Dromer, Blue en DaDquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jongens, denk toch aan de autist in mij! Ik ben al zo lang DaD!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey !quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef BlueEyes het volgende:
Zolang ik niet aangesproken wordt met Hey vind ik alles best![]()
En de BE/blue discussie heb ik al eerder voorbij zien komen bij m'n streepjes onthulling
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet echt heel veel doen maar ik zit hier een beetje in de zon naar m'n borsten te staren. Sinds ik zwanger ben, zie ik bijna iets als ik naar beneden kijk!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:28 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jij jij jij JIJ![]()
Je durft nu wel he in je laatste minuten Z&G
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet echt heel veel doen maar ik zit hier een beetje in de zon naar m'n borsten te staren. Sinds ik zwanger ben, zie ik bijna iets als ik naar beneden kijk!
Mijn zoon heeft zelfs sokjes met "Iquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lentekriebelsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Volgens mij heb ik een hele actieve kruimel momenteel. Voel steeds gekriebel
Bedoel je mijn opmerking over dat ik het snel vond gaan? De Z&G topics gaan toch snel? Het was werkelijk niets anders dan een constatering hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
weet je, ik vind de opmerkingen over het hoge tempo een beetje jammer eigenlijk. je hoeft toch niet overal op te reageren? van die huge bijleesposts met een reactie op iedereen is misschien heel erg OUD, maar toch niet per sé nodig of beter?
Ik vind t echt zonde als mensen zich laten weerhouden door t idee dat je alles bij moet houden en dat t hier nu gezellig snel gaat dan een obstakel is.
maar goed ik ben SC's gewend...
Irritantquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff ging even een middagslaapje doen vanaf half 3 want kapot. 3x wakker geblaft door de hond want die is sinds gister beetje van slag ofzo () en werd dus wel half 4 en toen werd ik dus 20 minuten geleden wakker gebeld door schoonmoeder, hoe t gaat?..
( ik heb ze vanmorgen nog gesproken.. )
Dat deed je ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Morgen ben ik alweer 20 weken!!! Terwijl ik voor mijn gevoel gisteren pas mijn test deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |