Mijn UD mag naar 18 oktoberquote:
Ja hallo egoïstje! Ik heb juist wel zin om overspannen reacties en rellen te lezenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:40 schreef geppie het volgende:
en weinig zin heb in overspannen toestanden
Toch maar wel een +1, al durfde ik het gisteren niet zo goed te zeggenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
weet je, ik vind de opmerkingen over het hoge tempo een beetje jammer eigenlijk. je hoeft toch niet overal op te reageren? van die huge bijleesposts met een reactie op iedereen is misschien heel erg OUD, maar toch niet per sé nodig of beter?
Ik vind t echt zonde als mensen zich laten weerhouden door t idee dat je alles bij moet houden en dat t hier nu gezellig snel gaat dan een obstakel is.
maar goed ik ben SC's gewend...
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja hallo egoïstje! Ik heb juist wel zin om overspannen reacties en rellen te lezen
je moet gewoon tegen je man aan gaan zeiken dat er hier zo gezeken wordt, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
[..]ik vind iedereen hier altijd zo meelevend terwijl ik best vaak denk: wat een gezeik. Sja om dan een knuppel in het hoenderhok te gooien mwah...
Daar ben ik het wel eens mee eens jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
[..]ik vind iedereen hier altijd zo meelevend terwijl ik best vaak denk: wat een gezeik. Sja om dan een knuppel in het hoenderhok te gooien mwah...
Ik wil nu bewijs!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
Dat doe ik idd ook, die snapt soms ook niet waarom ik hier dan persé wil rondhangenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet gewoon tegen je man aan gaan zeiken dat er hier zo gezeken wordt, doe ik ook altijd
ja, het scheelt misschien dat de mijnes ook een FOK-ker isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat doe ik idd ook, die snapt soms ook niet waarom ik hier dan persé wil rondhangen
Gooi jij ook nog eens een beetje olie op het vuurquote:
De mijne ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het scheelt misschien dat de mijnes ook een FOK-ker is
ik ook niet, *kras*, maar wel een baby in mn buik dus dat geeft postrecht weetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh jullie sluiten me nu buiten want ik heb geen FOK!-kerel
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook niet, *kras*, maar wel een baby in mn buik dus dat geeft postrecht weetje.
Schnel, maak een account voor hem aan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh jullie sluiten me nu buiten want ik heb geen FOK!-kerel
jaaaa doen, relluh!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook niet, *kras*, maar wel een baby in mn buik dus dat geeft postrecht weetje.
Whehehe stoer he!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:58 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jij hebt lef! Jij bent bijna weg...
O, maar ik ben me er ook van bewust dat het mijn 'probleem' is hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
weet je, ik vind de opmerkingen over het hoge tempo een beetje jammer eigenlijk. je hoeft toch niet overal op te reageren? van die huge bijleesposts met een reactie op iedereen is misschien heel erg OUD, maar toch niet per sé nodig of beter?
Tip: zet een RSS feed op de posts van Enfermera, dan ben je altijd bij!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:58 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
O, maar ik ben me er ook van bewust dat het mijn 'probleem' is hoor. Ik heb gewoon gemerkt dat ik het lastig vind om af en toe 'hap snap' te reageren. Ik wil dan iedereen de verdiende aandacht geven, maar dat gaat niet, want dat is een dagtaak
.
Jij zat net Ned2 te kijken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet huilen van Wubbo Ockels die vertelt over zijn kanker...
Het was wel te raden wat er in je ge-editte post stond, hoor.quote:[b]Op vrijdag 28 maart 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:[l/b]
[..]
Toch maar wel een +1, al durfde ik het gisteren niet zo goed te zeggen
Vooral dat uitlachgedeelte ja..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:07 schreef Theeleuter het volgende:
Huilen![]()
Het is zo irritant. Je neus gaat er van dichtzitten, rode ogen en een man die je uitlacht![]()
Daar maak ik me geen illusies overquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:07 schreef Cantare het volgende:
[..]
Het was wel te raden wat er in je ge-editte post stond, hoor.
+2quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet gewoon tegen je man aan gaan zeiken dat er hier zo gezeken wordt, doe ik ook altijd
Eerst kijken ze je niet begrijpend aan. En als je dan uiteindelijk de reden kan vertellen, gaan ze lachen.....quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:14 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik had t net over janken he? gisteren ging ik helemaal stuk van de nieuwe zwitsal reclame. die baby, in dat badje, en dan die aaitjes over dat buikje en die wangen, echt, over tien weken ga ik er vast melk van sproeien... zelfde geldt voor J die met de kat knuffelend de kamer binnenkomt![]()
Oh echt? Dat heb ik me totaal niet gerealiseerd. Mijn post was meer geschreven vanuit de gedachte 'boeie als je niet overal op reageert, dat doe ik toch ook niet?' + verklaring van waarom dan niet. Het is totaal niet iets waar ik verder mee zit of een ander op aankijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen illusies over. Maar ik voel me altijd keihard aangesproken als mensen daar over beginnen, omdat ik zelf nogal een kletskous ben, dus zie ik dat als een persoonlijke aanval, en toen besefte ik me dat ik door dat te posten, andere mensen hetzelfde gevoel zou geven, en dat vond ik ook weer een beetje debiel.
Lastige materie hoor, vrouwen en emoties.
En jij durfde maanden terug mij anders ook uit te lachen bij mijn huilverhalen bij Gordon of Oprah!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
mijn tranen kwamen omdat een vrouw bij DWDD een liedje van de Kleine Zeemeermin zong. En toen ging ik mijn man vertellen hoe het sprookje van de kleine zeemeermin ècht afliep voordat Disney het verkrachtte. En toen zat ik ineens te huilen en toen werd ik, inderdaad, hard uitgelachen
+1quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t echt zonde als mensen zich laten weerhouden door t idee dat je alles bij moet houden en dat t hier nu gezellig snel gaat dan een obstakel is.
ja, mijn wereldbeeld verschuift drastischquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En jij durfde maanden terug mij anders ook uit te lachen bij mijn huilverhalen bij Gordon of Oprah!
Hence de "vrouwen + emoties"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:21 schreef Cantare het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik me totaal niet gerealiseerd. Mijn post was meer geschreven vanuit de gedachte 'boeie als je niet overal op reageert, dat doe ik toch ook niet?' + verklaring van waarom dan niet. Het is totaal niet iets waar ik verder mee zit of een ander op aankijk.
Wat leuk! Bij de verloskundige?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:06 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Kloppend hartje gehoord!ik heb nu een glimlach van oor tot oor! Wat is dat bijzonder om te horen. Op de een of andere manier echter dan een plaatje zien!
bij de guilty pleasuresquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:18 schreef BlueEyes het volgende:
DND wat fijn he dat treintje te horen uit je buik!
Sq ik zit nu je huilmoment op tv te bekijken....
Euh, waar was het sipmoment?
jeps, we zijn er net geweest. Was zo fijn. Ben nu 12 weken en drie dagen. En nu we twee goede echo's en nu een kloppend hartje hebben gehoord krijg ik steeds meer vertrouwen. Eindelijkquote:
eigenlijk is dus hans christiaan andersen een dikke basterd! Wie wil nou zo'n zielig einde horen! Hoera voor disney !quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de guilty pleasuresAls ze het liedje van de Kleine Zeemeermin gaat zingen
(maar ik jankte dus voornamelijk omdat ik me ineens bedacht dat het originele sprookje heel desastreus eindigde)
had je de intake? Of hanteert jouw VK een ander schema qua consulten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
jeps, we zijn er net geweest. Was zo fijn. Ben nu 12 weken en drie dagen. En nu we twee goede echo's en nu een kloppend hartje hebben gehoord krijg ik steeds meer vertrouwen. Eindelijk
Disneyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
eigenlijk is dus hans christiaan andersen een dikke basterd! Wie wil nou zo'n zielig einde horen! Hoera voor disney !
intake hebben we al met acht weken gehad. Dus nu hadden we gewone controle.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je de intake? Of hanteert jouw VK een ander schema qua consulten?
Fijn dat het vertrouwen beter wordt!
ah okee. Hier is het namelijk pas met 15-19-23-27-30.... etc. Dus ik heb pas 22 april mijn eerste afspraak.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
intake hebben we al met acht weken gehad. Dus nu hadden we gewone controle.
Bij jou lijkt het ook al wat beter te gaan toch? Zo kom je in je posts in ieder geval wel over.
ik duim voor flawless baren voor je!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Hier is het namelijk pas met 15-19-23-27-30.... etc. Dus ik heb pas 22 april mijn eerste afspraak.
Ja, het gaat echt stukken beter. Ik heb me veel te lang blind gestaard op het niet voelen van allerlei dingen die andere mensen wel voelden. Dat kan ik nu steeds meer los laten. Ik heb misschien wel gewoon een hele makkelijke zwangerschap. Zit gelukkig ook wel in de familie. Klachtloos zwanger en flawless baren
niet jinxen nou hè! Straks jinx je je flawless bevallingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Hier is het namelijk pas met 15-19-23-27-30.... etc. Dus ik heb pas 22 april mijn eerste afspraak.
Ja, het gaat echt stukken beter. Ik heb me veel te lang blind gestaard op het niet voelen van allerlei dingen die andere mensen wel voelden. Dat kan ik nu steeds meer los laten. Ik heb misschien wel gewoon een hele makkelijke zwangerschap. Zit gelukkig ook wel in de familie. Klachtloos zwanger en flawless baren
In dat geval zwel ik drie weken voor het einde op tot een soort onherkenbare vochtblaasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bijna precies de eerste zwangerschap van mijn moeder aan het nadoen ben.
Inclusief de monsterlijke hoofdpijnen (die zelfs erger nog)
Heel erg gekke gewaarwording vind ik dat.
gelukkig geloof ik niet zo in jinxenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
niet jinxen nou hè! Straks jinx je je flawless bevalling
Ooh ik krijg nog een hoge bloeddruk, maagzuur tot een paar weken na de bevalling.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In dat geval zwel ik drie weken voor het einde op tot een soort onherkenbare vochtblaas
Hoe ging de uitdrijving?
Keertje niezen en baby is eruit. Zo gaat het wel vakerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, dan verkies ik liever mijn eigen scenarioquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:40 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh ik krijg nog een hoge bloeddruk, maagzuur tot een paar weken na de bevalling.
En een bevalling die al begint voor je er erg in hebt en 14uur later een kind met 4 uur persweeën
nou dat niet, maar de oudste (ik) was er 6 uur na de eerste wee, 2 hechtingen, en de jongens denk ik beide binnen 3-4 uur zonder hechtingen, allemaal thuis. Dus dat is best acceptabelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Keertje niezen en baby is eruit. Zo gaat het wel vaker.
Dat is wel heel bizar!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef NotTheSame het volgende:
Moeders zwangerschap dejavu, check!
Uitgerekend op 30-12-1984, op 16-12 thuis bevallen van een stuitemeisje van 2520gram en 43cm. Dat was ik.
Uitgerekend op 30-12-2011, op 16-12 met (niet geplande) ks bevallen van een stuitemeisje van 2520gram en 45cm.
Draakje en ik hebben overigens ook nog de eerste 12 maanden een vrij identieke curve gevolgd.
Dus het kan wel.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik mijn moeder na ga doen beval ik precies op de uitgerekende datum! Dat is haar twee van de drie keer gelukt. Mijn zus beviel twee van de drie keer met 40+1, ook best wel close.
Ik zat bijijijna in genietmodus. En toen had ik weer bloed bij het afvegen..
Nee helemaal niet, en ook alleen maar oud bloed, maar nu ben ik elke keer dat ik naar de wc ga bang dat het meer wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel heel bizar!
[..]was het veel?
ja, maar dat is ook wel begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, en ook alleen maar oud bloed, maar nu ben ik elke keer dat ik naar de wc ga bang dat het meer wordt.. AARGH mijn hoofd.
Ik kreeg een visual en toen moest ik toch een beetje grinnikenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef geppie het volgende:
Ik was tijdens mijn eigen bevalling vet pissig op mijn moeder; die had gezegd dat het wel pijn deed maar uiteindelijk wel meeviel... En omdat mijn moeder in het echt een bangeschijterd is en een ware hysterica dacht ik dat het wel mee zou vallen. ("Als zij het 2 keer kan/durft, kan ík het helemaal).
Ik was er binnen twee uur. Ikzelf heb 16 uur liggen creperen en riep om de wee tegen mijn moeder dat ze een leugenaar was totdat iemand mij bij mijn gezicht pakte en zei dat ik even normaal moest doen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verdammt, ik zie het nu ja. Sorry..quote:
+1 vooral een andere voor blueeyes, ik raak in de war met bright eyes... #Fwpquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vote voor andere afkortingen voor Dagennachtdromer, Devilsanddust en blueeyes
DND, DEV en BEYESquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vote voor andere afkortingen voor Dagennachtdromer, Devilsanddust en blueeyes
Dromer, Blue en DaDquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jongens, denk toch aan de autist in mij! Ik ben al zo lang DaD!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey !quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef BlueEyes het volgende:
Zolang ik niet aangesproken wordt met Hey vind ik alles best![]()
En de BE/blue discussie heb ik al eerder voorbij zien komen bij m'n streepjes onthulling
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet echt heel veel doen maar ik zit hier een beetje in de zon naar m'n borsten te staren. Sinds ik zwanger ben, zie ik bijna iets als ik naar beneden kijk!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:28 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jij jij jij JIJ![]()
Je durft nu wel he in je laatste minuten Z&G
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet echt heel veel doen maar ik zit hier een beetje in de zon naar m'n borsten te staren. Sinds ik zwanger ben, zie ik bijna iets als ik naar beneden kijk!
Mijn zoon heeft zelfs sokjes met "Iquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lentekriebelsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Volgens mij heb ik een hele actieve kruimel momenteel. Voel steeds gekriebel
Bedoel je mijn opmerking over dat ik het snel vond gaan? De Z&G topics gaan toch snel? Het was werkelijk niets anders dan een constatering hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
Irritantquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff ging even een middagslaapje doen vanaf half 3 want kapot. 3x wakker geblaft door de hond want die is sinds gister beetje van slag ofzo () en werd dus wel half 4 en toen werd ik dus 20 minuten geleden wakker gebeld door schoonmoeder, hoe t gaat?..
( ik heb ze vanmorgen nog gesproken.. )
Dat deed je ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Morgen ben ik alweer 20 weken!!! Terwijl ik voor mijn gevoel gisteren pas mijn test deed.
Hoe is het met het gerommmel in je buik?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff ging even een middagslaapje doen vanaf half 3 want kapot. 3x wakker geblaft door de hond want die is sinds gister beetje van slag ofzo () en werd dus wel half 4 en toen werd ik dus 20 minuten geleden wakker gebeld door schoonmoeder, hoe t gaat?..
( ik heb ze vanmorgen nog gesproken.. )
Zelfde, flink pijnlijke voorweeen, maar wordt niet erger. Ook niet minder overigens.. Douchen etc helpt niks. Volgens gyn is t gewoon afwachten tot t doorzet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoe is het met het gerommmel in je buik?
Hahaha ja echt he, en dan heb je straks zomaar ineens een babyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dat deed je ook![]()
En ik eergisteren. . .
Doe mij ook maar meer pijn sturen dan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef Theeleuter het volgende:
Woei, harde buiken die toch wel wat auw doen. Eerst maar eens onder de indruk raken van de pijn voor ik bel
Dealquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Doe mij ook maar meer pijn sturen dan!
Ik? Nee hoor. Ik heb tijdelijke obesias ofzo, men rare darmen. No way dat ik een klein meisje in mijn buik heb.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he, en dan heb je straks zomaar ineens een baby
Donderdag!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef BlueEyes het volgende:
20 weken al![]()
Gaat rap ineens he?
In het begin schiet het niet op en ineens ben je er.
Wanneer is de SEO?
Goede insteek denk ik, maar wel prettig dat ze je laagdrempelig even doorsturen. Ik heb donderdag m'n tweede groei-echo. Er zit dan vier weken tussen ipv de normale twee weken omdat het formaat bijna gemiddeld was (m'n buik wel duidelijk kleiner en kindje op gevoel ook kleiner). Bij controle gister met 32w4d (nog geen week achter jou dus) kwam ik op 28cm.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef Ikina het volgende:
TAP fijn dat je echo goed was. Ik moet maandag voor een groeiecho, wegens "te kleine baby en te kleine buik". Ze willen een buik van 33cm en de mijne was maar 30cm.. Ik denk dat het goed zit, dus laat ik het maar als extra baby spieken zien.
nee, dat kan echt nog niet, zijn wss je darmenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs, rebel! Ik heb die van mij nu net iets meer dan een jaar en ben er nog dagelijks blij mee.
Helio, dat gaat rap! Ik draag niet veel broeken dus ik merk er wat dat betreft nog niet veel van, maar ik kan wel echt een bobbel met een rand voelen op m'n onderbuik. Ben benieuwd of dat mijn baarmoeder is..
Dat is zeker fijn. Ik ben benieuwd hoever frummel afwijkt. Moet jij mogelijk ook eerder verplicht met verlof?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef Kursor het volgende:
[..]
Goede insteek denk ik, maar wel prettig dat ze je laagdrempelig even doorsturen. Ik heb donderdag m'n tweede groei-echo. Er zit dan vier weken tussen ipv de normale twee weken omdat het formaat bijna gemiddeld was (m'n buik wel duidelijk kleiner en kindje op gevoel ook kleiner). Bij controle gister met 32w4d (nog geen week achter jou dus) kwam ik op 28cm.
En TAP, fijn jouw meisje heel gemiddeld bleek te zijn. Zorgt Coco dan in d'r eentje voor de uitschieter naar boven in mei?
Nee hoor, hoef niet eerder met verlof omdat het kindje bij de vorige echo wel ok was. Ik hoef trouwens alleen volgende week nog te werken, dus dat verlof is al echt in zicht. Ben er wel enorm aan toe qua lijf zeker en ook qua hoofd wel. Ik vind dat ik niet goed meer na kan denken en wordt met de dag onzekerder over wat ik doe...dat eerste merkt niemand, maar dat tweede wel (en dan zit je huilend in een overleg, zucht). Maar goed dat ik vooraf 34 weken heb afgesproken als zelfbescherming, want juist in zo'n toestand zou ik van mezelf door moeten tot 36 weken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:28 schreef Ikina het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn. Ik ben benieuwd hoever frummel afwijkt. Moet jij mogelijk ook eerder verplicht met verlof?
Ssst.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat kan echt nog niet, zijn wss je darmensorry
Rebel, gefeliciteerd!
Ja inderdaad! wel alleen één broek en vooral 's avonds he, om het even te nuanceren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs, rebel! Ik heb die van mij nu net iets meer dan een jaar en ben er nog dagelijks blij mee.
Helio, dat gaat rap! Ik draag niet veel broeken dus ik merk er wat dat betreft nog niet veel van, maar ik kan wel echt een bobbel met een rand voelen op m'n onderbuik. Ben benieuwd of dat mijn baarmoeder is..
Geen van beidequote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:08 schreef BlueEyes het volgende:
Thee en Bolletje hoe gaat het bij jullie? Pijn doorgezet of een goede nacht kunnen hebben?
Dit ja! Ik ben normaal niet zo snel emo, maar Musique! Wat geweldigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:31 schreef Burdie het volgende:
Musique, succes![]()
.
Ik word er een beetje emo van, heb nog zo duidelijk in mijn herinnering hoe naar het geweest is met de mk en nu krijg je gewoon twee gezonde, voldragen meisjes!
Heeeeeeel pijnlijk, ik zat er vd week mee in t zh.. Zo"n pijn, soms kramperig, maar dat zijn mn banden dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon Dodoria!
Hoe pijnlijk is bandenpijn?
Ik heb sinds gisteren bij vlagen enorme pijn van mijn rechterzij richting onder mijn navel. Het is dusdanig pijnlijk dat ik er krom van trek en vanuit liggen amper omhoog kom.
En ik kan niet bedenken wat het anders kan zijn dan bandenpijn...
Bij mij was het de dag/nacht voordat het begon ook weer rustig, hopelijk geld dat voor jou ook stilte voor de 'storm'.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:11 schreef Bolletje... het volgende:
Jaaa Dodoria!! Gefeliciteerd met jullie mannetje!
Hier is alles inmiddels weer rustig na 3 dagen gerommel. Wel fijn geslapen, dat wel ! Maar ziet er dus niet naar uit dat Jopie dit weekend al komt.
Wow.. Nu ben ik 2e op de lijst
Hoe gaat het met jou Theeleuter?
Dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij was het de dag/nacht voordat het begon ook weer rustig, hopelijk geld dat voor jou ook stilte voor de 'storm'.
Bedankt voor je lieve woorden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Proficiat Dodoria!!
Dot wat klinkt dat mooi hoe je het beschrijft![]()
En musique succes!!
(En ik las nog dat DaD weer wat bloed had gezien: heel erg kut, ik ken het gevoel, maar probeer er niet teveel over te piekeren. Ik heb 1 weekje geen bloed gezien, en het is nu weer terug. Maar kleine beetjes bloed zijn veel logischer te plaatsen bij een wondje of gesprongen adertje door de betere doorbloeding, dan iets anders.)
Gister interessant gerommel, maar vandaag bijzonder weinig. Begin er nu wel klaar mee te raken. Wil m'n jommetjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:11 schreef Bolletje... het volgende:
Jaaa Dodoria!! Gefeliciteerd met jullie mannetje!
Hier is alles inmiddels weer rustig na 3 dagen gerommel. Wel fijn geslapen, dat wel ! Maar ziet er dus niet naar uit dat Jopie dit weekend al komt.
Wow.. Nu ben ik 2e op de lijst
Hoe gaat het met jou Theeleuter?
Bij mij is het zowel helderrood als wat donkerder rood geweest, en er is geen pijl op te trekken wanneer ik het wel of niet tegenkom. Maar het is echt heel veel voorkomend, en er zijn zoveel logischere verklaringen voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve woorden.. Inmiddels is het bloed helderrood, dus ik kruip onder een steen.
Geweldig, kanjerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:11 schreef dodoria het volgende:
Even kort zonder bijgelezen te hebben: hij is er! Bedankt voor alle aanmoedigingen, ik heb er nog heel veel gelezen tussen de weeen door.
Ik heb hier naast me een prachtige mollige kerel van net onder de 9 pond. ik heb maar minimale schade (twee haarscheurtjes met een hechtinkje elk). Fijn thuis bevallen zoals ik wilde, al riep ik halverwege de bevalling nog een keer dat ik naar t ziekenhuis wilde voor n ruggenprik. Uiteindelijk 12 uur weeen, 2 uur persen en 1.5 uur gedoe om de placenta eruit te krijgen. Nu alles prima, een beetje spaced out en doodmoe....
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve woorden.. Inmiddels is het bloed helderrood, dus ik kruip onder een steen.
Ik weet niet waar je heen gaat, maar op Ekkersrijt bij Eindhoven was het echt rustiger dan rustig, het leek wel dinsdagmiddagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat is een leuke jas!! Jammer dat de zwarte variant niet meer te koop is in de webshop
Ik heb dus alleen die winterjas maar die kriebelt verschrikkelijk. Wil m niet meer aan, hij is ook te warm.
Misschien morgen even naar de prenatal, al is alles misschien daar al weg, maarja.
Leuk! Maar die vuile blikken kreeg ik ook met toeter hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
DaD, ik duim ontzettend hard dat het niets is
Sicilia, welkom! De eerste decembermama denk ik!
Musique, ontzettend veel succes! Fijn dat het zo vlot!
Ik heb mijn echtgenoot vandaag even mee de Prenatal in gekregen (nog steeds de queeste naar een jas![]()
) en ik denk dat hij nog wel wat opwarmbeurten nodig heeft voordat we serieus naar een kinderwagen en ledikant kunnen gaan kijken voordat hij er bij staat alsof hij water ziet branden
![]()
Ik heb me overigens verbaasd over de hoeveelheid vuile blikken die ik kreeg van de zwangere vrouwen daar bij de positiekleding. Echt vrijwel zonder uitzondering werd er enorm afkeurend naar mijn buik gekeken, alsof ze wilden zeggen "jij hebt geen toeter, dus je hoort hier niet, kssst!" Is dat normaal?![]()
![]()
Maarrr, ik heb wel een jas!
Toch deze, die is IRL veel leuker dan op de plaatjes (ook een unicum)
[ afbeelding ]
Zou het een code zijn onder zwangeren?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Leuk! Maar die vuile blikken kreeg ik ook met toeter hoor![]()
DaD![]()
En go Musique!
Krijg je niet de neiging om te zeggen: Joh ik heb er net twee op de wereld gezet met 39 wekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
DaD![]()
Dodoria gefeliciteerd!![]()
Musique wat fijn dat het toch vanzelf begonnen is! De weeënstorm even uitgezonderd dan. Hopelijk ben je je meisjes al lekker aan het knuffelen inmiddels. En anders nog even succes. Het is zó leuk een tweeling!![]()
![]()
Ik was net op een verjaardag en daar zat een klagende zwangere. Ze is nu 33 weken en klaagde steen en been. Ze was er wel klaar mee, want ze wist niet hoe ze moest liggen in bed ze hoopte maar dat het kindje snel zou komen als ze over 3 weken met verlof zou gaan.Op de een of andere manier trek ik dat heel erg slecht. Prima dat er af en toe wat is waardoor je je niet helemaal 100% voelt, maar om dan dat soort uitspraken te doen. Echt... I don't get it. Ik heb zelf IRL nooit tegen iemand geklaagd. Punt 1, het gaat buitenstaanders wat mij betreft geen ruk aan, dus het ging altijd goed met me. Punt 2, ik was al lang blij dat er nog een 2e (en 3e) kindje bij mocht komen en klagen was wel het laatste waar ik aan dacht.
En nu de jongens er zijn is dat eigenlijk hetzelfde. Het is af en toe best even pittig zo met 3 kindjes waarvan 2 kleine babies, maar daar hebben we ons van tevoren op ingesteld en eigenlijk vind ik het allemaal best meevallen. Ik hoop dat het net zo soepel blijft gaan als manlief dinsdag weer aan het werk gaat. Dan sta ik er echt alleen voor overdag en dat zal wel even pittig zijn, ook omdat ik nog steeds weinig energie en veel hoofdpijn heb, maar ook dat went. Ik doe gewoon alles wat langzamer dan normaal en wat niet lukt dat lukt niet, simple as that.
Stiekem zou ik wel willen ja, maar ik durf niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Krijg je niet de neiging om te zeggen: Joh ik heb er net twee op de wereld gezet met 39 weken?
Sicilia welkom
Bij vlagen ben ik het zat, maar ik vind vnl dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:55 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff met 33 weken al klagen dat je het zat bent.. Dan duren die 7 a 9 weken nog heeeeeeel lang![]()
Ik ben t niet zat, ik wil m'n jommetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die heb ik ook, schijnen hier mn banden te zijn,.maar kan bij jou natuurlijk heel goed voorwerk zijn..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Meiden, ff vraagje tussendoor, ik heb enorme steken diep in m'n vagina/ onderbuik, echt auw!Wie weet wat dat is??
Baby is al volledig ingedaald.
Gewoon doen en als ze gaat zeiken het op hormonen gooienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Stiekem zou ik wel willen ja, maar ik durf niet.
Lekker vuil naar elkaar kijken, zodat niemand in hetzelfde loopt en een mooiere bol heeft dan jijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou het een code zijn onder zwangeren?
Hoe gaat het met jullie?
Het is Joop die zich met een hakmes een weg naar buiten probeert te banenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Meiden, ff vraagje tussendoor, ik heb enorme steken diep in m'n vagina/ onderbuik, echt auw!Wie weet wat dat is??
Ontsluiting denk ik?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Oke thanks, ja dan zal dat het wel zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:40 schreef Kimpossible het volgende:
Bol, ik had die ook. En toen het aanhield een paar dagen later een babyheb het op voorwerk gegooid!
Zo voelt het welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is Joop die zich met een hakmes een weg naar buiten probeert te banen
Geen idee maar hopelijk leidt het tot een mooie ontsluiting en zo
Ja, dacht ik ook aan, echt bizar gevoel, alsof Joop echt met een hakbijltje de uitgang zoektquote:
Ja, tis echt een kutgevoel (pun intended), maar aangezien ik echt vlug ontsloot na start weeen, heb ik wel het gevoel dat het wat gedaan heeft. Hard maken kan ik dat niet, want na breken van de vliezen is pas na 2u weeen getoucheerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:56 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Oke thanks, ja dan zal dat het wel zijnEcht al een paar keer omhoog gesprongen net
+1 ik ben ook benieuwd naar Musique. En dan hebben we er in een paar maanden tijd gewoon 4 tweelingen bij hier.quote:Op zondag 30 maart 2014 08:02 schreef Poppejans het volgende:
Wat een leuke jas StormQueen!
Nikki ik kan ook zooo slecht tegen geklaag...al helemaal als je ook nog zo dom bent dat je hoopt dat je baby veel eerder komt.
Ben benieuwd naar Musique! Haar meisjes zullen er vast al zijn nu
Ikzelf maak onderscheid tussen geklaag/gemekker en gepiep en gewoon vertellen hoe je je voelt.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:10 schreef Kursor het volgende:
Ik hoop dat er wel een verschil is in oordeel over geklaag of aangeven dat het serieus niet zo lekker gaat of dat je het moeilijk hebt met bepaalde aspecten die horen bij het zwanger zijn/toewerken naar een bevalling. Voel me best aangesproken, maar probeer er in het echte leven ook wel eerlijk over te zijn om het mezelf niet nog moeilijker te maken dan het al is, dat die mogelijkheid er is heb ik 'gelukkig' de afgelopen jaren wel geleerd met professionele hulp.
In combi met hopen dat een kindje eerder komt begrijp ik jullie wel.
hoort er volgens bij wel bij, heb deze week alleen al mijn man en mijn moeder bijgestaan bij een bevallingquote:Op zondag 30 maart 2014 09:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Goedemorgen!
M'n nachten worden steeds beroerder en m'n dromen steeds heftiger en echter! Zal er wel bij horen
Haha, precies de vraag en blik die ik van manlief kreegquote:
Hahaha herkenbaarquote:Op zondag 30 maart 2014 11:01 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Haha, precies de vraag en blik die ik van manlief kreeg![]()
Geen idee, hoop wel op een maartkindje.....
Kan goed, Door de warmte van de douche zakt je bloeddruk (wijdere vaten). Daar kun je naar van worden. Van overgeven zakt je bloeddruk ook, want veel bloed gaat even naar je maag toe.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:45 schreef krijgerrtje het volgende:
Bah, stap net onder de douche vandaan en voel me opeens zo beroerd, zwart voor m'n ogen en kotsmisselijk dus ben maar gaan zitten. Kon vriend nog net roepen voor ik twee tellen out of it was.![]()
Voor het eerst sinds ik zwanger ben, dat ik heb overgegeven, maar bah, wat vind ik dat toch vies!
Kan het nog iets te maken hebben met de douche en warm water of zou het gewoon dikke pech zijn?
Voel me nu overigens weer okay, alleen een beetje shaky![]()
Wat een prachtig nieuws om per ongeluk voorbij te lurken! Enorm (dubbel) gefeliciteerd, wat een mooie namen!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:19 schreef Musique het volgende:
Vannacht om 00.21 en 00.22 uur zijn onze dochters L.ucia E.lodie en I.sabel A.naïs geboren! Nadat ik 8 uur lang op 8cm ontsluiting ben blijven staan is er toch besloten voor een keizersnee. Ze hebben alles, maar dan ook alles geprobeerd om de ontsluiting te laten vorderen maar het heeft niet mogen baten.
Onze dochters zijn prachtig!!! En hebben een enorme zuigreflex, dus de borstvoeding komt gelijk goed op gangL.ucia weegt 2600 gram en I.sabel 2970. Foto's volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |