad, hadden ze nu nog geleefd.
http://www.refdag.nl/nieu(...)aart_zorgen_1_512205quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn ook geen D66-rechters. Zo zijn er ook nooit overvallers vervolgd door Philips-rechters over belastingdienst-rechters.
Al waren ze gewapend. Die beste mevrouw heeft eerst vanuit huis naar de zaak gereden dus eerst auto starten. Gas geven e.d. en vervolgens nog een wapen nemen. Dan ben je wel een paar minuten bezig en in die tijd is er iig niet op de beste man of vrouw geschoten...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Keukendrol het volgende:
Waren de overvallers gewapend? Dat vind ik wel een belangrijke factor in deze zaak namelijk.
Omdat ik geen huillie doe betekent dat niet dat ik slingers ophang, begrijpend lezen is een vak.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En daarom moeten we maar de slingers uit de kast halen?
Ik zie niet in wat politieke voorkeur te maken heeft met de in Nederland onafhankelijke rechtspraak.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/nieu(...)aart_zorgen_1_512205
Ik had de gok al niet genomen om een wapen te hebben. Omdat ik 100% zeker weet dat ik niet schiet. Dus breng ik mijzelf alleen maar meer in gevaar door een wapen te hebben.quote:
Jij ontkent het bestaan van D66-rechters, ik bezorg jou de bron waarin het bestaan van D66-rechters staat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat politieke voorkeur te maken heeft met de in Nederland onafhankelijke rechtspraak.
Nee, maar de reactie "als ze gewoon een baan hadden gehad, hadden ze nog geleefd" spreekt wel voor zich.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Omdat ik geen huillie doe betekent dat niet dat ik slingers ophang, begrijpend lezen is een vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |