Mijn UD mag naar 18 oktoberquote:
Ja hallo egoïstje! Ik heb juist wel zin om overspannen reacties en rellen te lezenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:40 schreef geppie het volgende:
en weinig zin heb in overspannen toestanden
Toch maar wel een +1, al durfde ik het gisteren niet zo goed te zeggenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
weet je, ik vind de opmerkingen over het hoge tempo een beetje jammer eigenlijk. je hoeft toch niet overal op te reageren? van die huge bijleesposts met een reactie op iedereen is misschien heel erg OUD, maar toch niet per sé nodig of beter?
Ik vind t echt zonde als mensen zich laten weerhouden door t idee dat je alles bij moet houden en dat t hier nu gezellig snel gaat dan een obstakel is.
maar goed ik ben SC's gewend...
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja hallo egoïstje! Ik heb juist wel zin om overspannen reacties en rellen te lezen
je moet gewoon tegen je man aan gaan zeiken dat er hier zo gezeken wordt, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
[..]ik vind iedereen hier altijd zo meelevend terwijl ik best vaak denk: wat een gezeik. Sja om dan een knuppel in het hoenderhok te gooien mwah...
Daar ben ik het wel eens mee eens jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
[..]ik vind iedereen hier altijd zo meelevend terwijl ik best vaak denk: wat een gezeik. Sja om dan een knuppel in het hoenderhok te gooien mwah...
Ik wil nu bewijs!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
Dat doe ik idd ook, die snapt soms ook niet waarom ik hier dan persé wil rondhangenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet gewoon tegen je man aan gaan zeiken dat er hier zo gezeken wordt, doe ik ook altijd
ja, het scheelt misschien dat de mijnes ook een FOK-ker isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat doe ik idd ook, die snapt soms ook niet waarom ik hier dan persé wil rondhangen
Gooi jij ook nog eens een beetje olie op het vuurquote:
De mijne ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het scheelt misschien dat de mijnes ook een FOK-ker is
ik ook niet, *kras*, maar wel een baby in mn buik dus dat geeft postrecht weetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh jullie sluiten me nu buiten want ik heb geen FOK!-kerel
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook niet, *kras*, maar wel een baby in mn buik dus dat geeft postrecht weetje.
Schnel, maak een account voor hem aan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh jullie sluiten me nu buiten want ik heb geen FOK!-kerel
jaaaa doen, relluh!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |