de politie was druk met een snelheidscontrolequote:
Welke oplossing bied jij dan?, het is immers ook niet rechtvaardig om iemand van zijn geld te beroven waar die hard voor heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het niet begrijpelijk. Beroofd worden is een traumatische happening maar rechtvaardigt in mijn ogen niet het doden van mensen.
Ik ga hier niet eens inhoudelijk op reagerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat ik niet een ander mens van zijn of haar leven wil beroven, zeker niet om wat domme spullen.
dit dusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Welke oplossing bied jij dan?, het is immers ook niet rechtvaardig om iemand van zijn geld te beroven waar die hard voor heeft gewerkt.
Het leven van een crimineel is in mijn ogen niks waard, het moment wanneer iemand jouw spullen gaat stelen is het moment waarop zijn rechten als burger komen te vervallen.
Als ze hem zouden kunnen pakken zonder dood te maken zou ik het ook goed vinden hoor, maar zou er niet raar van opkijken als hij daarvoor nog even goed mishandeld wordt zodat hij weet dat hij dat niet moet flikken.
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Lekker feest vieren omdat twee overvallers zijn gedood.
Volgens mij kent deze zaak alleen maar verliezers, de overvallers, de man en zijn vrouw. Voor hen is een overval en mensen doodschieten ook een traumatische ervaring.
Aangifte doen. En kom nu niet aan met ze vinden ze toch nooit, bij de vorige grote overval zaak werden de verdachten zelfs in Georgië opgepakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Welke oplossing bied jij dan?, het is immers ook niet rechtvaardig om iemand van zijn geld te beroven waar die hard voor heeft gewerkt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens inhoudelijk op reageren_________
Waarom wel? Je zit ook maar wat te trollenquote:
Iets met troll.quote:
Komt de politie nu weer met een formulier om aangifte te doen tegen de juwelier?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aangifte doen. En kom nu niet aan met ze vinden ze toch nooit, bij de vorige grote overval zaak werden de verdachten zelfs in Georgië opgepakt.
Indd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De enige intelligente reactie tot nu toe.
Als dat mijn eigen kind was zou ik maar 1 ding doen. En dat is mij KAPOT schamen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Mensen hier die helemaal doorslaan en de actie van deze vrouw toejuichen!!!
Het is gewoon moord. Mevrouw is doelbewust vanuit huis met wapen in haar auto gestapt en vervolgens de overvallens neergeknald. Ze zat dus zelf niet in een bedreigende situatie. De overvallers hebben (dat blijkt teminste nergens uit) niet geschoten.
En mevrouw had er niet genoeg aan om ze in de benen te schieten. Nee, en dan zelfs nog beide dodelijk raken!
Ik weet dat het niet de eerste keer is dat ze overvallen zijn. En ik snap dat je op dat soort momenten ongelofelijk woest kan worden maar dit is simpelweg buiten alle proportie.
Gepast tegengeweld hoor je mij niet over klagen...
En dan hier die haatdragende reactiesOm te janken om dit te zien! Gatverdamme! Het zou je eigen kind maar wezen die daar neergeknald is. Eens kijken of je dan ook zo een grote mond hebt
En geen slap gezever van mijn kind doet zoiets niet...
Maar volgens mij is de meerderheid hier 20 jaar die net een beetje op begint te drogen achter de oortjes.
Bij die zaak werd de juwelier doodgeschoten en de daders hebben hun straf inmiddels al uitgezeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aangifte doen. En kom nu niet aan met ze vinden ze toch nooit, bij de vorige grote overval zaak werden de verdachten zelfs in Georgië opgepakt.
Ik zit zeker niet te trollen. Ik zou zelf nooit iemand dood maken om wat spullen. En zeker niet de voorwaarden zo stellen dat ik vanuit paniek de beschikking heb op een moordwapen. Ik snap de reactie van die vrouw, ik snap niet dat ze een pistool in huis haalt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom wel? Je zit ook maar wat te trollen
Enfin, weer 2 overvallers minder minder minder.
En het dan allemaal nog steeds zo geweldig vinden?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als dat mijn eigen kind was zou ik maar 1 ding doen. En dat is mij KAPOT schamen.
En wat als ze besloot om het niet te doen en haar man werd doodgeschoten? Dan zou ze helemaal niet meer slapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit zeker niet te trollen. Ik zou zelf nooit iemand dood maken om wat spullen. En zeker niet de voorwaarden zo stellen dat ik vanuit paniek de beschikking heb op een moordwapen. Ik snap de reactie van die vrouw, ik snap niet dat ze een pistool in huis haalt.
Denk je dat die vrouw nu nog goed kan slapen? Ze heeft d'r eigen leven zo stuk gemaakt.
Dan zouden die jongens vervolgd zijn om moord. Zie je de gelijkenissen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
En wat als ze besloot om het niet te doen en haar man werd doodgeschoten? Dan zou ze helemaal niet meer slapen.
Nee, gewoon mooi opgelost zo. 2 criminelen minder en de juwelier heeft zn spullen nog.
Natuurlijk niet, dan verlies je je zoon. Dan ligt het anders. Maar ik zou het wel begrijpen van die vrouw.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En het dan allemaal nog steeds zo geweldig vinden?
Aangifte doen.. ja soms worden ze gepakt..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als die overvallers zo schietgraag waren waarom zijn ze dan dood en heeft mevrouw haar eigen man in de hand geschoten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
En wat als ze besloot om het niet te doen en haar man werd doodgeschoten? Dan zou ze helemaal niet meer slapen.
Nee, gewoon mooi opgelost zo. 2 criminelen minder en de juwelier heeft zn spullen nog.
Eh? Ik ga niet discussiëren met dronken mensen. Sorry.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zouden die jongens vervolgd zijn om moord. Zie je de gelijkenissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |