abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138277574
quote:
Ik zie niet in wat politieke voorkeur te maken heeft met de in Nederland onafhankelijke rechtspraak.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138277576
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef Fopje het volgende:

[..]

Zou jij de gok nemen dan? Ik niet.
Ik had de gok al niet genomen om een wapen te hebben. Omdat ik 100% zeker weet dat ik niet schiet. Dus breng ik mijzelf alleen maar meer in gevaar door een wapen te hebben.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:15:39 #103
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_138277586
Fopje :D
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:16:31 #104
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138277636
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat politieke voorkeur te maken heeft met de in Nederland onafhankelijke rechtspraak.
Jij ontkent het bestaan van D66-rechters, ik bezorg jou de bron waarin het bestaan van D66-rechters staat.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138277645
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Omdat ik geen huillie doe betekent dat niet dat ik slingers ophang, begrijpend lezen is een vak.
Nee, maar de reactie "als ze gewoon een baan hadden gehad, hadden ze nog geleefd" spreekt wel voor zich.
pi_138277671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ze worden vaak genoeg gepakt. Ik heb geen statistieken bij de hand maar ik geloof nooit dat het aantal onopgeloste overvallen op juweliers enorm groot is.

[..]

Jawel, maar dat is niet relevant. Doel heiligt de middelen niet.

[..]

Dit kun je ook zeggen over die juwelier, de familie en vrienden van die overvaller zullen het leven momenteel vrij zuur vinden.

[..]

Dit is in geen geval goed voor de samenleving. Een deel van de samenleving is namelijk een geliefde kwijt geraakt.

Een zaak als deze kent geen winnaars, enkel verliezers. Het doodschieten van mensen lost hierin niks op.
Nu vind ik het grappig dat jij zegt "Dit kun je ook zeggen over die juwelier, de familie en vrienden van die overvaller zullen het leven momenteel vrij zuur vinden." kijk en hier ligt het probleem dus.

Hadden die gasten nooit besloten om een juwelierszaak te beroven, dan konden ze nu nog rustig sigaretten en euroshopper bier op een bankje zuipen terwijl ze naar mooie dames zaten te kijken.. helaas waren ze niet slim genoeg en hebben ze gekregen wat hun verdienden.
Waz met jou!
pi_138277673
Ik snap het wel. Als ik een juwelierszaak zou hebben zou ik op een gegeven moment ook klaar zijn met overvallers... En een vuurwapen in huis halen. Dat mevrouw in dit geval het wapen ten hand genomen heeft en de overvallers dood heeft geschoten is natuurlijk erg spijtig, maar ik zou hooguit spreken van doodslag of zelfverdediging met dood tot gevolg. Want ergens is het natuurlijk een begrijpelijke reactie.

Ik moet eerlijk zijn dat als het bezit op vuurwapens in Nederland niet zo aan banden gelegd was, dat ik altijd een wapen bij me zou dragen. Er lopen genoeg gekken rond en jezelf kunnen verdedigen is dan niet altijd overbodig.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:17:43 #108
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138277703
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Nee, maar de reactie "als ze gewoon een baan hadden gehad, hadden ze nog geleefd" spreekt wel voor zich.
Jij geeft de juwelier dus de schuld van de overval.
pi_138277717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Jij ontkent het bestaan van D66-rechters, ik bezorg jou de bron waarin het bestaan van D66-rechters staat.
Heb je ook statistiek over de hoeveelheid linkshandige rechters? Of kleurenblinden? In het geval van procedure fouten wordt een rechtbank onontvankelijk verklaard.
pi_138277722
quote:

[..]

Als jij denkt dat een rechter zijn politieke voorkeur meer laat wegen in de rechtspraak ben je echt niet 100% :')
pi_138277802
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik snap het wel. Als ik een juwelierszaak zou hebben zou ik op een gegeven moment ook klaar zijn met overvallers... En een vuurwapen in huis halen. Dat mevrouw in dit geval het wapen ten hand genomen heeft en de overvallers dood heeft geschoten is natuurlijk erg spijtig, maar ik zou hooguit spreken van doodslag of zelfverdediging met dood tot gevolg. Want ergens is het natuurlijk een begrijpelijke reactie.

Ik moet eerlijk zijn dat als het bezit op vuurwapens in Nederland niet zo aan banden gelegd was, dat ik altijd een wapen bij me zou dragen. Er lopen genoeg gekken rond en jezelf kunnen verdedigen is dan niet altijd overbodig.
Dat idee werkt inderdaad perfect in Amerika! ^O^
pi_138277808
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nu vind ik het grappig dat jij zegt "Dit kun je ook zeggen over die juwelier, de familie en vrienden van die overvaller zullen het leven momenteel vrij zuur vinden." kijk en hier ligt het probleem dus.

Hadden die gasten nooit besloten om een juwelierszaak te beroven, dan konden ze nu nog rustig sigaretten en euroshopper bier op een bankje zuipen terwijl ze naar mooie dames zaten te kijken.. helaas waren ze niet slim genoeg en hebben ze gekregen wat hun verdienden.
Ik heb het toch niet over die overvallers, ik heb het over de nabestaanden. De nabestaanden hebben weinig invloed gehad op die overval en de dodelijke afloop. Ik keur zowel overvallen als het doden van mensen af.

Vind jij dat je ook iemand dood mag schieten die te hard rijdt? Of iemand die te weinig belasting betaald?
pi_138277816
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Jij geeft de juwelier dus de schuld van de overval.
En nu kan in de "begrijpend lezen is ook een vak"-pijl ook op jou afvuren.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:20:36 #114
395200 deadprez
One more rail
pi_138277849
quote:
Er lopen genoeg gekken rond
Die dan ook heel gemakkelijk aan wapens kunnen komen. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_138277858
quote:

Je zegt zelf dat er hier genoeg gekken rondlopen, gekken die je ook niet graag met vuurwapen ziet. Feit is dat een land met een vuurwapenverbod gewoon veel minder moord- en doodslag heeft.
pi_138277862
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Dat idee werkt inderdaad perfect in Amerika! ^O^
Dat heeft met achterlijke mensen en vuurwapens te maken...

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat er hier genoeg gekken rondlopen, gekken die je ook niet graag met vuurwapen ziet. Feit is dat een land met een vuurwapenverbod gewoon veel minder moord- en doodslag heeft.
Daarom vind ik het ook wel goed zo.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:20:55 #117
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138277873
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Als jij denkt dat een rechter zijn politieke voorkeur meer laat wegen in de rechtspraak ben je echt niet 100% :')
Het gebeurt gewoon. Rechters spreken vaak belachelijk lage straffen uit om zo de regering die belooft heeft de veiligheid aan te pakken met lege handen te laten staan.
pi_138277880
quote:

[..]

Rechters hebben wel een politiek voorkeur, maar een rechter laat zich absoluut niet leiden door de idealen van die partij.
Als je dat denkt begrijp je de toga vakken niet :)
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_138277898
quote:

Ik denk dat het ook afhankelijk is van het land waarin je verblijft... In Nederland zou ik me niet zo heel veilig voelen met bepaalde mensen die een vuurwapen mogen hebben..

In Miami (waar je dus een permit mag hebben om een vuurwapen bij je te hebben), heb ik me dus nog nooit onveilig gevoelt.. en ja ik weet er kan zomaar een gekkie een wapen pakken en me doodknallen maar goed. :')
Waz met jou!
pi_138277931
Maar als ik juwelier was geweest had ik allang een vuurwapen geregeld... :')
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:22:55 #121
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138277985
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook afhankelijk is van het land waarin je verblijft... In Nederland zou ik me niet zo heel veilig voelen met bepaalde mensen die een vuurwapen mogen hebben..

In Miami (waar je dus een permit mag hebben om een vuurwapen bij je te hebben), heb ik me dus nog nooit onveilig gevoelt.. en ja ik weet er kan zomaar een gekkie een wapen pakken en me doodknallen maar goed. :')
In landen met een vuurwapenverbod (zoals NL) worden niet minder gewapende overvallen gepleegd dan in landen zonder vuurwapenverbod.
pi_138277989
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Het gebeurt gewoon. Rechters spreken vaak belachelijk lage straffen uit om zo de regering die belooft heeft de veiligheid aan te pakken met lege handen te laten staan.
De aluminium hoedjes waren in de aanbieding vandaag? *O* Dus de D66 rechters zitten in 1 groot complot om de regering in zijn hemd te laten staan? _O-
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:24:31 #123
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138278064
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

De aluminium hoedjes waren in de aanbieding vandaag? *O* Dus de D66 rechters zitten in 1 groot complot om de regering in zijn hemd te laten staan? _O-
Naar aanleiding van deze belachelijke post van jou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat de overvallers stemden.
pi_138278069
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over die overvallers, ik heb het over de nabestaanden. De nabestaanden hebben weinig invloed gehad op die overval en de dodelijke afloop. Ik keur zowel overvallen als het doden van mensen af.

Vind jij dat je ook iemand dood mag schieten die te hard rijdt? Of iemand die te weinig belasting betaald?
Als diegene iemand wilt aanrijden vind ik het niet gek als je doodgeschoten zou worden, diegene wou immers jou van het leven beroven ;).

Iemand die te weinig belasting betaald doet niemand direct iets aan, het beroven van een winkel daarin tegen, worden sommige winkeliers mishandeld, sommige zelfs doodgeschoten/stoken..

En voordat je zegt okay, het online stelen van iemand zijn geld.. tjah dan vind ik dat als je gepakt wordt het 2/3 dubbele terug moet betalen of iets dergelijks.. extra hard straffen..
Waz met jou!
pi_138278071
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zit D66 sinds kort in de regering dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')