Hoe is het met het gerommmel in je buik?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff ging even een middagslaapje doen vanaf half 3 want kapot. 3x wakker geblaft door de hond want die is sinds gister beetje van slag ofzo () en werd dus wel half 4 en toen werd ik dus 20 minuten geleden wakker gebeld door schoonmoeder, hoe t gaat?..
( ik heb ze vanmorgen nog gesproken.. )
Zelfde, flink pijnlijke voorweeen, maar wordt niet erger. Ook niet minder overigens.. Douchen etc helpt niks. Volgens gyn is t gewoon afwachten tot t doorzet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoe is het met het gerommmel in je buik?
Hahaha ja echt he, en dan heb je straks zomaar ineens een babyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dat deed je ook![]()
En ik eergisteren. . .
Doe mij ook maar meer pijn sturen dan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef Theeleuter het volgende:
Woei, harde buiken die toch wel wat auw doen. Eerst maar eens onder de indruk raken van de pijn voor ik bel
Dealquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Doe mij ook maar meer pijn sturen dan!
Ik? Nee hoor. Ik heb tijdelijke obesias ofzo, men rare darmen. No way dat ik een klein meisje in mijn buik heb.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he, en dan heb je straks zomaar ineens een baby
Donderdag!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef BlueEyes het volgende:
20 weken al![]()
Gaat rap ineens he?
In het begin schiet het niet op en ineens ben je er.
Wanneer is de SEO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |