Kan goed, Door de warmte van de douche zakt je bloeddruk (wijdere vaten). Daar kun je naar van worden. Van overgeven zakt je bloeddruk ook, want veel bloed gaat even naar je maag toe.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:45 schreef krijgerrtje het volgende:
Bah, stap net onder de douche vandaan en voel me opeens zo beroerd, zwart voor m'n ogen en kotsmisselijk dus ben maar gaan zitten. Kon vriend nog net roepen voor ik twee tellen out of it was.![]()
Voor het eerst sinds ik zwanger ben, dat ik heb overgegeven, maar bah, wat vind ik dat toch vies!
Kan het nog iets te maken hebben met de douche en warm water of zou het gewoon dikke pech zijn?
Voel me nu overigens weer okay, alleen een beetje shaky![]()
Wat een prachtig nieuws om per ongeluk voorbij te lurken! Enorm (dubbel) gefeliciteerd, wat een mooie namen!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:19 schreef Musique het volgende:
Vannacht om 00.21 en 00.22 uur zijn onze dochters L.ucia E.lodie en I.sabel A.naïs geboren! Nadat ik 8 uur lang op 8cm ontsluiting ben blijven staan is er toch besloten voor een keizersnee. Ze hebben alles, maar dan ook alles geprobeerd om de ontsluiting te laten vorderen maar het heeft niet mogen baten.
Onze dochters zijn prachtig!!! En hebben een enorme zuigreflex, dus de borstvoeding komt gelijk goed op gangL.ucia weegt 2600 gram en I.sabel 2970. Foto's volgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |