abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138278571
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de overvallers uit waren op iemand doodschieten

[..]

Iemand die te weinig belasting betaald doet iedereen in de samenleving iets aan.

[..]

Ik vind van niet. Je stelt iemand schadeloos en de rest van de straf leg je af ten opzichte van de maatschappij.
Dat weet jij toch niet?.

Het verschil is gewoon duidelijk, jij zou niks doen om je zelf te verdedigen (waarom weet ik niet).

Ik ben vroeger een paar keer bijna beroofd.. op zo een moment denk ik dus na van, kan ik diegene aan? of kan ik vluchten (nu kwam het dus voor dat het altijd 3-4 tegen mij was dus vechten zou zinloos zijn).

Nu is het dus ook een keer voorgekomen dat een vriend van mij werd beroofd van zijn telefoon toen ik aankwam lopen, wij dus achter hem aangerend, hem laten vallen, hem op zijn bek geslagen en getrapt, zijn mobiel kapot gegooid en zijn spullen over de straat gegooid en toen weg gerent.. koekje van eigen deeg zal ik maar zeggen..

Ik heb het gevoel dat die jongen op dat moment heeft geleerd dat als je zoiets flikt je zoiets kan terug verwachten.

Ik bedoel kijk, stel je wordt berooft he.. het slachtoffer heeft er het meeste last van.. opnieuw spullen, belangrijke gegevens die in handen van zo en persoon komen, er kan zo veel gebeuren..

die gasten hebben alleen maar win.. als ze je beroven dan hebben ze wat ze wouden, als ze worden opgepakt staan ze vaak zo weer buiten, als jij hen aanpakt heb jij een probleem.

Crimineel zijn heeft zowat meer pluspunten dan gewoon een goede burger zijn, ik ben van mening dat dat juist niet het geval zou moeten zijn.
Waz met jou!
pi_138278578
ik zit ook helemaal OPGEFOKT in mn stoel een beetje gek te worden(@+*#(!)!!!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:35:25 #153
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138278595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Pieraerts98 het volgende:
Zouden gewoon alle overvallers moet doodschieten, weg met die nietsnutten.
Als op elke overval onvoorwaardelijk een levenslange gevangenisstraf staat is het niet meer nodig om ze dood te schieten.
Nu is het nog zo, dat als je ze niet doodschiet, ze over een maand weer in je zaak staan, ook al zijn ze opgepakt.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138278620
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

je praat het niet goed MAARRRRRRRRR hij was zo zielig want hij had schulden

hij kont er niks aan doen WANT hij zat in de drugs
Inderdaad hij was dom en heeft zichzelf in de problemen gewerkt, natuurlijk verdient hij wel straf enzo maar niet om door een gekkie neergeschoten te worden. Vind het ook geen rare keuze dat hij eerder een overval pleegt dan dat ie zijn familie in gevaar wil brengen.
pi_138278633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat weet jij toch niet?.

Het verschil is gewoon duidelijk, jij zou niks doen om je zelf te verdedigen (waarom weet ik niet).

Ik ben vroeger een paar keer bijna beroofd.. op zo een moment denk ik dus na van, kan ik diegene aan? of kan ik vluchten (nu kwam het dus voor dat het altijd 3-4 tegen mij was dus vechten zou zinloos zijn).

Nu is het dus ook een keer voorgekomen dat een vriend van mij werd beroofd van zijn telefoon toen ik aankwam lopen, wij dus achter hem aangerend, hem laten vallen, hem op zijn bek geslagen en getrapt, zijn mobiel kapot gegooid en zijn spullen over de straat gegooid en toen weg gerent.. koekje van eigen deeg zal ik maar zeggen..

Ik heb het gevoel dat die jongen op dat moment heeft geleerd dat als je zoiets flikt je zoiets kan terug verwachten.

Ik bedoel kijk, stel je wordt berooft he.. het slachtoffer heeft er het meeste last van.. opnieuw spullen, belangrijke gegevens die in handen van zo en persoon komen, er kan zo veel gebeuren..

die gasten hebben alleen maar win.. als ze je beroven dan hebben ze wat ze wouden, als ze worden opgepakt staan ze vaak zo weer buiten, als jij hen aanpakt heb jij een probleem.

Crimineel zijn heeft zowat meer pluspunten dan gewoon een goede burger zijn, ik ben van mening dat dat juist niet het geval zou moeten zijn.
Ik wil ook wouden hebben :(
pi_138278641
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Het gebeurt gewoon. Rechters spreken vaak belachelijk lage straffen uit om zo de regering die belooft heeft de veiligheid aan te pakken met lege handen te laten staan.
BNW is een subforum verder.
pi_138278658
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Maakt me geen flikker uit. Als het maar geen Nederland is.

Ik snap best dat er overal paupers zijn. Het zijn net kakkerlakken... Maar een land met iets meer ruimte zou ik fijn vinden.
Klinkt als een goed uitvoerbaar en uitgedacht plan :')
pi_138278665
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef Catdog het volgende:
Iemand die ik ken heeft ook een overval gepleegd, had hoge schulden bij een of andere drugsdealer en toen hij dat niet kon betalen werd zijn familie bedreigd en heeft hij onder druk die overval gepleegd.

Natuurlijk geen reden om het goed te praten, drugsschulden komen niet uit het niks, maar zo iemand verdient het niet om vermoord te worden door een getraumatiseerd echtpaar met een gun.
Dus omdat hij foute beslissingen in het leven maakt, moet iemand anders daar de consequenties maar van meemaken?, waarom is hij zelf niet naar de politie gegaan?.

Dat echtpaar verdient het niet om lastig gevallen te worden door een knul die domme keuzes heeft gemaakt in zijn leven.
Waz met jou!
pi_138278683
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Als op elke overval onvoorwaardelijk een levenslange gevangenisstraf staat is het niet meer nodig om ze dood te schieten.
Nu is het nog zo, dat als je ze niet doodschiet, ze over een maand weer in je zaak staan, ook al zijn ze opgepakt.
Dit vind ik ook wel zo, er mogen best hogere straffen, de jongen waar ik het over had was binnen 2 jaar weer op vrije voet.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:37:03 #160
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138278691
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dus omdat hij foute beslissingen in het leven maakt, moet iemand anders daar de consequenties maar van meemaken?, waarom is hij zelf niet naar de politie gegaan?.

Dat echtpaar verdient het niet om lastig gevallen te worden door een knul die domme keuzes heeft gemaakt in zijn leven.
dit dus
pi_138278723
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

...

Wat mij betreft diskwalificeert crimineel gedrag je als volwaardig mens. Helaas denken wij in het westen daar niet allemaal gelijk over... In een kamp stoppen is het minste wat je met zulke mensen kunt doen.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:38:13 #162
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138278731
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Catdog het volgende:

[..]

Dit vind ik ook wel zo, er mogen best hogere straffen, de jongen waar ik het over had was binnen 2 jaar weer op vrije voet.
Dan wil ik je toch complimenteren, dat je van een vriend vindt dat hij te laag gestraft is.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:38:35 #163
395200 deadprez
One more rail
pi_138278744
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Maakt me geen flikker uit. Als het maar geen Nederland is.
:')____!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_138278749
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik wil ook wouden hebben :(
Kan je kopen bij de Gamma! :(
Waz met jou!
pi_138278793
quote:

[..]

Dat weet jij toch niet?.

Ik zou mezelf wel degelijk verdedigen. Omdat ik dit weet zal ik er echter voor zorgen dat ik geen pistolen in huis heb. Wel waterpistolen, daar zie ik de grap wel van in op een warme zomerdag.

quote:

Dat denk ik ook. Ik denk tevens dat de overvallers in deze niks geleerd hebben of indien ze dat wel hebben, dit niet meer in de praktijk kunnen brengen. Zelf zou ik in jouw geval weggerend zijn overigens, ik hou niet van geweld en ben er niet goed in.

quote:

Die gasten hebben niet alleen maar win. Ik denk dat deze mensen uit een achter gesteld sociaal-economisch milieu komen en daarom criminaliteit als uitweg zien. Ik vind dit fout en vind ook dat deze jongens bestraft moeten worden.

Crimineel zijn kent geen pluspunten in mijn ogen. Het feit dat ik niet ieder moment van de dag opgepakt kan worden geeft mij in ieder geval een hoop rust.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138278798
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Alsof jij nooit in je leven andere mensen lastig gaat vallen met je domme keuzes :')
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:40:25 #167
425073 Pieraerts98
Dolfje was een jodennaaier ;)
pi_138278816
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel geld het kost als een agent een overvaller doodschiet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel geld het kost als een agent een overvaller doodschiet?
Nope, maar ik zou het met alle plezier willen doen, gratis ;)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:41:14 #168
395200 deadprez
One more rail
pi_138278847
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef Pieraerts98 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dan ben jij minstens even gestoord als die overvallers.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_138278848
quote:

[..]

[..]

[..]

Breng je ook je eigen kogels mee?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_138278849
quote:

[..]

[..]

[..]

Held O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2014 @ 21:41:42 #171
231686 budvar
budvar
pi_138278865
Bazenactie van die vrouw! _O_ _O_
Hopelijk nemen meer juweliers, pomphouders en andere ondernemers voorbeeld aan haar moedige optreden! ^O^
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:42:10 #172
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_138278893
Die vrouw moet natuurlijk vervolgd worden. Onder geen beding mag iemand wegkomen met het doden van een persoon.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_138278914
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef budvar het volgende:
Bazenactie van die vrouw! _O_ _O_
Hopelijk nemen meer juweliers, pomphouders en andere ondernemers voorbeeld aan haar moedige optreden! ^O^
Wilde westen werkte ook geweldig _O_ _O_
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:42:30 #174
425073 Pieraerts98
Dolfje was een jodennaaier ;)
pi_138278920
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Breng je ook je eigen kogels mee?
Een kermisgeweer en loodjes :)
pi_138278969
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Catdog het volgende:

[..]

Inderdaad hij was dom en heeft zichzelf in de problemen gewerkt, natuurlijk verdient hij wel straf enzo maar niet om door een gekkie neergeschoten te worden. Vind het ook geen rare keuze dat hij eerder een overval pleegt dan dat ie zijn familie in gevaar wil brengen.
Dit vind ik een beetje een vreemde redenatie. Omdat hij schulden maakt moet hij daarom andere mensen maar met een trauma laten rondlopen de rest van hun leven.
En dat is goed te praten. Hij maakt stomme fouten. Kan gebeuren maar wees dan een vent en draai zelf voor de gevolgen op en laat niet andere mensen die er niks mee te maken hebben daar last van hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')