Krijg je niet de neiging om te zeggen: Joh ik heb er net twee op de wereld gezet met 39 wekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
DaD![]()
Dodoria gefeliciteerd!![]()
Musique wat fijn dat het toch vanzelf begonnen is! De weeënstorm even uitgezonderd dan. Hopelijk ben je je meisjes al lekker aan het knuffelen inmiddels. En anders nog even succes. Het is zó leuk een tweeling!![]()
![]()
Ik was net op een verjaardag en daar zat een klagende zwangere. Ze is nu 33 weken en klaagde steen en been. Ze was er wel klaar mee, want ze wist niet hoe ze moest liggen in bed ze hoopte maar dat het kindje snel zou komen als ze over 3 weken met verlof zou gaan.Op de een of andere manier trek ik dat heel erg slecht. Prima dat er af en toe wat is waardoor je je niet helemaal 100% voelt, maar om dan dat soort uitspraken te doen. Echt... I don't get it. Ik heb zelf IRL nooit tegen iemand geklaagd. Punt 1, het gaat buitenstaanders wat mij betreft geen ruk aan, dus het ging altijd goed met me. Punt 2, ik was al lang blij dat er nog een 2e (en 3e) kindje bij mocht komen en klagen was wel het laatste waar ik aan dacht.
En nu de jongens er zijn is dat eigenlijk hetzelfde. Het is af en toe best even pittig zo met 3 kindjes waarvan 2 kleine babies, maar daar hebben we ons van tevoren op ingesteld en eigenlijk vind ik het allemaal best meevallen. Ik hoop dat het net zo soepel blijft gaan als manlief dinsdag weer aan het werk gaat. Dan sta ik er echt alleen voor overdag en dat zal wel even pittig zijn, ook omdat ik nog steeds weinig energie en veel hoofdpijn heb, maar ook dat went. Ik doe gewoon alles wat langzamer dan normaal en wat niet lukt dat lukt niet, simple as that.
Stiekem zou ik wel willen ja, maar ik durf niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Krijg je niet de neiging om te zeggen: Joh ik heb er net twee op de wereld gezet met 39 weken?
Sicilia welkom
Bij vlagen ben ik het zat, maar ik vind vnl dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:55 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff met 33 weken al klagen dat je het zat bent.. Dan duren die 7 a 9 weken nog heeeeeeel lang![]()
Ik ben t niet zat, ik wil m'n jommetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die heb ik ook, schijnen hier mn banden te zijn,.maar kan bij jou natuurlijk heel goed voorwerk zijn..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Meiden, ff vraagje tussendoor, ik heb enorme steken diep in m'n vagina/ onderbuik, echt auw!Wie weet wat dat is??
Baby is al volledig ingedaald.
Gewoon doen en als ze gaat zeiken het op hormonen gooienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Stiekem zou ik wel willen ja, maar ik durf niet.
Lekker vuil naar elkaar kijken, zodat niemand in hetzelfde loopt en een mooiere bol heeft dan jijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou het een code zijn onder zwangeren?
Hoe gaat het met jullie?
Het is Joop die zich met een hakmes een weg naar buiten probeert te banenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Meiden, ff vraagje tussendoor, ik heb enorme steken diep in m'n vagina/ onderbuik, echt auw!Wie weet wat dat is??
Ontsluiting denk ik?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Oke thanks, ja dan zal dat het wel zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:40 schreef Kimpossible het volgende:
Bol, ik had die ook. En toen het aanhield een paar dagen later een babyheb het op voorwerk gegooid!
Zo voelt het welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is Joop die zich met een hakmes een weg naar buiten probeert te banen
Geen idee maar hopelijk leidt het tot een mooie ontsluiting en zo
Ja, dacht ik ook aan, echt bizar gevoel, alsof Joop echt met een hakbijltje de uitgang zoektquote:
Ja, tis echt een kutgevoel (pun intended), maar aangezien ik echt vlug ontsloot na start weeen, heb ik wel het gevoel dat het wat gedaan heeft. Hard maken kan ik dat niet, want na breken van de vliezen is pas na 2u weeen getoucheerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:56 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Oke thanks, ja dan zal dat het wel zijnEcht al een paar keer omhoog gesprongen net
+1 ik ben ook benieuwd naar Musique. En dan hebben we er in een paar maanden tijd gewoon 4 tweelingen bij hier.quote:Op zondag 30 maart 2014 08:02 schreef Poppejans het volgende:
Wat een leuke jas StormQueen!
Nikki ik kan ook zooo slecht tegen geklaag...al helemaal als je ook nog zo dom bent dat je hoopt dat je baby veel eerder komt.
Ben benieuwd naar Musique! Haar meisjes zullen er vast al zijn nu
Ikzelf maak onderscheid tussen geklaag/gemekker en gepiep en gewoon vertellen hoe je je voelt.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:10 schreef Kursor het volgende:
Ik hoop dat er wel een verschil is in oordeel over geklaag of aangeven dat het serieus niet zo lekker gaat of dat je het moeilijk hebt met bepaalde aspecten die horen bij het zwanger zijn/toewerken naar een bevalling. Voel me best aangesproken, maar probeer er in het echte leven ook wel eerlijk over te zijn om het mezelf niet nog moeilijker te maken dan het al is, dat die mogelijkheid er is heb ik 'gelukkig' de afgelopen jaren wel geleerd met professionele hulp.
In combi met hopen dat een kindje eerder komt begrijp ik jullie wel.
hoort er volgens bij wel bij, heb deze week alleen al mijn man en mijn moeder bijgestaan bij een bevallingquote:Op zondag 30 maart 2014 09:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Goedemorgen!
M'n nachten worden steeds beroerder en m'n dromen steeds heftiger en echter! Zal er wel bij horen
Haha, precies de vraag en blik die ik van manlief kreegquote:
Hahaha herkenbaarquote:Op zondag 30 maart 2014 11:01 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Haha, precies de vraag en blik die ik van manlief kreeg![]()
Geen idee, hoop wel op een maartkindje.....
Kan goed, Door de warmte van de douche zakt je bloeddruk (wijdere vaten). Daar kun je naar van worden. Van overgeven zakt je bloeddruk ook, want veel bloed gaat even naar je maag toe.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:45 schreef krijgerrtje het volgende:
Bah, stap net onder de douche vandaan en voel me opeens zo beroerd, zwart voor m'n ogen en kotsmisselijk dus ben maar gaan zitten. Kon vriend nog net roepen voor ik twee tellen out of it was.![]()
Voor het eerst sinds ik zwanger ben, dat ik heb overgegeven, maar bah, wat vind ik dat toch vies!
Kan het nog iets te maken hebben met de douche en warm water of zou het gewoon dikke pech zijn?
Voel me nu overigens weer okay, alleen een beetje shaky![]()
Wat een prachtig nieuws om per ongeluk voorbij te lurken! Enorm (dubbel) gefeliciteerd, wat een mooie namen!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:19 schreef Musique het volgende:
Vannacht om 00.21 en 00.22 uur zijn onze dochters L.ucia E.lodie en I.sabel A.naïs geboren! Nadat ik 8 uur lang op 8cm ontsluiting ben blijven staan is er toch besloten voor een keizersnee. Ze hebben alles, maar dan ook alles geprobeerd om de ontsluiting te laten vorderen maar het heeft niet mogen baten.
Onze dochters zijn prachtig!!! En hebben een enorme zuigreflex, dus de borstvoeding komt gelijk goed op gangL.ucia weegt 2600 gram en I.sabel 2970. Foto's volgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |