abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:55:42 #51
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138276509
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef eend112 het volgende:
Terechte zelfverdediging
Anti-Turkije
pi_138276522
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ja.
de politie was druk met een snelheidscontrole
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138276535
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik vind het niet begrijpelijk. Beroofd worden is een traumatische happening maar rechtvaardigt in mijn ogen niet het doden van mensen.
Welke oplossing bied jij dan?, het is immers ook niet rechtvaardig om iemand van zijn geld te beroven waar die hard voor heeft gewerkt.

Het leven van een crimineel is in mijn ogen niks waard, het moment wanneer iemand jouw spullen gaat stelen is het moment waarop zijn rechten als burger komen te vervallen.

Als ze hem zouden kunnen pakken zonder dood te maken zou ik het ook goed vinden hoor, maar zou er niet raar van opkijken als hij daarvoor nog even goed mishandeld wordt zodat hij weet dat hij dat niet moet flikken.
Waz met jou!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:56:46 #54
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_138276565
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Omdat ik niet een ander mens van zijn of haar leven wil beroven, zeker niet om wat domme spullen.
Ik ga hier niet eens inhoudelijk op reageren :') _________
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_138276580
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Welke oplossing bied jij dan?, het is immers ook niet rechtvaardig om iemand van zijn geld te beroven waar die hard voor heeft gewerkt.

Het leven van een crimineel is in mijn ogen niks waard, het moment wanneer iemand jouw spullen gaat stelen is het moment waarop zijn rechten als burger komen te vervallen.

Als ze hem zouden kunnen pakken zonder dood te maken zou ik het ook goed vinden hoor, maar zou er niet raar van opkijken als hij daarvoor nog even goed mishandeld wordt zodat hij weet dat hij dat niet moet flikken.
dit dus
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:57:56 #56
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138276627
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Lekker feest vieren omdat twee overvallers zijn gedood.

Volgens mij kent deze zaak alleen maar verliezers, de overvallers, de man en zijn vrouw. Voor hen is een overval en mensen doodschieten ook een traumatische ervaring.
Dit dus.
Hallon!
pi_138276631
Zou die vrouw minder minder minder hebben geroepen vlak voor het doodschieten van de 2 overvallers?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_138276639
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Aangifte doen. En kom nu niet aan met ze vinden ze toch nooit, bij de vorige grote overval zaak werden de verdachten zelfs in Georgië opgepakt.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138276648
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens inhoudelijk op reageren :') _________
Waarom niet?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:58:55 #60
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_138276688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Waarom niet?
Waarom wel? Je zit ook maar wat te trollen _O-

Enfin, weer 2 overvallers minder minder minder.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_138276695
quote:

[..]

Waarom niet?
Iets met troll.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_138276711
quote:

[..]

Aangifte doen. En kom nu niet aan met ze vinden ze toch nooit, bij de vorige grote overval zaak werden de verdachten zelfs in Georgië opgepakt.
Komt de politie nu weer met een formulier om aangifte te doen tegen de juwelier?
pi_138276722
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De enige intelligente reactie tot nu toe.
Indd.
pi_138276735
Mensen hier die helemaal doorslaan en de actie van deze vrouw toejuichen!!! :')

Het is gewoon moord. Mevrouw is doelbewust vanuit huis met wapen in haar auto gestapt en vervolgens de overvallens neergeknald. Ze zat dus zelf niet in een bedreigende situatie. De overvallers hebben (dat blijkt teminste nergens uit) niet geschoten.

En mevrouw had er niet genoeg aan om ze in de benen te schieten. Nee, en dan zelfs nog beide dodelijk raken!

Ik weet dat het niet de eerste keer is dat ze overvallen zijn. En ik snap dat je op dat soort momenten ongelofelijk woest kan worden maar dit is simpelweg buiten alle proportie.

Gepast tegengeweld hoor je mij niet over klagen...

En dan hier die haatdragende reacties :') Om te janken om dit te zien! Gatverdamme! Het zou je eigen kind maar wezen die daar neergeknald is. Eens kijken of je dan ook zo een grote mond hebt :') En geen slap gezever van mijn kind doet zoiets niet...

Maar volgens mij is de meerderheid hier 20 jaar die net een beetje op begint te drogen achter de oortjes.

Verder ben je als juwelier voor zaken als dit verzekerd
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:00:37 #65
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_138276777
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Mensen hier die helemaal doorslaan en de actie van deze vrouw toejuichen!!! :')

Het is gewoon moord. Mevrouw is doelbewust vanuit huis met wapen in haar auto gestapt en vervolgens de overvallens neergeknald. Ze zat dus zelf niet in een bedreigende situatie. De overvallers hebben (dat blijkt teminste nergens uit) niet geschoten.

En mevrouw had er niet genoeg aan om ze in de benen te schieten. Nee, en dan zelfs nog beide dodelijk raken!

Ik weet dat het niet de eerste keer is dat ze overvallen zijn. En ik snap dat je op dat soort momenten ongelofelijk woest kan worden maar dit is simpelweg buiten alle proportie.

Gepast tegengeweld hoor je mij niet over klagen...

En dan hier die haatdragende reacties :') Om te janken om dit te zien! Gatverdamme! Het zou je eigen kind maar wezen die daar neergeknald is. Eens kijken of je dan ook zo een grote mond hebt :') En geen slap gezever van mijn kind doet zoiets niet...

Maar volgens mij is de meerderheid hier 20 jaar die net een beetje op begint te drogen achter de oortjes.
Als dat mijn eigen kind was zou ik maar 1 ding doen. En dat is mij KAPOT schamen.
pi_138276778
quote:

[..]

Bij die zaak werd de juwelier doodgeschoten en de daders hebben hun straf inmiddels al uitgezeten.
pi_138276788
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef Fopje het volgende:

[..]

Waarom wel? Je zit ook maar wat te trollen _O-

Enfin, weer 2 overvallers minder minder minder.
Ik zit zeker niet te trollen. Ik zou zelf nooit iemand dood maken om wat spullen. En zeker niet de voorwaarden zo stellen dat ik vanuit paniek de beschikking heb op een moordwapen. Ik snap de reactie van die vrouw, ik snap niet dat ze een pistool in huis haalt.

Denk je dat die vrouw nu nog goed kan slapen? Ze heeft d'r eigen leven zo stuk gemaakt.
pi_138276805
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Fopje het volgende:

[..]

Als dat mijn eigen kind was zou ik maar 1 ding doen. En dat is mij KAPOT schamen.
En het dan allemaal nog steeds zo geweldig vinden? :')
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:02:22 #69
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_138276875
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik zit zeker niet te trollen. Ik zou zelf nooit iemand dood maken om wat spullen. En zeker niet de voorwaarden zo stellen dat ik vanuit paniek de beschikking heb op een moordwapen. Ik snap de reactie van die vrouw, ik snap niet dat ze een pistool in huis haalt.

Denk je dat die vrouw nu nog goed kan slapen? Ze heeft d'r eigen leven zo stuk gemaakt.
En wat als ze besloot om het niet te doen en haar man werd doodgeschoten? Dan zou ze helemaal niet meer slapen.

Nee, gewoon mooi opgelost zo. 2 criminelen minder en de juwelier heeft zn spullen nog.
pi_138276910
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Fopje het volgende:

[..]

En wat als ze besloot om het niet te doen en haar man werd doodgeschoten? Dan zou ze helemaal niet meer slapen.

Nee, gewoon mooi opgelost zo. 2 criminelen minder en de juwelier heeft zn spullen nog.
Dan zouden die jongens vervolgd zijn om moord. Zie je de gelijkenissen?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:03:09 #71
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_138276915
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

En het dan allemaal nog steeds zo geweldig vinden? :')
Natuurlijk niet, dan verlies je je zoon. Dan ligt het anders. Maar ik zou het wel begrijpen van die vrouw.
pi_138276920
quote:

[..]

Aangifte doen.. ja soms worden ze gepakt..

Ben jij niet blij dat twee personen die een criminele gedachtengang nooit meer iemand lastig kunnen vallen?.

Het leven is niet alleen mooi en leuk voor iedereen, je hebt helaas idioten zoals die criminelen die het leven van andere mensen goed zuur maken.

Okay dit is misschien een beetje een fucked up vergelijking maar zo zie ik het. In onze maatschappij heb je veel honden, af en toe heb je een hond erbij zitten die gevaarlijk is voor de andere mensen en dieren, tjah die hond wilt of kan niet goed getrained worden dus de enige oplossing is om zo een hond dood te maken.

Nu wil ik dus niet zeggen dat ze langs elke crimineel hun huis moeten gaan en die executeren, maar dat als het nou het geval is dat er zoiets gebeurd, het toch eigenlijk wel beter is voor de samenleving.. ook al is het zielig voor de nabestaanden van die persoon.
Waz met jou!
pi_138276941
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Fopje het volgende:

[..]

Als die overvallers zo schietgraag waren waarom zijn ze dan dood en heeft mevrouw haar eigen man in de hand geschoten? :')
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:03:58 #74
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_138276959
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Dan zouden die jongens vervolgd zijn om moord. Zie je de gelijkenissen?
Eh? Ik ga niet discussiëren met dronken mensen. Sorry.
pi_138276971
Twee mensen dood maken voor wat geld :')
Als het zelfverdediging was oke maar dit is gewoon moord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')