Dromer, Blue en DaDquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jongens, denk toch aan de autist in mij! Ik ben al zo lang DaD!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey !quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef BlueEyes het volgende:
Zolang ik niet aangesproken wordt met Hey vind ik alles best![]()
En de BE/blue discussie heb ik al eerder voorbij zien komen bij m'n streepjes onthulling
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet echt heel veel doen maar ik zit hier een beetje in de zon naar m'n borsten te staren. Sinds ik zwanger ben, zie ik bijna iets als ik naar beneden kijk!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:28 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jij jij jij JIJ![]()
Je durft nu wel he in je laatste minuten Z&G
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet echt heel veel doen maar ik zit hier een beetje in de zon naar m'n borsten te staren. Sinds ik zwanger ben, zie ik bijna iets als ik naar beneden kijk!
Mijn zoon heeft zelfs sokjes met "Iquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lentekriebelsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Volgens mij heb ik een hele actieve kruimel momenteel. Voel steeds gekriebel
Bedoel je mijn opmerking over dat ik het snel vond gaan? De Z&G topics gaan toch snel? Het was werkelijk niets anders dan een constatering hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
weet je, ik vind de opmerkingen over het hoge tempo een beetje jammer eigenlijk. je hoeft toch niet overal op te reageren? van die huge bijleesposts met een reactie op iedereen is misschien heel erg OUD, maar toch niet per sé nodig of beter?
Ik vind t echt zonde als mensen zich laten weerhouden door t idee dat je alles bij moet houden en dat t hier nu gezellig snel gaat dan een obstakel is.
maar goed ik ben SC's gewend...
Irritantquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff ging even een middagslaapje doen vanaf half 3 want kapot. 3x wakker geblaft door de hond want die is sinds gister beetje van slag ofzo () en werd dus wel half 4 en toen werd ik dus 20 minuten geleden wakker gebeld door schoonmoeder, hoe t gaat?..
( ik heb ze vanmorgen nog gesproken.. )
Dat deed je ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Morgen ben ik alweer 20 weken!!! Terwijl ik voor mijn gevoel gisteren pas mijn test deed.
Hoe is het met het gerommmel in je buik?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff ging even een middagslaapje doen vanaf half 3 want kapot. 3x wakker geblaft door de hond want die is sinds gister beetje van slag ofzo () en werd dus wel half 4 en toen werd ik dus 20 minuten geleden wakker gebeld door schoonmoeder, hoe t gaat?..
( ik heb ze vanmorgen nog gesproken.. )
Zelfde, flink pijnlijke voorweeen, maar wordt niet erger. Ook niet minder overigens.. Douchen etc helpt niks. Volgens gyn is t gewoon afwachten tot t doorzet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoe is het met het gerommmel in je buik?
Hahaha ja echt he, en dan heb je straks zomaar ineens een babyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dat deed je ook![]()
En ik eergisteren. . .
Doe mij ook maar meer pijn sturen dan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef Theeleuter het volgende:
Woei, harde buiken die toch wel wat auw doen. Eerst maar eens onder de indruk raken van de pijn voor ik bel
Dealquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Doe mij ook maar meer pijn sturen dan!
Ik? Nee hoor. Ik heb tijdelijke obesias ofzo, men rare darmen. No way dat ik een klein meisje in mijn buik heb.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he, en dan heb je straks zomaar ineens een baby
Donderdag!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef BlueEyes het volgende:
20 weken al![]()
Gaat rap ineens he?
In het begin schiet het niet op en ineens ben je er.
Wanneer is de SEO?
Goede insteek denk ik, maar wel prettig dat ze je laagdrempelig even doorsturen. Ik heb donderdag m'n tweede groei-echo. Er zit dan vier weken tussen ipv de normale twee weken omdat het formaat bijna gemiddeld was (m'n buik wel duidelijk kleiner en kindje op gevoel ook kleiner). Bij controle gister met 32w4d (nog geen week achter jou dus) kwam ik op 28cm.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef Ikina het volgende:
TAP fijn dat je echo goed was. Ik moet maandag voor een groeiecho, wegens "te kleine baby en te kleine buik". Ze willen een buik van 33cm en de mijne was maar 30cm.. Ik denk dat het goed zit, dus laat ik het maar als extra baby spieken zien.
nee, dat kan echt nog niet, zijn wss je darmenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs, rebel! Ik heb die van mij nu net iets meer dan een jaar en ben er nog dagelijks blij mee.
Helio, dat gaat rap! Ik draag niet veel broeken dus ik merk er wat dat betreft nog niet veel van, maar ik kan wel echt een bobbel met een rand voelen op m'n onderbuik. Ben benieuwd of dat mijn baarmoeder is..
Dat is zeker fijn. Ik ben benieuwd hoever frummel afwijkt. Moet jij mogelijk ook eerder verplicht met verlof?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef Kursor het volgende:
[..]
Goede insteek denk ik, maar wel prettig dat ze je laagdrempelig even doorsturen. Ik heb donderdag m'n tweede groei-echo. Er zit dan vier weken tussen ipv de normale twee weken omdat het formaat bijna gemiddeld was (m'n buik wel duidelijk kleiner en kindje op gevoel ook kleiner). Bij controle gister met 32w4d (nog geen week achter jou dus) kwam ik op 28cm.
En TAP, fijn jouw meisje heel gemiddeld bleek te zijn. Zorgt Coco dan in d'r eentje voor de uitschieter naar boven in mei?
Nee hoor, hoef niet eerder met verlof omdat het kindje bij de vorige echo wel ok was. Ik hoef trouwens alleen volgende week nog te werken, dus dat verlof is al echt in zicht. Ben er wel enorm aan toe qua lijf zeker en ook qua hoofd wel. Ik vind dat ik niet goed meer na kan denken en wordt met de dag onzekerder over wat ik doe...dat eerste merkt niemand, maar dat tweede wel (en dan zit je huilend in een overleg, zucht). Maar goed dat ik vooraf 34 weken heb afgesproken als zelfbescherming, want juist in zo'n toestand zou ik van mezelf door moeten tot 36 weken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:28 schreef Ikina het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn. Ik ben benieuwd hoever frummel afwijkt. Moet jij mogelijk ook eerder verplicht met verlof?
Ssst.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat kan echt nog niet, zijn wss je darmensorry
Rebel, gefeliciteerd!
Ja inderdaad! wel alleen één broek en vooral 's avonds he, om het even te nuanceren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs, rebel! Ik heb die van mij nu net iets meer dan een jaar en ben er nog dagelijks blij mee.
Helio, dat gaat rap! Ik draag niet veel broeken dus ik merk er wat dat betreft nog niet veel van, maar ik kan wel echt een bobbel met een rand voelen op m'n onderbuik. Ben benieuwd of dat mijn baarmoeder is..
Geen van beidequote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:08 schreef BlueEyes het volgende:
Thee en Bolletje hoe gaat het bij jullie? Pijn doorgezet of een goede nacht kunnen hebben?
Dit ja! Ik ben normaal niet zo snel emo, maar Musique! Wat geweldigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:31 schreef Burdie het volgende:
Musique, succes![]()
.
Ik word er een beetje emo van, heb nog zo duidelijk in mijn herinnering hoe naar het geweest is met de mk en nu krijg je gewoon twee gezonde, voldragen meisjes!
Heeeeeeel pijnlijk, ik zat er vd week mee in t zh.. Zo"n pijn, soms kramperig, maar dat zijn mn banden dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon Dodoria!
Hoe pijnlijk is bandenpijn?
Ik heb sinds gisteren bij vlagen enorme pijn van mijn rechterzij richting onder mijn navel. Het is dusdanig pijnlijk dat ik er krom van trek en vanuit liggen amper omhoog kom.
En ik kan niet bedenken wat het anders kan zijn dan bandenpijn...
Bij mij was het de dag/nacht voordat het begon ook weer rustig, hopelijk geld dat voor jou ook stilte voor de 'storm'.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:11 schreef Bolletje... het volgende:
Jaaa Dodoria!! Gefeliciteerd met jullie mannetje!
Hier is alles inmiddels weer rustig na 3 dagen gerommel. Wel fijn geslapen, dat wel ! Maar ziet er dus niet naar uit dat Jopie dit weekend al komt.
Wow.. Nu ben ik 2e op de lijst
Hoe gaat het met jou Theeleuter?
Dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij was het de dag/nacht voordat het begon ook weer rustig, hopelijk geld dat voor jou ook stilte voor de 'storm'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |