abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138273389
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef Ikina het volgende:
TAP fijn dat je echo goed was. Ik moet maandag voor een groeiecho, wegens "te kleine baby en te kleine buik". Ze willen een buik van 33cm en de mijne was maar 30cm.. Ik denk dat het goed zit, dus laat ik het maar als extra baby spieken zien.
Goede insteek denk ik, maar wel prettig dat ze je laagdrempelig even doorsturen. Ik heb donderdag m'n tweede groei-echo. Er zit dan vier weken tussen ipv de normale twee weken omdat het formaat bijna gemiddeld was (m'n buik wel duidelijk kleiner en kindje op gevoel ook kleiner). Bij controle gister met 32w4d (nog geen week achter jou dus) kwam ik op 28cm.

En TAP, fijn jouw meisje heel gemiddeld bleek te zijn. Zorgt Coco dan in d'r eentje voor de uitschieter naar boven in mei?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:16:49 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_138274468
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs, rebel! Ik heb die van mij nu net iets meer dan een jaar en ben er nog dagelijks blij mee.

Helio, dat gaat rap! Ik draag niet veel broeken dus ik merk er wat dat betreft nog niet veel van, maar ik kan wel echt een bobbel met een rand voelen op m'n onderbuik. Ben benieuwd of dat mijn baarmoeder is. :o.
nee, dat kan echt nog niet, zijn wss je darmen ;) sorry :@

Rebel, gefeliciteerd!
disclaimer
pi_138274602
Room jouw gevoel is heel herkenbaar. Had ik ook bij mijn eerste kindje. We gingen met een heuse baby naar huis maar geen idee hoe het allemaal werkte en wat we moesten doen :?

Echt, dat komt goed en dat groeit vanzelf.

En nu heb ik weer een beetje hetzelfde gevoel als toen. Behalve dat ik nu beter weet wat te doen. Maar vind het nog steeds onwerkelijk dat hier met een week of 16 een klein manneke in huis erbij is. Ondanks dat ik geniet van mijn buik, het getrappel, het gevoel dat het gelukt is en dat we daar zoveel mazzel mee hrbben.

GM wat een mooie commode/bedcombinatie! Echt balen dat je niet toe kan gevem aan hrt nestelen.

Ik heb lekker drie weken vakantie. Kunnen we eindelijk meters maken hier in huis en wordt het allemaal wat echter.
pi_138274781
GM, supertof bed!

Hier leken mijn bevallingen totaal niet op die van mijn moeder. -O-

Bij mijn moeder was de eerste er met inleiding na 6 uur (mijn moeder: 'dat duurde vreselijk lang' :')), nummer 2 en 3 waren er *plop* in 3 kwartier en ook nummer 4 en 5 (tweeling) kwamen er na een inleiding zonder enig probleem uit.

Bij mij: 1 megalange ontsluitingsfase met weeënopwekkers, ruggenprik en 80 minuten persen. En 1 met vlotte ontsluiting maar vastzittend kind, eindigend in keizersnede.

Maar ik krijg nog een kans, dus ik ga gewoon weer voor de turbo. Ik zag er tot vorige week trouwens enorm tegenop, maar ik doe nu yoga en dat helpt wel heel erg om het vertrouwen in mijn lijf wat op te krikken. :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:24:52 #155
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_138274829
Dodoria sterkte joh :* En zet 'm op, zo begrijp ik?! :D :%

TAP fijn een goeie echo O+

Geppie, wat naar dat je zo'n andere bevalling had dan je moeder :* kan het wel enigzins voorstellen, ik had ook totaal iets anders. Mn moeder had alleen buikweeen die prima te doen waren, maar uiteindelijk naar het zh omdat ik er schijnbaar niet uit wilde :+ En ze had geen persweeen vertelde ze. Ik wel.
Ik had buik-, been- en rugweeen en achteraf gezien een soort weeenstorm en dus geen pauze tussen de weeen, icm met slaapgebrek werd ik gek. Voelde me in de eerste tijd nog schuldig dat ik pijnstilling wilde. :@
Daar ben ik gelukkig snel vanaf gestapt.
Maar elke bevalling is weer zo anders, en snap dat het lastig voor te stellen is. Heb ik zelfs nu met een tweede; ik kan alleen maar aan mn 1e bevalling denken :') Terwijl deze ws weer heel anders gaat worden, maar hoe dan? Hoe begint het? Hoe laat? Wat voor weeen? Etc. :+

Hier gaat het heerlijk O+ We waren allemaal ziek deze week, dochterlief slaapt enorm veel door oorontsteking (waarvoor ze antibiotica heeft) en nu wij ons wat beter voelen hebben we tijd voor wat achterstallige klusjes. Manlief heeft heerlijk de voorraadkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld, oh my, mn hormonen maakten een sprongetje O+ Ik kijk al de hele dag in de kast want het is zo heerlijk opgeruimd O+ :') XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_138275004
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef Kursor het volgende:

[..]

Goede insteek denk ik, maar wel prettig dat ze je laagdrempelig even doorsturen. Ik heb donderdag m'n tweede groei-echo. Er zit dan vier weken tussen ipv de normale twee weken omdat het formaat bijna gemiddeld was (m'n buik wel duidelijk kleiner en kindje op gevoel ook kleiner). Bij controle gister met 32w4d (nog geen week achter jou dus) kwam ik op 28cm.

En TAP, fijn jouw meisje heel gemiddeld bleek te zijn. Zorgt Coco dan in d'r eentje voor de uitschieter naar boven in mei?
Dat is zeker fijn. Ik ben benieuwd hoever frummel afwijkt. Moet jij mogelijk ook eerder verplicht met verlof?
pi_138276146
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:28 schreef Ikina het volgende:

[..]

Dat is zeker fijn. Ik ben benieuwd hoever frummel afwijkt. Moet jij mogelijk ook eerder verplicht met verlof?
Nee hoor, hoef niet eerder met verlof omdat het kindje bij de vorige echo wel ok was. Ik hoef trouwens alleen volgende week nog te werken, dus dat verlof is al echt in zicht. Ben er wel enorm aan toe qua lijf zeker en ook qua hoofd wel. Ik vind dat ik niet goed meer na kan denken en wordt met de dag onzekerder over wat ik doe...dat eerste merkt niemand, maar dat tweede wel (en dan zit je huilend in een overleg, zucht). Maar goed dat ik vooraf 34 weken heb afgesproken als zelfbescherming, want juist in zo'n toestand zou ik van mezelf door moeten tot 36 weken.
pi_138276696
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat kan echt nog niet, zijn wss je darmen ;) sorry :@

Rebel, gefeliciteerd!
Ssst. }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_138276713
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs, rebel! Ik heb die van mij nu net iets meer dan een jaar en ben er nog dagelijks blij mee.

Helio, dat gaat rap! Ik draag niet veel broeken dus ik merk er wat dat betreft nog niet veel van, maar ik kan wel echt een bobbel met een rand voelen op m'n onderbuik. Ben benieuwd of dat mijn baarmoeder is. :o.
Ja inderdaad! wel alleen één broek en vooral 's avonds he, om het even te nuanceren.
En oh echt? Nazoekend kan het wel, dus wie weet. Dat voel ik dan weer niet!

edit: ik lees nu Stormqueen wel, ik las net dat het wel kon! Hoewel ik het op zwangerschapspagina las, misschien is dat geen wetenschappelijke bron :P

Balen trouwens dat je volgende echo net een dag ná dat je het aan iedereen wilde vertellen is trouwens. Ga je nu later vertellen?
pi_138277048
Als er geen reden is om aan te nemen dat het niet goed zit niet, denk ik. Die dag is echt een feestdag met ons hele gezin. O+.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:48:45 #161
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_138279234
Dames en misschien een verdwaalde heer, ik zit momenteel enorm op mijn roze wolk O+

Ons dametje doet het uitstekend! :)
Ze heeft door haar gewicht wel wat moeite om op eigen kracht warm te blijven dus daar moeten we haar een handje bij helpen! :)

Mijn herstel gaat aardig, mijn (enige) knip die ik heb gehad herstelt goed alleen is vandaag mijn stuwing begonnen :'( :{

Ik ga mijn meisje zo lekker voeden!
Hopelijk tot snel! :W
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 22:06:31 #162
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138280219
Wat heerlijk Rijst O+
doei
pi_138283062
Rijst wat klink je verliefd! O+
pi_138284302
Rijst O+ Wat klinkt dat fijn!

Update, ik ben in het ziekenhuis en morgen word ik ingeleid. Heb vanavond een soort gelpil gehad, een tampon, om mijn bmm verder te verweken. Die was al bijna verweekt, maar nog niet helemaal. Het kan snel gebeurd zijn, maar ook nog 24 uur duren.

Net nog buiten een blokje om gelopen met mijn lief O+

Internet is hier bagger dus kan niet zoveel updaten :)
pi_138284419
Succes musique! Hopelijk kun je nog van je nachtrust genieten voordat het echte harde werk begint. *O*
  vrijdag 28 maart 2014 @ 23:42:10 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_138284811
Heel veel succes musique!
disclaimer
pi_138285108
Succes musique! Op naar de eerste kennismaking met je tweetal! O+
S. 2014
J. 2016
pi_138289487
Even kort zonder bijgelezen te hebben: hij is er! Bedankt voor alle aanmoedigingen, ik heb er nog heel veel gelezen tussen de weeen door.
Ik heb hier naast me een prachtige mollige kerel van net onder de 9 pond. ik heb maar minimale schade (twee haarscheurtjes met een hechtinkje elk). Fijn thuis bevallen zoals ik wilde, al riep ik halverwege de bevalling nog een keer dat ik naar t ziekenhuis wilde voor n ruggenprik. Uiteindelijk 12 uur weeen, 2 uur persen en 1.5 uur gedoe om de placenta eruit te krijgen. Nu alles prima, een beetje spaced out en doodmoe....
pi_138289507
Gefeliciteerd dodoria! *O*
Fijn dat je thuis hebt mogen en kunnen bevallen. Nu lekker genieten van jullie zoon!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zaterdag 29 maart 2014 @ 05:29:25 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138289514
Dodo gefeliciteerd *O*.
Wat een flinkerd! Geniet lekker O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 29 maart 2014 @ 05:31:36 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138289518
Musique, succes :D O+.

Ik word er een beetje emo van, heb nog zo duidelijk in mijn herinnering hoe naar het geweest is met de mk en nu krijg je gewoon twee gezonde, voldragen meisjes O+!
KuikenGuppy
  zaterdag 29 maart 2014 @ 06:38:03 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138289566
Woohoo! Gefeliciteerd Dodo! *O*

En bij Musique gaat het ook echt van start! Zet m op!
Kwak
pi_138289598
Gefeliciteerd, dodoria! *O*.

En Musique, zet 'm op!
  zaterdag 29 maart 2014 @ 06:54:22 #174
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_138289607
Dodoria van harte met je mannetje O+

En musique heel veel succes je meisjes komen eraan *O*
W
Z
E
pi_138289608
Gefeliciteerd Dodoria! *O*

En Musique succes vandaag!

Eindelijk bovenaan :+
pi_138289635
Dodo eindelijk genieten van je kleine *O*
En wat fijn thuis ook, top gedaan.

Musique ik hoop snel je 2 meisjes in je armen :%

Thee en Bolletje hoe gaat het bij jullie? Pijn doorgezet of een goede nacht kunnen hebben?
pi_138289696
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 07:08 schreef BlueEyes het volgende:
Thee en Bolletje hoe gaat het bij jullie? Pijn doorgezet of een goede nacht kunnen hebben?
Geen van beide :N
pi_138289748
Gefeliciteerd dodo, wat fijn! :D

En musique nog heel veel succes gewenst! :*
pi_138289758
Dodoria, Gefeliciteerd! Leuk is je eigen baby hè O+ Musique, zet m op!

Hier gaat ook alles goed, al valt onze kleine vent iets te veel af, maar hij wil gelukkig ook erg vaak drinken en dat gaat ook goed. Hij was trouwens 4176 gram (wat nou, gemiddeld? :P) en zijn naam lijkt op die van het hulpje van Batman). Voor hier moet ik nog een iets verzinnen, want Arie was de baby in mijn buik en deze is zoveel leuker dan ik me kon voorstellen *;

De bevalling was voor mij trouwens goed te doen als ik erop terugkijk, dus die gun ik jullie allemaal van harte! Wat mignonne zei klopte voor mij echt helemaal, ik werd gewoon meegenomen door de weeën en je groeit er in mee naarmate ze toenemen. En bij elke wee dacht ik dat ik het niet meer trok en dat ik dit toch helemaal niet kon en dan ebte hij langzaam weg en kon ik me helemaal ontspannen tot de volgende kwam. Halverwege heb ik gevraagd of de gyn kon komen toucheren, want ik wilde even een statusupdate en toen zat ik netjes op 1 cm per uur (4-5 cm) en met de aanmoediging van de verpleegkundige dat de tweede helft sneller gaat heb ik alleen wat paracetamol genomen. Het klinkt me nu ook echt idioot in de oren, maar al was het een placebo effect, het hielp :) Toen kwam de overgeefcentimeter, inclusief over het bed, de verpleegkundige, een stoel en de halve vloer en tijdens het douchen om me even af te spoelen kwam de persdrang. Daarna moest ik aan de machine, wat ik heel vervelend vond, want ik wilde eigenlijk staan, maar ik zat wel al op 8 cm. Ondertussen was ik van alle hormonen ofzo redelijk stoned en zakte ik tussen de weeën ook lekker een beetje weg. Een paar weeën later braken mijn vliezen vanzelf en toen duurde het niet lang meer voor ik mocht persen. Helaas ging mijnheers hoofd er toch echt niet doorheen en heeft de gyn na een uur en een kwartier toch de pomp erbij gehad, maar daar heeft ze maar minimaal kracht op hoeven zetten. De kleine deed het ondertussen heel goed, ondanks dat hij in het vruchtwater had gepoept en hij had netjes 9 als score. We moesten vanwege het vruchtwater 8 uur blijven, maar die waren zo om met al die lieve mensen om ons heen. Mijn hele bevalling heeft precies 1 nachtdienst geduurd, en ik was de enige die toen beviel, dus de verpleegkundige heeft zo lief veel tijd in ons gestoken en de gyn heeft er vanaf de 8 cm ook continue bijgezeten. Zometeen komt de kraam weer, een hele lieve vrouw die mij in bed houdt en die trappen hier zo vaak op en af loopt :@

En de knip valt ook alles mee na twee dagen. Ik heb alleen de eerste nacht wat paracetamol genomen tegen de pijn en sindsdien is het echt prima te handelen. Ik heb ook geen dakpansgewijze verbanden nodig, dus dat kan ook nog ;)

Zet m op dames, het eindresultaat is zo leuk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Dot. op 29-03-2014 16:59:10 ]
pi_138289776
Dodoria, van harte met je jochie! *O* fijn dat je toch thuis kon bevallen. Wat een lange tijd voor de placenta zeg, dat je ook daarvoor nog thuis kon blijven.

Musique, succes! Hoop voor je dat de bevalling spoedig start. Op naar je meisjes!
pi_138289862
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Dodoria! Wat een flinkerd

Heel veel succes vandaag Musique! Spannend

Ben 36 weken vandaag,mag volgende week al legaal thuis bevallen,alles komt enggg dichtbij hoor.Heb er wel zin in eigenlijk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_138289898
Musique, zet 'm op!! Ze zijn er bijna O+

Dodoria, gefeliciteerd! Wat fijn dat het thuis kon en zo goed is gegaan! Geniet van je zoon *G*

Dot, wat klinkt dat fijn! O+
Home is where the O+ is...
pi_138290094
Proficiat Dodoria!!

Dot wat klinkt dat mooi hoe je het beschrijft O+

En musique succes!!

(En ik las nog dat DaD weer wat bloed had gezien: heel erg kut, ik ken het gevoel, maar probeer er niet teveel over te piekeren. Ik heb 1 weekje geen bloed gezien, en het is nu weer terug. Maar kleine beetjes bloed zijn veel logischer te plaatsen bij een wondje of gesprongen adertje door de betere doorbloeding, dan iets anders.)
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_138290100
Gefeliciteerd met je zoon Dodoria!

Hoe pijnlijk is bandenpijn?
Ik heb sinds gisteren bij vlagen enorme pijn van mijn rechterzij richting onder mijn navel. Het is dusdanig pijnlijk dat ik er krom van trek en vanuit liggen amper omhoog kom.
En ik kan niet bedenken wat het anders kan zijn dan bandenpijn...
  zaterdag 29 maart 2014 @ 08:34:38 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_138290122
Dodoria, gefeliciteerd! Goed gedaan!

Dot, klinkt als een bevalling uit het boekje. Geniet van elkaar O+
disclaimer
pi_138290253
Gefeliciteerd Dodoria!! *O*

Musique, heeeel veel succes!!
  zaterdag 29 maart 2014 @ 08:50:58 #187
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138290281
Dodoria, gefeliciteerd!

Dot, klinkt als een fijne bevalling. En wat een prachtige naam!

Musique, veel succes. Je meisjes zijn er bijna! :% :% :%
pi_138290383
Gefeliciteerd dodoria!!! *O* *O*
Superfijn dat je lekker thuis kon bevallen :)

En musique, succes!!!
Tralalalaaa
pi_138290438
Gefeliciteerd Dodoria!! *O*
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 29 maart 2014 @ 09:11:28 #190
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138290484
Jaaa Dodoria!! Gefeliciteerd met jullie mannetje! *O*

Hier is alles inmiddels weer rustig na 3 dagen gerommel. Wel fijn geslapen, dat wel ! Maar ziet er dus niet naar uit dat Jopie dit weekend al komt.
Wow.. Nu ben ik 2e op de lijst :D
Hoe gaat het met jou Theeleuter?
doei
  zaterdag 29 maart 2014 @ 09:12:31 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138290497
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 05:31 schreef Burdie het volgende:
Musique, succes :D O+.

Ik word er een beetje emo van, heb nog zo duidelijk in mijn herinnering hoe naar het geweest is met de mk en nu krijg je gewoon twee gezonde, voldragen meisjes O+!
Dit ja! Ik ben normaal niet zo snel emo, maar Musique! Wat geweldig O+ Zet 'm op dame! O+

Dodoria gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 29 maart 2014 @ 09:13:42 #192
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138290514
Succes Musique :*
doei
pi_138290647
Gefeliciteerd dodoria! Nu lekker genieten.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 09:42:48 #194
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138290903
Dodo gefeliciteerd met je mannetje *O* Fijn dat het gelukt is om thuis te bevallen (lange neus naar je schoonmoeder hehe) :D En nu lekker genieten!

Musique heeeeeel veel succes :%

Dot fijn om te lezen dat je bevalling zo goed is verlopen, dat geeft de burger moed :+

En omg ik sta nu in de top 20 :D En met musique, theeleuter en bolletje die hopelijk snel gaan bevallen sta ik volgens mij niet heel lang op die plek :+ Go ladies!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_138291141
Dodoria gefelicteerd!! :)
En Dot wat een prachtig verslag, dat geeft de burger moed :)
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:07:30 #196
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138291291
Dodo gefeliciteerd *O*

Musique zet hem op :%
pi_138291300
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 08:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon Dodoria!

Hoe pijnlijk is bandenpijn?
Ik heb sinds gisteren bij vlagen enorme pijn van mijn rechterzij richting onder mijn navel. Het is dusdanig pijnlijk dat ik er krom van trek en vanuit liggen amper omhoog kom.
En ik kan niet bedenken wat het anders kan zijn dan bandenpijn...
Heeeeeeel pijnlijk, ik zat er vd week mee in t zh.. Zo"n pijn, soms kramperig, maar dat zijn mn banden dus.
Tip van de vk, op je zij liggen met benen opgetrokken, en verder mag je pcm nemen en een kruik.

----
Dodoria gefeliciteerd! *G*
----.

En even jompelen voor mezelf: ik ben vandaag 20weken *O* *O*
S. 2014
J. 2016
pi_138291330
20 weken! Mooie mijlpaal!! *O*
Tralalalaaa
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:09:30 #199
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138291339
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 09:11 schreef Bolletje... het volgende:
Jaaa Dodoria!! Gefeliciteerd met jullie mannetje! *O*

Hier is alles inmiddels weer rustig na 3 dagen gerommel. Wel fijn geslapen, dat wel ! Maar ziet er dus niet naar uit dat Jopie dit weekend al komt.
Wow.. Nu ben ik 2e op de lijst :D
Hoe gaat het met jou Theeleuter?
Bij mij was het de dag/nacht voordat het begon ook weer rustig, hopelijk geld dat voor jou ook stilte voor de 'storm'.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:22:54 #200
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138291646
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Bij mij was het de dag/nacht voordat het begon ook weer rustig, hopelijk geld dat voor jou ook stilte voor de 'storm'.
Dat hoop ik ook! :D
doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')