Het is Joop die zich met een hakmes een weg naar buiten probeert te banenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Meiden, ff vraagje tussendoor, ik heb enorme steken diep in m'n vagina/ onderbuik, echt auw!Wie weet wat dat is??
Baby is al volledig ingedaald.
Ontsluiting denk ik?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Meiden, ff vraagje tussendoor, ik heb enorme steken diep in m'n vagina/ onderbuik, echt auw!Wie weet wat dat is??
Baby is al volledig ingedaald.
Oke thanks, ja dan zal dat het wel zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:40 schreef Kimpossible het volgende:
Bol, ik had die ook. En toen het aanhield een paar dagen later een babyheb het op voorwerk gegooid!
Zo voelt het welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is Joop die zich met een hakmes een weg naar buiten probeert te banen
Geen idee maar hopelijk leidt het tot een mooie ontsluiting en zo
Ja, dacht ik ook aan, echt bizar gevoel, alsof Joop echt met een hakbijltje de uitgang zoektquote:
Ja, tis echt een kutgevoel (pun intended), maar aangezien ik echt vlug ontsloot na start weeen, heb ik wel het gevoel dat het wat gedaan heeft. Hard maken kan ik dat niet, want na breken van de vliezen is pas na 2u weeen getoucheerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:56 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Oke thanks, ja dan zal dat het wel zijnEcht al een paar keer omhoog gesprongen net
+1 ik ben ook benieuwd naar Musique. En dan hebben we er in een paar maanden tijd gewoon 4 tweelingen bij hier.quote:Op zondag 30 maart 2014 08:02 schreef Poppejans het volgende:
Wat een leuke jas StormQueen!
Nikki ik kan ook zooo slecht tegen geklaag...al helemaal als je ook nog zo dom bent dat je hoopt dat je baby veel eerder komt.
Ben benieuwd naar Musique! Haar meisjes zullen er vast al zijn nu
Ikzelf maak onderscheid tussen geklaag/gemekker en gepiep en gewoon vertellen hoe je je voelt.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:10 schreef Kursor het volgende:
Ik hoop dat er wel een verschil is in oordeel over geklaag of aangeven dat het serieus niet zo lekker gaat of dat je het moeilijk hebt met bepaalde aspecten die horen bij het zwanger zijn/toewerken naar een bevalling. Voel me best aangesproken, maar probeer er in het echte leven ook wel eerlijk over te zijn om het mezelf niet nog moeilijker te maken dan het al is, dat die mogelijkheid er is heb ik 'gelukkig' de afgelopen jaren wel geleerd met professionele hulp.
In combi met hopen dat een kindje eerder komt begrijp ik jullie wel.
hoort er volgens bij wel bij, heb deze week alleen al mijn man en mijn moeder bijgestaan bij een bevallingquote:Op zondag 30 maart 2014 09:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Goedemorgen!
M'n nachten worden steeds beroerder en m'n dromen steeds heftiger en echter! Zal er wel bij horen
Haha, precies de vraag en blik die ik van manlief kreegquote:
Hahaha herkenbaarquote:Op zondag 30 maart 2014 11:01 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Haha, precies de vraag en blik die ik van manlief kreeg![]()
Geen idee, hoop wel op een maartkindje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |