Mijn UD mag naar 18 oktoberquote:
Ja hallo egoïstje! Ik heb juist wel zin om overspannen reacties en rellen te lezenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:40 schreef geppie het volgende:
en weinig zin heb in overspannen toestanden
Toch maar wel een +1, al durfde ik het gisteren niet zo goed te zeggenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
weet je, ik vind de opmerkingen over het hoge tempo een beetje jammer eigenlijk. je hoeft toch niet overal op te reageren? van die huge bijleesposts met een reactie op iedereen is misschien heel erg OUD, maar toch niet per sé nodig of beter?
Ik vind t echt zonde als mensen zich laten weerhouden door t idee dat je alles bij moet houden en dat t hier nu gezellig snel gaat dan een obstakel is.
maar goed ik ben SC's gewend...
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja hallo egoïstje! Ik heb juist wel zin om overspannen reacties en rellen te lezen
je moet gewoon tegen je man aan gaan zeiken dat er hier zo gezeken wordt, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
[..]ik vind iedereen hier altijd zo meelevend terwijl ik best vaak denk: wat een gezeik. Sja om dan een knuppel in het hoenderhok te gooien mwah...
Daar ben ik het wel eens mee eens jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
[..]ik vind iedereen hier altijd zo meelevend terwijl ik best vaak denk: wat een gezeik. Sja om dan een knuppel in het hoenderhok te gooien mwah...
Ik wil nu bewijs!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
Dat doe ik idd ook, die snapt soms ook niet waarom ik hier dan persé wil rondhangenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet gewoon tegen je man aan gaan zeiken dat er hier zo gezeken wordt, doe ik ook altijd
ja, het scheelt misschien dat de mijnes ook een FOK-ker isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat doe ik idd ook, die snapt soms ook niet waarom ik hier dan persé wil rondhangen
Gooi jij ook nog eens een beetje olie op het vuurquote:
De mijne ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het scheelt misschien dat de mijnes ook een FOK-ker is
ik ook niet, *kras*, maar wel een baby in mn buik dus dat geeft postrecht weetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh jullie sluiten me nu buiten want ik heb geen FOK!-kerel
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook niet, *kras*, maar wel een baby in mn buik dus dat geeft postrecht weetje.
Schnel, maak een account voor hem aan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh jullie sluiten me nu buiten want ik heb geen FOK!-kerel
jaaaa doen, relluh!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef geppie het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook niet, *kras*, maar wel een baby in mn buik dus dat geeft postrecht weetje.
Whehehe stoer he!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:58 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jij hebt lef! Jij bent bijna weg...
O, maar ik ben me er ook van bewust dat het mijn 'probleem' is hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
weet je, ik vind de opmerkingen over het hoge tempo een beetje jammer eigenlijk. je hoeft toch niet overal op te reageren? van die huge bijleesposts met een reactie op iedereen is misschien heel erg OUD, maar toch niet per sé nodig of beter?
Tip: zet een RSS feed op de posts van Enfermera, dan ben je altijd bij!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:58 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
O, maar ik ben me er ook van bewust dat het mijn 'probleem' is hoor. Ik heb gewoon gemerkt dat ik het lastig vind om af en toe 'hap snap' te reageren. Ik wil dan iedereen de verdiende aandacht geven, maar dat gaat niet, want dat is een dagtaak
.
Jij zat net Ned2 te kijken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet huilen van Wubbo Ockels die vertelt over zijn kanker...
Het was wel te raden wat er in je ge-editte post stond, hoor.quote:[b]Op vrijdag 28 maart 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:[l/b]
[..]
Toch maar wel een +1, al durfde ik het gisteren niet zo goed te zeggen
Vooral dat uitlachgedeelte ja..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:07 schreef Theeleuter het volgende:
Huilen![]()
Het is zo irritant. Je neus gaat er van dichtzitten, rode ogen en een man die je uitlacht![]()
Daar maak ik me geen illusies overquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:07 schreef Cantare het volgende:
[..]
Het was wel te raden wat er in je ge-editte post stond, hoor.
+2quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet gewoon tegen je man aan gaan zeiken dat er hier zo gezeken wordt, doe ik ook altijd
Eerst kijken ze je niet begrijpend aan. En als je dan uiteindelijk de reden kan vertellen, gaan ze lachen.....quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:14 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik had t net over janken he? gisteren ging ik helemaal stuk van de nieuwe zwitsal reclame. die baby, in dat badje, en dan die aaitjes over dat buikje en die wangen, echt, over tien weken ga ik er vast melk van sproeien... zelfde geldt voor J die met de kat knuffelend de kamer binnenkomt![]()
Oh echt? Dat heb ik me totaal niet gerealiseerd. Mijn post was meer geschreven vanuit de gedachte 'boeie als je niet overal op reageert, dat doe ik toch ook niet?' + verklaring van waarom dan niet. Het is totaal niet iets waar ik verder mee zit of een ander op aankijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen illusies over. Maar ik voel me altijd keihard aangesproken als mensen daar over beginnen, omdat ik zelf nogal een kletskous ben, dus zie ik dat als een persoonlijke aanval, en toen besefte ik me dat ik door dat te posten, andere mensen hetzelfde gevoel zou geven, en dat vond ik ook weer een beetje debiel.
Lastige materie hoor, vrouwen en emoties.
En jij durfde maanden terug mij anders ook uit te lachen bij mijn huilverhalen bij Gordon of Oprah!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
mijn tranen kwamen omdat een vrouw bij DWDD een liedje van de Kleine Zeemeermin zong. En toen ging ik mijn man vertellen hoe het sprookje van de kleine zeemeermin ècht afliep voordat Disney het verkrachtte. En toen zat ik ineens te huilen en toen werd ik, inderdaad, hard uitgelachen
+1quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t echt zonde als mensen zich laten weerhouden door t idee dat je alles bij moet houden en dat t hier nu gezellig snel gaat dan een obstakel is.
maar goed ik ben SC's gewend...
ja, mijn wereldbeeld verschuift drastischquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En jij durfde maanden terug mij anders ook uit te lachen bij mijn huilverhalen bij Gordon of Oprah!
Hence de "vrouwen + emoties"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:21 schreef Cantare het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik me totaal niet gerealiseerd. Mijn post was meer geschreven vanuit de gedachte 'boeie als je niet overal op reageert, dat doe ik toch ook niet?' + verklaring van waarom dan niet. Het is totaal niet iets waar ik verder mee zit of een ander op aankijk.
Wat leuk! Bij de verloskundige?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:06 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Kloppend hartje gehoord!ik heb nu een glimlach van oor tot oor! Wat is dat bijzonder om te horen. Op de een of andere manier echter dan een plaatje zien!
bij de guilty pleasuresquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:18 schreef BlueEyes het volgende:
DND wat fijn he dat treintje te horen uit je buik!
Sq ik zit nu je huilmoment op tv te bekijken....
Euh, waar was het sipmoment?
jeps, we zijn er net geweest. Was zo fijn. Ben nu 12 weken en drie dagen. En nu we twee goede echo's en nu een kloppend hartje hebben gehoord krijg ik steeds meer vertrouwen. Eindelijkquote:
eigenlijk is dus hans christiaan andersen een dikke basterd! Wie wil nou zo'n zielig einde horen! Hoera voor disney !quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de guilty pleasuresAls ze het liedje van de Kleine Zeemeermin gaat zingen
(maar ik jankte dus voornamelijk omdat ik me ineens bedacht dat het originele sprookje heel desastreus eindigde)
had je de intake? Of hanteert jouw VK een ander schema qua consulten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
jeps, we zijn er net geweest. Was zo fijn. Ben nu 12 weken en drie dagen. En nu we twee goede echo's en nu een kloppend hartje hebben gehoord krijg ik steeds meer vertrouwen. Eindelijk
Disneyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
eigenlijk is dus hans christiaan andersen een dikke basterd! Wie wil nou zo'n zielig einde horen! Hoera voor disney !
intake hebben we al met acht weken gehad. Dus nu hadden we gewone controle.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je de intake? Of hanteert jouw VK een ander schema qua consulten?
Fijn dat het vertrouwen beter wordt!
ah okee. Hier is het namelijk pas met 15-19-23-27-30.... etc. Dus ik heb pas 22 april mijn eerste afspraak.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
intake hebben we al met acht weken gehad. Dus nu hadden we gewone controle.
Bij jou lijkt het ook al wat beter te gaan toch? Zo kom je in je posts in ieder geval wel over.
ik duim voor flawless baren voor je!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Hier is het namelijk pas met 15-19-23-27-30.... etc. Dus ik heb pas 22 april mijn eerste afspraak.
Ja, het gaat echt stukken beter. Ik heb me veel te lang blind gestaard op het niet voelen van allerlei dingen die andere mensen wel voelden. Dat kan ik nu steeds meer los laten. Ik heb misschien wel gewoon een hele makkelijke zwangerschap. Zit gelukkig ook wel in de familie. Klachtloos zwanger en flawless baren
niet jinxen nou hè! Straks jinx je je flawless bevallingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Hier is het namelijk pas met 15-19-23-27-30.... etc. Dus ik heb pas 22 april mijn eerste afspraak.
Ja, het gaat echt stukken beter. Ik heb me veel te lang blind gestaard op het niet voelen van allerlei dingen die andere mensen wel voelden. Dat kan ik nu steeds meer los laten. Ik heb misschien wel gewoon een hele makkelijke zwangerschap. Zit gelukkig ook wel in de familie. Klachtloos zwanger en flawless baren
In dat geval zwel ik drie weken voor het einde op tot een soort onherkenbare vochtblaasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bijna precies de eerste zwangerschap van mijn moeder aan het nadoen ben.
Inclusief de monsterlijke hoofdpijnen (die zelfs erger nog)
Heel erg gekke gewaarwording vind ik dat.
gelukkig geloof ik niet zo in jinxenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
niet jinxen nou hè! Straks jinx je je flawless bevalling
Ooh ik krijg nog een hoge bloeddruk, maagzuur tot een paar weken na de bevalling.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In dat geval zwel ik drie weken voor het einde op tot een soort onherkenbare vochtblaas
Hoe ging de uitdrijving?
Keertje niezen en baby is eruit. Zo gaat het wel vakerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, dan verkies ik liever mijn eigen scenarioquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:40 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh ik krijg nog een hoge bloeddruk, maagzuur tot een paar weken na de bevalling.
En een bevalling die al begint voor je er erg in hebt en 14uur later een kind met 4 uur persweeën
nou dat niet, maar de oudste (ik) was er 6 uur na de eerste wee, 2 hechtingen, en de jongens denk ik beide binnen 3-4 uur zonder hechtingen, allemaal thuis. Dus dat is best acceptabelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Keertje niezen en baby is eruit. Zo gaat het wel vaker.
Dat is wel heel bizar!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef NotTheSame het volgende:
Moeders zwangerschap dejavu, check!
Uitgerekend op 30-12-1984, op 16-12 thuis bevallen van een stuitemeisje van 2520gram en 43cm. Dat was ik.
Uitgerekend op 30-12-2011, op 16-12 met (niet geplande) ks bevallen van een stuitemeisje van 2520gram en 45cm.
Draakje en ik hebben overigens ook nog de eerste 12 maanden een vrij identieke curve gevolgd.
Dus het kan wel.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik mijn moeder na ga doen beval ik precies op de uitgerekende datum! Dat is haar twee van de drie keer gelukt. Mijn zus beviel twee van de drie keer met 40+1, ook best wel close.
Ik zat bijijijna in genietmodus. En toen had ik weer bloed bij het afvegen..
Nee helemaal niet, en ook alleen maar oud bloed, maar nu ben ik elke keer dat ik naar de wc ga bang dat het meer wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel heel bizar!
[..]was het veel?
ja, maar dat is ook wel begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, en ook alleen maar oud bloed, maar nu ben ik elke keer dat ik naar de wc ga bang dat het meer wordt.. AARGH mijn hoofd.
Ik kreeg een visual en toen moest ik toch een beetje grinnikenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef geppie het volgende:
Ik was tijdens mijn eigen bevalling vet pissig op mijn moeder; die had gezegd dat het wel pijn deed maar uiteindelijk wel meeviel... En omdat mijn moeder in het echt een bangeschijterd is en een ware hysterica dacht ik dat het wel mee zou vallen. ("Als zij het 2 keer kan/durft, kan ík het helemaal).
Ik was er binnen twee uur. Ikzelf heb 16 uur liggen creperen en riep om de wee tegen mijn moeder dat ze een leugenaar was totdat iemand mij bij mijn gezicht pakte en zei dat ik even normaal moest doen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verdammt, ik zie het nu ja. Sorry..quote:
+1 vooral een andere voor blueeyes, ik raak in de war met bright eyes... #Fwpquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vote voor andere afkortingen voor Dagennachtdromer, Devilsanddust en blueeyes
DND, DEV en BEYESquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vote voor andere afkortingen voor Dagennachtdromer, Devilsanddust en blueeyes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |