Nee, daarom spreken ze lage straffen uit zodat VVD niet kan zeggen dat er hogere straffen zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit D66 sinds kort in de regering dan?
Wat is er belachelijk aan de post van mij? Dat ik je op je eigen gezwam wijs?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze belachelijke post van jou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat de overvallers stemden.
Dat zeg ik ook niet, maar ik ging meer om het feit dat ik bedoelde dat ik me veiliger voel in Amerika waar wij hier wel vuurwapens mogen hebben, dan dat ik me veilig zou voelen als het in NL ook mocht..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
In landen met een vuurwapenverbod (zoals NL) worden niet minder gewapende overvallen gepleegd dan in landen zonder vuurwapenverbod.
Ik denk niet dat de overvallers uit waren op iemand doodschietenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als diegene iemand wilt aanrijden vind ik het niet gek als je doodgeschoten zou worden, diegene wou immers jou van het leven beroven.
Iemand die te weinig belasting betaald doet iedereen in de samenleving iets aan.quote:Iemand die te weinig belasting betaald doet niemand direct iets aan, het beroven van een winkel daarin tegen, worden sommige winkeliers mishandeld, sommige zelfs doodgeschoten/stoken..
Ik vind van niet. Je stelt iemand schadeloos en de rest van de straf leg je af ten opzichte van de maatschappij.quote:En voordat je zegt okay, het online stelen van iemand zijn geld.. tjah dan vind ik dat als je gepakt wordt het 2/3 dubbele terug moet betalen of iets dergelijks.. extra hard straffen..
Ik vind dit erg ver gezocht om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, daarom spreken ze lage straffen uit zodat VVD niet kan zeggen dat er hogere straffen zijn
Nee, dat jij al vanaf het moment dat de overval in het nieuws was, voornemens was om het voor de overvallers op te nemen, nog voor bekend was dat zij degenen waren die omgekomen waren bij deze overval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan de post van mij? Dat ik je op je eigen gezwam wijs?
Hence mijn aluhoedje opmerkingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit erg ver gezocht om eerlijk te zijn.
Als jij onder bedreiging van een wapen iemand zijn eigendommen afhandig wil maken neem je willens en wetens het risico dat je iemand daarbij doodt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de overvallers uit waren op iemand doodschieten
Oh, nog een glazen bol ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nee, dat jij al vanaf het moment dat de overval in het nieuws was, voornemens was om het voor de overvallers op te nemen, nog voor bekend was dat zij degenen waren die omgekomen waren bij deze overval.
Oh... We hebben untermenschen in de samenleving?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef Hoplahopla het volgende:
Waar gaat dit nou eigenlijk over? Een stel paupers met een criminele leefwijze zijn overhoop geschoten door een vrouw van een juwelier. Dus? Laat die mensen lekker dood zijn. Zand erover en klaar.
Slotje?
Je spreekt jezelf tegen in deze post.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef Catdog het volgende:
Iemand die ik ken heeft ook een overval gepleegd, had hoge schulden bij een of andere drugsdealer en toen hij dat niet kon betalen werd zijn familie bedreigd en heeft hij onder druk die overval gepleegd.
Natuurlijk geen reden om het goed te praten, drugsschulden komen niet uit het niks, maar zo iemand verdient het niet om vermoord te worden door een getraumatiseerd echtpaar met een gun.
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Oh... We hebben untermenschen in de samenleving?Man man man
Ik ben dat niet met je eens. Ik keur het echter niet goed en ben daarom blij met onze rechtsstaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Als jij onder bedreiging van een wapen iemand zijn eigendommen afhandig wil maken neem je willens en wetens het risico dat je iemand daarbij doodt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen in deze post.
Wat ben ik blij dat ik al 11 jaar niet meer in NL woon als dit inderdaad de gedachte is van sommige mensenquote:
Ik ga ook weg hier zodra ik de kans zie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik al 11 jaar niet meer in NL woon als dit inderdaad de gedachte is van sommige mensenDiep diep diep triest
![]()
![]()
je praat het niet goed MAARRRRRRRRR hij was zo zielig want hij had schuldenquote:
Weet je wel hoeveel geld het kost als een agent een overvaller doodschiet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Pieraerts98 het volgende:
Zouden gewoon alle overvallers moet doodschieten, weg met die nietsnutten.
En waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ga ook weg hier zodra ik de kans zie.
Jij kan echt niet lezen he? Of zit je helemaal opgefokt op je stoel te springen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je praat het niet goed MAARRRRRRRRR hij was zo zielig want hij had schulden
hij kont er niks aan doen WANT hij zat in de drugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |